Zoeva Naturally Yours

4:58:00 PM

Hezký nedělení den :)

V posledním Spotřebováno jsem vám slibovala, že se dočkáte recenze na paletku od ZOEVA, kterou jsem dostala od mamky k svátku. A jelikož já svá slova plním, tak tady to máte :). Paletka se jmenuje Naturally Yours a musím říct, že si mě opravdu získala a od té doby, co ji mám doma se nad ní pořád rozplývám!


Hned na zadní straně paletky se setkáváme s velkými sliby... "Lepší pigmentace, jednoduché na rozetření a s vitamínem E". Jenže po tom, co jsem paletku již několikrát zkoušela, tak musím říct, že Zoeva si nehoní gatě, ale svým zákazníkům přestavuje výrobek TOP kvality. 

První co mě zaujalo bylo balení. Elegantní, tenoučké, nápadité. Skvělé na cestování, protože paletka je široká tak centimetr. Jediné co bych balení vytkla je absence zrcátka. Já se sice většinou maluji u normálního stojacího zrcadla, ale někdo preferuje zrcátka v paletkách. 
Hned při prvním zkoušení pigmentace jsem zůstala stát s otevřenou pusou... Stíny jsou neskutečně jemné a hebké a až nesmyslně pigmentované. Konzistence je máslová a jen 2 nebo 3 stíny lehoulince práší. Najdeme i různé finiše, což je super. 
Další, co se Zoevě povedlo je složení barev v celé paletce. Už podle názvu je jasné, že se jedná o neutrální paletku (proto jsem si ji také vybrala... abych ji mohla používat co nejčastěji). Uvnitř najdeme opravdu světlounké odstíny, přes zlatavé, hnědé, šedohnědé až po černou. Pro začátečníka podle mě naprosto perfektní, protože v paletce má všechny neutrální stíny, jaké by kdy mohl potřebovat. Paletka obsahuje celkem 10 stínů, z toho je 5 matných a 5 lesklých nebo metalických. Prostě naprosto perfektní!
Díky vysoké pigmentaci se klidně obejdete i bez primeru, ale pokud byste chtěli stíny nosit od rána a pak večer i na párty, primer bych rozhodně doporučila. 

 
 

Pojďme k samotným stínům. Jak už jsem řekla, paletka obsahuje 10 stínu (1 stín má 1,5 g). 5 z nich je matných, zbylých 5 lesklých. V paletce je hned několik finišů - matný, satén, metalický a duo-chrome.
Nejdřív vám popíšu horní a poté spodní řadu, dobře? :D


Pure - matný mandlovobéžový stín. Já ho používám jako highlight pod obočí, ale hodí se i přes celé víčko, při minimalistickém líčení. Lehoulince práší.
Soft & Sexy - matná teplejší středně hnědá. Skvělá barva do očního záhybu nebo pod spodní řasy pro prohloubení looku. Krásná konzistence bez prášení.
Smooth Harmony - tuto barvu bych popsala jako rose gold - lehounce růžová se zlatými odlesky (duo-chrome finiš). Perfektní barva přes celé víčko - neuvěřitelně projasní oko. Máslová konzistence s neskutečnou pigmentací. 
Forever Yours - další duo-chrome. Světlá červenohnědá se zelenými a modrými odlesky. Pokud znáte bluebrown pigment od MAC, tak je to něco hooodně podobného. Opět barva, která se hodí na celé víčko a dělá velkou parádu. Díky odleskům to totiž vypadá, že jste si s líčením dali větší práci, než tomu je ve skutečnosti :).
Slow Dance - matná tmavě hnědá. Hodí se na prohloubení vnějšího koutku oka, pod spodní řasy nebo klidně i místo linky, pro jemnější dojem. Lehce práší, ale není to nic hrozného.


First Love - matná krémová, téměř bílá. Já ji používám na rozjasnění vnitřního koutku nebo i lehce přes celé víčko. Pokud porovnám Pure a First Love, více se mi líbí Pure. Opět lehce práší, ale to je tím, že je to matný finiš.
Casual Elegance - neutrální světle zlatá barva. Opět se hodí na celé víčko, ale i do vnitřního koutku. Máslová konzistence bez opadu.
Sweet Sound - metalická tmavší bronzová. Dá se použít přes celé oko, ale i jen do vnějšího koutku pro prohloubení líčení. Máslová konzistence.
Lovely Monday - lesklá šedohnědá. Použití bych navrhovala stejné jako u předchozí barvy :). Taková univerzální barva pro mnoho účelů. 
Timeless chic - matná černá. U tohoto stínu se musím pozastavit, protože pigmentace u matné černé je hodně obtížná věc a Zoevě se to povedlo. Tohle je opravdu černočerná, kterou jen tak nenajdete. Můžete ji použít pro kouřové líčení, ale i místo tekutých linek na horním víčku. Nejlepší černý stín, jaký mám doma!

Pokud bych měla vybrat 5 stínů, které se mi v paletce líbí nejvíc a rozhodně bych je chtěla mít doma permanentně, tak by to byly odstíny Pure, Smooth Harmony, Forever Yours, Casual Elegance a Timeless Chic.

 

S touto paletkou bez problémů vykouzlíte velice přirozené líčení, ale i něco výraznějšího na večer. Poměr kvality a ceny je tu neskutečný - paletka stojí 522 Kč, ale já bych za ní dala klidně trojnásobek, protože tohle je jedna z nejkvalitnějších věcí, co doma mám. Zoeva mě tímhle neskutečně potěšila a zároveň navnadila na další jejich paletky. V nabídce jich mají celkem 6.

Paletku seženete zde!

To je k recenzi vše :) Snad se vám paletka líbí stejně tak jako mě a třeba si o ní ještě rychle napíšete Ježíškovi :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Naturally Yours jsem si pořizovala krátce poté, co ji Zoeva uvedla na trh a moc mě oslovila. Zoevě se tyto nové paletky stínů moc povedly. Mimo této neutrální mám ještě Mixed metals.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já mám zatím jen tuto, ale na Mixed Metals mám taky spadeno. Všechny se mi moc líbí, tak jich doma budu mít časem snad to nejvíce :). Koukala jsi na tu novou Rose Golden? :) Jak se ti zamlouvá? :)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts