Spotřebováno: Prosinec 2014

8:27:00 PM

Cože??? Už? :D

Ano, je to tak :) Konec prosince je sice až za víc jak týden, ale za chvilku tu budou vánoční svátky a Silvestr a když jsem si plánovala články na konec roku tak mi došlo, že vlastně tolik času už nezbývá a Vánoce si chci užít i já a nechci být pod tlakem, abych vše stihla napsat a nafotit. Proto jsem jsi řekla, že Spotřebováno uzavřu o něco dřív než je zvykem. Během svátků stejně neplánuji nějaké velké líčení nebo podobné věci, takže ani nepředpokládám, že bych za poslední týden spotřebovala nějaké neobvyklé množství produktů. Maximálně to bude jeden nebo dva a o nich vám napíšu v dalším díle Spotřebováno :). Tak pojďme na to - poslední Spotřebováno roku 2014!


I když jsem tento měsíc uzavřela o něco víc, myslím si, že se nahromadilo celkem slušné množství odpadků :D. Tělo, vlasy, krémy, dekorativka. Hezká směska :)

Opět jsem spotřebovala pár produktů z Lushe. Nebudu popisovat všechny, ale zmíním jen jeden produkt, se kterým jsem bohužel měla velice nepříjemnou zkušenost. Jednalo se o koupelovou bombu Luxury Lush Pud. Bomba měla zááářivě růžovou spodní polovinu, voda měla stejně růžovou barvu. Všechno bylo super, umyla a vyčistila jsem si obličej, dobrý dobrý. Vylezla jsem z vany, podívám se do zrcadla a... A můj obličej měl stejnou barvu jako ta zatracená bomba! :D Prostě jsem měla alergickou reakci jako prase, naštěstí zabral Zirtec a zarudnutí poté zmizelo. Nicméně hodně agresivní voda nám dokonale vyčistila vanu od vodního kamene, naneštěstí ji i zároveň zbarvila hezky růžovou... Drhla jsem jí 3x, než jsem vanu vyčistila. Jediné štěstí, že jsem se ve vaně nemyla i vlasy. Bůh ví, jak by to dopadlo. Tuhle bombu už prostě nikdy :).

Lush Luxury Lush Pud
spokojenost: 1/5
koupila bych znova: ne
cena: 139 Kč
kde koupit: v kamenném obchodě nebo online


Do první skupinky jsem dala dva krémy a micelární vodu. Tuto micelárku od Bourjois jsem měla jako dárek v nějakém časopise a vůbec nebyla špatná. Odlíčila i výraznější líčení nebo pleť hezky dočistila. Víc toho nemám moc říct. Ale myslím si, že Bioderma je lepší :). Ještě dodám, že mě nepálila v očích, což je podle mě velké plus :). Spotřebovala jsem i pleťový krém od Ryoru - přesněji šlo o denní krém s extraktem z bílých hroznů pro normální a smíšenou pleť. Hodně lehký krém, který dostatečně hydratoval, ale nic extra to nebylo. Ryor je běžně k dostání v drogériích a je dostupný i cenově. Jejich produkty se pohybují v rozmezí 80 - 250 Kč, záleží co hledáte. Takže fajn krém, ale žádné zázraky jsem nepozorovala :). A druhým krémem byl krém na ruce od Natura Siberica. Jednalo se o složení směřované na zimu, takže jde o krém, který více hydratuje a zajišťuje, že nebudete mít ruce jako sušenky :D. Krém krásně voněl, ale za celou tu dobu, co jsem ho používala jsem nepřišla na to, po čem vlastně voní :D. Něco jako bobule a kytky dohromady :D. Šlo o hutnější krém a ruce opravdu krásně a hlavně rychle hydratoval, takže jsem nemusela deset minut sedět bez hnutí, abych se náhodou nepřilepila ke všemu, co se ke mně přiblížilo :). Pokud hledáte fajn krém na ruce, který vám udělá dobrou službu, tak určitě po tomhle kousku mrkněte :). 


Bourjois Paris Micellar Cleansing Water
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 120 Kč
kde koupit: v drogériích nebo online

Ryor Denní krém s extraktem z bílých hroznů
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 100 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann nebo na oficiálních stránkách

Natura Siberica Winter Hand Cream
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 100 Kč
kde koupit: já koupila tady


Do další party jsem tak nějak šoupla ty produkty co mi zbyly a nehodily se do skupinky před tím ani do té, o které si přečtete za chvilku. Takže tu máme suchý šampon, kondicionér, deodorant a sprcháč. Suché šampony od Batiste jsou moje stálice a tentokrát jsem vypotřebovala ten ve vůni Fruity&Cheeky Cherry. O suchých šamponech jsem psala už tolikrát, že snad ani nemá cenu něco dodávat. Je to prostě skvělý pomocník a svou službu plní skvěle :). Budu kupovat pořád dokola a dokola :). V dřívějších Spotřebováno byl minimálně jednou i deodorant od Adidas :). Tuhle vůni používám roky, protože je to ta nejvíc neutrální. Prostě mám radši nenápadný deodorant, abych pak mohla použít parfém :). Je fajn - nenechává mi fleky na tričkách a TMI - přes den se necítím :D. Takže funguje tak, jak má. Většinou ho chytím někde ve slevě, protože dávat 90 Kč za deodorant mi přijde trošku moc, ale předevčírem jsem ho kupovala za 60 Kč v Rossmannu :). V minulém článku jsem vám psala, že jsem dodělala šampon a kondicionér uvidíte v dalším díle... Tadááááá :D Máme ho tu. Je to Balea ve vůni červeného pomeranče. Krásná vůně, fajn výsledek. Za 29 Kč toho nemůžete chtít moře, ale já byla spokojená :). Víc toho říct asi nemůžu, byl to prostě dobrej balzám na vlasy. Posledníčkem v této partě je sprchový gel od Nivea. Krásně voněl. Mně to připomínalo brusinky, ale po kouknutí na obal to mají být Goji bobule. Nevím, já je asi nikdy naživo neviděla :D Tento gel byl hustší, takže se příjemně používal, dostatečně pěnil, ale že bych ze sebe cítila jeho vůni po tom, co jsem vylezla z vany, to ne :). Prostě normální sprcháč, žádné velké rozdíly mezi nimi nevidím :).


Batiste Dry Shampoo
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 109 Kč
kde koupit: v parfumeriích Douglas nebo na internetu

Adidas Pro Clean Anti-White Marks 48h Anti-Perspirant
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 90 Kč
kde koupit: v drogériích nebo supermarketech

Balea Farbglanz Spulung
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: 29 Kč
kde koupit: v drogériích DM

Nivea Powerfruit Refresh Shower Gel
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 60 Kč
kde koupit: v drogériích nebo ve většině supermarketů


A jsme téměř u konce. Před námi jsou poslední 4 produkty, které by spojovalo slovo "dekorativka". Začnu balzámem na rty. Šlo o zázračný kelímek od Oriflame a ty já prostě miluju. Tohle byla myslím kokosová verze, ale i originál je super. S mými rty dělá zázraky, protože je dokáže opravdu neskutečně hydratovat a zvláčnit. Dá se použít i na pupínky, strupy a odřeniny, na suchá kolena nebo lokty. Prostě všude, kde se vám hodí hodně hydratace. Opravdu neskutečně doporučuju :). Během prosince jsem spotřebovala i dva drogérkové primery. Jeden od Catrice, druhý od Rimmelu. Ten od Catrice byl spíše na vyplnění póru a srovnání textury pleti. Po použití máte pleť jako z plyše. Ten od Rimmelu byl speciálně na zmatnění (což já potřebuju 24/7). Oba byly fajn, spíše preferuji ten od Catrice, protože jsem si všimla, že ten Stay Matte házel na fotkách bílý protiodlesk. Docela nepříjemné :D. Ale myslím, že příště vyzkouším něco úplně jiného, abych měla širší přehled a našla třeba ten nejlepší primer, i když v drogérkách produkty podobného typu vcelku postrádám. A posledním produktem celého roku v rámci Spotřebováno je řasenka od Jordany. Super levná, ale naprosto perfektní. Ze začátku jsem ji moc nemusela... Přišlo mi, že mi dělá kratší řasy, než ve zkutečnosti mám :D Tak jsem ji na chvíli odložila a když jsem po ní sáhla o pár týdnů později, byla jsem zamilovaná. S touto řasenkou nepotřebujete 20 vrstev. Stačí dvě. Najednou máte vykouzlené krásně husté, ale i prodloužené řasy. Mně osobně řasenka neopadávala ani se nerozmazávala, ale na konci dne nebyl problém ji odlíčit. Jedna z mých nejoblíbenějších vůbec! :)


Oriflame Zázračný kelímek
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 150 Kč
kde koupit: na internetu nebo od vaší Oriflame slečny 

Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 110 Kč
kde koupit: v drogériích Rossmann

Jordana Best Lash Extreme Volumizing Mascara
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 99 Kč
kde koupit: na oficiálním obchodě není momentálně dostupná

Rimmel London Stay Matte Primer
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 120 Kč
kde koupit: v drogériích DM a Rossmann


A to je vše!!! :) Poslední díl Spotřebováno tohoto roku je za námi a já nemůžu uvěřit, že je konec roku :). Nebojte se, do konce roku se ještě můžete na nějaké články, takže se zatím loučit nebudu. Napište mi do komentářů, jestli máte nějakou zkušenost s výše zmíněnými produkty. Ráda bych si od vás něco přečetla :).

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts