Děkuji vám a na viděnou za rok! :)

1:54:00 PM

Zdravím všechny :))

Dnes je poslední den v tomto roce... Věřili byste tomu? :) Všechno tak rychle utíká. Ať už máte na večer nějaké plány nebo ne, ať už zůstáváte s rodiči nebo jdete ven s přáteli, užijte si tento den :). Neříkám vám, abyste se zpili pod obraz :D, ale užijte si tento den tak, abyste s ním VY byli spokojení a dlouho na něj pamatovali :). 

V červenci tohoto roku jsem se po dlouhých úvahách rozhodla, že chci psát o tom, co mě neskutečně baví a zároveň naplňuje. Tou věcí je make-up a všeobecně beauty svět. Nejsem dost odvážná na to, abych točila videa, i když já nedělám celý den nic jiného, než že na YouTube sleduji holky z celého světa, které tuto odvahu mají :D. Když se nad tím zamyslím, nemám ani prostor na to, abych měla nějaké ucházející pozadí ve videích, ale časem se to možná změní a nějaké video i natočím :). Nicméně jsem si řekla, že se nechci tak lehce vzdát a napadlo mě založit blog. Ale jaké jméno? Přemýšlela jsem a přemýšlela a nakonec přišla s názvem Home Made MakeUp Artist. A proč? No protože všechno co umím, všechny vědomosti, které ohledně produktů mám, jsem se naučila sama. S pomocí již zmiňovaných slečen, které si dávají tu práci a točí videa pro celý svět. Nikdy jsem nechodila do žádného kurzu, nic takového. Celé mé "umění" vzniklo doma :). 
Rozhodla jsem se tedy, že začnu psát. Psát o tom, co mě baví a mám to ráda. Ani ve snu by mě nenapadlo, že mé články na internetu někdo najde, a když už najde, tak že si je i přečte. Internet se denně rozrůstá všemi možnými směry a já jsem jen malinkatá ryba. Snažím se tvořit poutavý obsah a články, které by mohly veřejnost zajímat a já jen doufám, že tomu tak bude i nadále :).
Doufám, že si cestu na můj blog najdete i v příštím roce a že vás třeba bude i mnohem víc :). Že budeme víc komunikovat, navzájem si radit a podporovat se :). Já tohle dělám jako koníček, v tom minimu volného času co mám, a doufám, že mi to ještě pár let vydrží :).

V květnu mě čeká maturita a to je něco, k čemu budu směřovat svůj čas a síly, takže je možné že kolem dubna a května tolik článků nebude. Jen lehké upozornění dopředu. V březnu mě čeká maturitní ples, takže by mohly být články na toto téma :). Maturitní ples je něco, na co se těším snad celý život a snad to bude nezapomenutelný večer :). 

Pokud vám na blogu něco chybí, nebo vás napadají témata na budoucí články, určitě mi je napište do komentářů. Ráda se nechám inspirovat :). 

Do Nového roku bych vám chtěla popřát jen to nejlepší, hodně štěstí, zdraví, lásky a úspěchů. Mějte rádi své bližní a obklopujte se jen lidmi, kteří vám za to stojí :).

Mnohokrát vám děkuji, že jste se mnou od července vydrželi a že mě budete doprovázet i na mé další cestě. Pokud nechcete přijít o žádný článek, můžete můj blog odebírat pomocí Googlu. Tato možnost je v pravém panelu na blogu. Každý den mi kouzlíte úsměv na tváři když vidím, že si někdo přečetl nějaký můj článek a třeba mu i v něčem pomohl. 



DĚKUJI VÁM!

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts