Best of 2014: Tvář Díl II.

4:00:00 PM

Hezký den :)

Jak jsem včera slíbila, mám pro vás dneska další díl mých top produktů za tento rok. Dneska náš čekají bronzery, tvářenky a rozjasňovače. Myslím, že není třeba nic moc extra prodlužovat, tenhle díl bude kratší, protože zrovna toto jsou produkty, které vám drží několik let a pokud jsem třeba s bronzerem spokojená, nebudu utrácet za jiný, ale třeba u tvářenek mám adepty, které za chvilku úplně spotřebuji, takže se těším, až příští rok vyzkouším nové značky a produkty. O většině z těchto produktů jsem vám minimálně jednou psala, tak si je jen pojďme utřídit :).


BRONZER:

1) NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder (Sunny)



TVÁŘENKY:
1) Essence Silky Touch Blush (Babydoll)
2) Jordana Blush Powder (Peach Blossom)
3) E.L.F. Blush (Pink Passion)
4) E.L.F. Baked Blush (Peachy Cheeky)
5) Clinique Blushing Blush Powder Blush (Sunset Glow)

ROZJASŇOVAČ:
1) The Balm Mary-lou Manizer


POZN: Na úvodní fotce nemusí být všechny produkty, které v seznamu zmiňuji. Měla jsem je dříve v roce a teď je doma zrovna nemám.


A to je vše k dnešnímu rychlému druhému dílu mojí série :). Zítra nás čeká 3 kategorie a tou budou oči, takže se můžete těšit na stíny, řasenky, linky, atd. atd. :) Co jsou vaše nejoblíbenější produktu za rok 2014? :) Napište mi je do komentářů :)


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts