Best of 2014: Rty

4:00:00 PM

Ahoj :)

Mám pro vás poslední díl této série nejoblíbenějších produktů za rok 2014. Přes všechno možné, co si na obličej dáváme, jsme se dostaly k poslední (mé nejoblíbenější) kategorii. Já osobně jsem velký fanda všech produktů na rty, protože výraznější rtěnka nebo lesk dokážou naprosto změnit celý look a během dne je můžete i několikrát změnit. V příštím roce mám v plánu výrazně rozšířit svou sbírku MAC rtěnek, protože jsou asi nejlepší, co doma mám. Dost bylo reptání - pojďme na to!


BALZÁMY:
1) Hurraw Lip Balm
2) EOS Lip Balm
3) Zázračný kelímek Oriflame
4) E.L.F. Peeling na rty

KONTUROVACÍ TUŽKY:
1) Jordana Easyliner for lips (Tawny, Cabernet, Rock 'n' Rose, Sedona Red)

LESKY:
1) NYX Mega Shine Lipgloss (Supar Pie)
2) Rimmel Apocalips (Phenomenon)

RTĚNKY:
1) MAC (Cherish, Hue)
2) Milani (Sangria, Dulce Caramelo, Nude Creme)
3) Calvin Klein (Henna)
4) NYX Black Label Lipstick (Midnight Dinner)


POZN: Na úvodní fotce nemusí být všechny produkty, které v seznamu zmiňuji. Měla jsem je dříve v roce a teď je doma zrovna nemám.


A to je k letošním top produktům vše. Doufám, že jste se nechali nějakými produkty inspirovat a nebo jsme se na nějakých shodli. 

Uvidíme, jak tomu bude za rok... Kolik se toho změní a co naopak zůstane. Na mém wishlistu stále přibývají nové a nové věci, tak uvidíme, jestli si některé z nich najdou místo v mém srdci :). Snad se vám tato celá série líbila a budete se těšit na další, tu na konci roku 2015.

Doufám, že se mnou zůstanete i v roce 2015 a mé články se vám pořád budou líbit a budou vám užitečné. 

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts