Astor Big&Beautiful False Lash Look

5:00:00 PM

Zdravím všechny čtenáře :))

Dnes pro vás další recenzičku na drogérkovou řasenku od Astoru. Toto byla první řasenka od Astor, co jsem kdy zkoušela a už teď můžu říct, že tenhle produkt se řadí mezi mých top 5 řasenek všech dob. V budoucnosti určitě mrknu po dalším Astorských řasenkách a třeba najdu i nějakou lepší :) Ale pojďme už k samotnému hodnocení.


Co se týče balení... Nenápadný fialový obal se zlatým písmem, pro mě něco, kolem čeho bych bez povšimnutí prošla. V porovnání s jinými řasenkami mi velikostně přijde menší. Obsahuje 9 ml. Vevnitř se ale skrývá skvělý produkt. 


Má tak akorát velký, klasický štětinový kartáček. Já klasické kartáčky preferuji, protože jsem toho názoru, že štětiny chytnou každou řasu a následně ji obalí řasenkou. Kartáček je hoodně hustý a lehce zakřivený, což mi vždycky vyhovovalo a v tomto případě to není výjimka. Složení je opravdu krásně černé, na začátku spíše mokřejší, ale po nějakém tom týdnu používání lehce vyschne na ideální konzistenci. Prostě ideál. 
Řasenka mi tvoří krásně husté, ale i prodloužené řasy. Pokud nebudete opatrní, řasy by se vám mohly celkem lehce začít slepovat. Mně se to občas stane taky, v tom případě vezmu už téměř vyschlou řasenku a řasy pročešu (u mě např. Miss Manga). Kartáček chytne každičkou řasu a přirozeně ji natočí. Tuto řasenku bych moc nedoporučovala na spodní řasy, kvůli tloušťce a velikosti kartáčku. Velice snadno byste mohli skončit s barvou obtisknutou pod celým okem :D. 

Přes den se mi řasenka nerozmazává, nedrolí se a nedělá panda oči. Není problém ji večer odlíčit, takže při odstraňování o řasy rozhodně nepřijdete :D.



Pokud hledáte řasenku, která nestojí jmění a přitom udělá super službu, určitě se po této mrkněte. Mějte ale na paměti, že zrovna řasenka je hodně individuální věc a co sedne mě, nemusí sedět vám a naopak :)). Tak mě když tak nekamenujte, ok? :D 


Stojí cca 170 Kč a seženete ji v drogériích DM a Rossmann :).


To je ode mě vše :) Máte i vy zkušenosti s touto řasenkou? Určitě mi napište do komentářů :). Na další článek se můžete těšit o víkendu :)


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts