Best of 2014: Paletky

4:00:00 PM

Pořád mě nemáte dost? :D:)

Dneska nás čeká předposlední díl této série nejoblíbenějších produktů za už téměř ukončený rok 2014. Tato kategorie se týká paletek a jelikož v každé z nich je více věcí, mám pro vás jen tři, ale lidi... Používala jsem je téměř celý rok :D. Některé mám doma déle, jiné krátkou dobu, ale to nic nemění. Pojďme na to! :)


THE BALM MEET MATT(E) NUDE
Nejoblíbenější stíny: Matt Malloy, Matt Singh, Matt Lombardi, Matt Abdul
Cena: 999 Kč (cena za 1 stín - 111 Kč)
článek o této paletce: tady

ZOEVA NATURALLY YOURS
Nejoblíbenější stíny: Pure, Smooth Harmony, Casual Elegance, Slow Dance, Timeless Chic
Cena: 522 Kč (cena za 1 stín - 52 Kč)
článek: tady

INGLOT FREEDOM SYSTEM:
Takovouto paletku si každý může sestavit sám a dá si do ní stíny, které se vám líbí a chcete je mít. Já zvolila paletku s 5 místečky, jedno je stále nezaplněné :(
Stíny: 337, AMC 11, AMC 31, AMC 37
Cena: 150 Kč paletka, cena za jeden stín - 170 Kč


A to je vše k dnešnímu rychlému druhému dílu mojí série :). Zítra bude poslední díl této série a já vám představím své nejoblíbenější rtěnky, balzámy, lesky a ostatní patlátka na pusu za tento rok. Co jsou vaše nejoblíbenější produktu za rok 2014? :) Napište mi je do komentářů :)


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts