Best of 2014:Tvář Díl I.

4:00:00 PM

Zdravím všechny během vánočních svátků :)

Doufám, že si tyto krásné a slavnostní chvíle užíváte tak jako já. Já ale jen nesedím na gauči a necpu se jídlem... Řekla jsem si, že vám napíšu celou sérii článků. Příštích 5 dní se můžete těšit na články v sérii Best of 2014. Bude se jednat o články, kde vám jednoduše vypíšu produkty, které jsem během tohoto roku používala nejčastěji a měla jsem je nejradši. A abych půlku dnes nepsala kilometrový článek, tak jsem si řekla, že vám články rozdělím podle kategorie - 2 články o produktech na obličej a po jedno článku o očích, paletkách a rtech. Nebudu se s tím moc prdět... Přihodím úvodní fotku a pod ní vypíšu vše, co do dané kategorie spadá. Předem upozorňuji, že na fotografii nejsou vždy všechny produkty, které poté zmiňuji. Zkrátka nějaké teď nemám doma, ale to nic nemění na tom, že jsem je dříve během roku ráda používala a brzy se k nim vrátím. Tak pojďme na to :) Díl číslo 1 začíná...


PRIMERY:
1) Rimmel Stay Matte Primer
2) Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner
3) MAC Fix+

MAKE-UP:
1) Revlon Stay Matte (110 Ivory, 150 Buff)
2) L'Oréal Paris True Match (C2 Rose Vanilla, W3 Golden Beige)

KOREKTORY:
1) Rimmel Stay Matte Dual Action Concealer (010 Ivory, 030 Classic Beige)
2) Essence Stay All Day Long Lasting Concealer (10 Natural Beige)
3) The Balm Time Balm Concealer (Lighter than Light)
4) Maybelline Instant Anti-Age Effect (20 Nude)

PUDR:
1) Rimmel Stay Matte Long Lasting Pressed Powder (001 Transparent) 


To je k tomuto dílu vše. Zítra se můžete těšit na bronzery, tvářenky a rozjasňovače :). Jaké jsou vaše top produkty v tomto roce? :) Dejte si vědět do komentářů a já se na ně ráda podívám a nechám se inspirovat :)).

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts