TAG: 100 otázek, na které se nikdo neptá

8:52:00 PM

Ahoooj :))

Dneska pro vás mám něco odlišného :). Už delší dobu jsem vám chtěla napsat něco, co by mě vám trochu přiblížilo, abyste vůbec věděli, kdo to za tou klávesnicí vlastně sedí :). Na opravdové Q&A ještě nemám tolik čtenářů, ale našla jsem na internetu TAG, který mi přišel docela zábavný a prozradí vám o mě různé zajímavé věcičky :)) Takžeeee... 100 otázek, na které se nikdo neptá...

1. Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi? 
Většinou se zavřenými, ale malá škvírka mi nevadí :D
2. Bereš si domů šampóny a kondicionéry z hotelu?
Ano!
3. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? 
Žaluzky mám tak napůl celou dobu, nijak extra je na noc neupravuji :)
4. Ukradla jsi někdy dopravní značku?
Ne :D Já moc nepiju :D
5. Používáš post-it nálepky? 
Lepící papírky? Fajn kamarádi :D
6. Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila? 
Ne.
7.Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel? 
Před včelami neutečeš, ale stejně... Co to je za otázku? :D
8. Máš pihy? 
Trochu na nose, jinak sem tam nějakou po těle.
9. Usmíváš se vždycky na fotkách? 
Většinou ano :)
10. Co tě nejvíc u lidí rozčiluje? 
Nedochvilnost, lenost a arogance
11. Počítáš někdy kroky při chůzi? 
Někdy když jdu do schodů :D
12. Už jsi někdy stanovala? 
Ano, ale jakožto člověk, který se vyspí jen v posteli, nejsem extra fanda :D
13. Kdy jsi naposledy stanovala? 
Červenec 2013
14. Tancuješ někdy i bez hudby? 
Pořád! Co jinýho dělat u plotny, když vaříte? :D
15. Koušeš tužky? 
Někdy ano
16. S kolika lidmi jsi strávila tento týden? 
Týden? :D Vždyť je teprv úterý :D Ale tak cca 30 lidí ve třídě a 25 holek na tréninku (oba dva dny) + rodina
17. Jak velkou máš postel? 
120x200
18. Jaká je tvá písnička týdne? 
Ed Sheeran - Thinking out loud 
19. Vadí ti, když kluci nosí růžovou? 
Ne :)
20. Díváš se na kreslené filmy? 
Zbytečná otázka... Samozřejmě že ano!
21. Jaký je tvůj nejoblíbenější film? 
Harry Potter 1-7 :D
22. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? 
Emmm... Na zahradě? :D
23. Co piješ k večeři? 
Záleží na jídle... Někdy Frisco, někdy víno, někdy vodu nebo něco s bublinkama :)
24. Do čeho si namáčíš kuřecí nugety? 
Sladkokyselá!
25. Tvoje oblíbené jídlo? 
Kebab, pizza, sushi a všechno od maminky :)))
26. Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí? 
Většinou animáky a nebo filmy od Marvela. A nezapomeňme na Harryho a taky Andělé a Démoni :).
27. Koho jsi naposledy políbila? 
Přítele :)
28. Byla jsi skautka?
Ne :D
29. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu? 
Pokud by to byly vkusné fotky a né sprosté nahotinky, tak klidně :)
30. Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír? 
V první třídě ze školy v přírodě? :D
31. Umíš u auta vyměnit olej?
Ne, ale kola vyměnit umím :D
32. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu?
Ne :) 
33. Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty?
Ne :D
34. Jaký je tvůj oblíbený sendvič? 
Oba jsou od Crocodille - Golf a Sýrový mlsoun :)
35. Co je nejlepší jídlo k snídani? 
To je různý.. někdy lupínky s mlékem, jogurt nebo kobliha. Jindy zase míchaná vajíčka s toustem, a někdy jen ovoce :). Záleží na tom, jaký mám hlad a jak moc se mi chce něco chystat :D.
36. Kdy běžně chodíš spát? 
Mezi půl 10 a 11 
37. Jsi líná? 
Spíše ne, ale jsou i dny, kdy se mi nic nechce :D
38. Za co ses jako dítě převlékala na karneval? 
Pamatuju si, že jsem byla za klauna :D.
39. Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? 
Krysa (díky Google)
40. Kolik jazyků umíš?
Řekla bych, že velice dobře umím anglicky... Španělština pokulhává dost vzadu :D 
41. Odebíráš nějaké časopisy?
S mamkou si kupujeme ELLE 
42. Máš radši lego nebo pexeso? 
Lego :)
43. Jsi tvrdohlavá? 
Ano
44. Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková? 
Obě mají hlas jako zvon, ale ani jednu nijak nevyhledávám :)
45. Dívala ses někdy na mýdlovou operu? 
To je normální seriál, ne? :D Jestli ano, tak má odpověď je každý den :D (HIMYM, The Big Bang Theory, Sex ve městě)
46. Máš strach z výšek?
Ne 
47. Zpíváš si v autě? 
Ano :D
48. Zpíváš si ve sprše? 
Ne :) 
49. Tancuješ v autě? 
Ano :D
50. Už jsi někdy použila střelnou zbraň?
Vzduchovkou jsem sestřelovala jako malá vojáčky :D
51. Kdy sis naposledy nechala dělat portrét od fotografa? 
Červenec 2013
52. Zdají se ti muzikály kýčovité? 
Nemyslím si... Proč by měly být?
53. Jsou pro tebe Vánoce stres? 
Vůbec :))
54. Už jsi někdy jedla pirožky? 
Ne
55. Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč? 
Asi jablkový .)
56. Čím jsi chtěla být jako dítě? 
Letuška :D
57. Věříš na duchy? 
Ne
58. Už jsi někdy měla pocit deja vu? 
Mmmm... Tak 3x do týdne? :D
59. Bereš denně vitamíny? 
Ne
60. Nosíš pantofle nebo bačkory? 
Crocsy jako bačkory 
61. Nosíš župan? 
Ano :)
62. V čem spíš? 
Volné tričko nebo tílko a k tomu kraťasy nebo dlouhé pyžamové kalhoty :)
63. První koncert? 
Asi Dáda Patrasová, když jsem byla ve školce :D
64. Tesco, Kaufland nebo Billa? 
Tesco
65. Nike nebo Adidas? 
Když se podívám do skříně, je to víceméně napůl :)
66. Brambůrky nebo křupky?
Oboje :D
67. Buráky nebo slunečnicová semínka? 
Kešu a pistácie :D
68. Už jsi něco slyšela o skupině Tres bien?
Omlouvám se, ale ne
69. Brala jsi někdy hodiny tance? 
12 let dělám aerobik a pak samozřejmě taneční :)
70. Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner? 
Na tom nezáleží, hlavně aby ho to bavilo :)
71. Umíš srolovat jazyk?
U ruličky mé schopnosti končí :D
72. Už jsi někdy vyhrála v soutěži slabikování?
Jelikož je toto původně americký tag, tak tuto otázku chápu, ale v ČR myslím tyhle soutěže ani nejsou :)
73. Už jsi někdy plakala radostí?
Ano :) Jsem za největší citlivka :D
74. Máš nějaké gramofonové desky?
Ne
75. Máš gramofon? 
Ne
76. Zapaluješ pravidelně kadidlo? 
Já radši vonné svíčky :D
77. Už jsi někdy byla zamilovaná? 
Anooo
78. Čí koncert bys ráda viděla? 
Beyoncé
79. Na jakém koncertě jsi byla naposledy? 
Tomáš Klus loni v Lucerně
80. Studený nebo horký čaj? 
V létě studený, v zimě oba :D
81. Čaj nebo káva? 
Oboje :D
82. Gumoví medvídci nebo čokoláda? 
Spíše čokoláda
83. Umíš dobře plavat? 
Ano
84. Umíš zadržet dech bez ucpání nosu?
Umím, ale nikdo by mi to nevěřil :D
85. Jsi trpělivá?
Bohužel musím říct, že spíš ne 
86. Diskžokej nebo skupina na svatbě? 
Nejdřív skupina, potom DJ :D
87. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži?
Doma mám 25 zlatých medailí... Takže... :D
88. Už jsi někdy byla na plastické operaci? 
Ne
89. Máš raději černé nebo zelené olivy? 
ČERNÉ!
90. Umíš plést, nebo háčkovat? 
Vyšívání v nabídce není? :(
91. Ideální místo pro krb? 
Ložnice nebo koupelna :D Go big or go home :D
92. Chceš se vdát? 
Chci :)
93. Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho? 
Vdaná nejsem, ale s přítelem jsme spolu rok a čtvrt :)
94. Do koho jsi byla na střední škole zamilovaná? 
No na střední ještě jsem a momentálně jsem zamilovaná do mého přítele :D
95. Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem?
Rozhodně ne 
96. Máš děti? 
Zatím ne :D
97. Chceš děti?
Ano :) 2 holčičky :) 
98. Tvoje oblíbená barva? 
Světle modrá, bílá, černá, tmavě červená
99. Chybí ti právě někdo?
Přítel
100. Něco, co se ti přihodilo ve škole? 
Sorry, ale nic extra se mi rozepisovat nechce :D


No... Tak tohle bylo náročné :D Doufám, že si o mě uděláte aspoň nějaký obrázek a že se vám tahle změna od mých obvyklých článků líbila :))


Mějte se a smějte se :))) 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts