What I got for Christmas? :)

8:31:00 PM

Ahoj lidi :)

Ve středu byly Vánoce a každému z nás Ježíšek určitě nadělil nějaké dárečky. Kolem této doby se na internetu objevují články a videa, co lidé dostali právě pod stromečkem a já je hrozně ráda čtu a kochám se tím, co jim bylo naděleno. Řekla jsem si, že takový článek bych taky mohla napsat. 
Upozornění! Ani v nejmenším nemám v úmyslu se jakkoliv vytahovat. Absolutně ne! Jak už jsem řekla, já osobně se ráda koukám, co ostatní dostali a nechávám se tím i inspirovat a občas díky těmto článkům a videím přidám pár věcí na svůj wishlist. Tak prosím tento článek vezměte ze stejného úhlu a nehledejte za tím ode mně nic podlého :).
Vánoce v naší rodině jsou vždycky krásné období a na rovinu říkám, že si dáváme poměrně dost dárků. Dáváme si navzájem několik dárků, ne jen jeden. Ukážu vám ale jen kosmetické a beauty věci, protože proč bych vám měla ukazovat 5 párů chlupatých ponožek nebo prkýnko a nože :D. Snad se vám budou dárečky líbit stejně jako mně :). 


Od ségry jsem dostala 3 masky od Freeman a čistící tonikum pro problematickou pleť.


Od mého nejúžasnějšího přítele jsem dostala luxusní sadu štětců od Zoeva. Přesněji jde o Rose Golden Set. Určitě mám v plánu napsat recenzi :).


Od babičky jsem dostala šampon a kondicionér ve spreji od Schwarzkopf a od sestřičky nový Tangle Teezer, protože ten můj aktuální je rozbitý :).



Mamka mi nadělila naprosto luxusní manikúru, která mi vydrží minimálně 10 let. Je to opravdu kvalita :).


Od přítelovy ségry jsem dostala sadu od Fa a od jeho mamči vánoční krém a mýdlo od Oriflame a od stejné značky i pemzu na nohy :). Posledním dárkem je řasenka od přítelovi babičky, která určitě přijde vhod. 



Za všechny dárky jsem neskutečně vděčná a mám z nich velkou radost :). Pochlubte se mi, z čeho máte největší radost vy? :) Doufám, že je pro vás toto období příjemné a klidné a užíváte čas s těmi, kteří vám za to stojí :).

Mějte se a smějte se :)))


pozn.: žádný produkt mi nebyl zaslán na recenzi nebo kvůli reklamě, jsou to opravdu dárky, co mi letos byly naděleny

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts