Vánoční LUSH šílenství!

7:00:00 PM

Po dlouhé době všechny zdravím :))

Dneska pro vás mám opravdu veeeelký nákup... Jak jen to říct... Jsem milovník LUSH výrobků, hlavně koupelových bomb a pěn, atd. A jakožto ostřílený zákazník jsem věděla, že s příchodem podzimu vydají i celou vánoční kolekci... A jednoho dne to přišlo! Kolekce byla na eshopu! :D Šílenství začalo a trochu se mi to vymklo z rukou :D Řekla jsem si ale, že aspoň pro vás budu mít článek, takže za to trochu můžete i vy :P :D



Musim se přiznat, že jsem koupila téměř vše, co se týkalo koupelových výrobků, takže mě nesuďte, dobře? :D Dodání bylo bleskové - včera ráno jsem vše objednala a dneska mám celou krabici doma. Když už mluvím o krabici... Pokud znáte LUSH, tak víte, že všechny výrobky jsou organické, nejsou testované na zvířatech a i jejich obaly jsou eko. To samé krabice, ve které vše přišlo. Klasická papírová krabice, ale i izolepy byly papírové :). Takže super :) Po otevření krabice se na mě vylinula  omamná vůně - opět typická pro LUSH. Tentokrát ale s takovým vánočním nádechem :D. Hned navrchu krabice jsem měla pečlivě zabalený katalog kompletního sortimentu :). Já už doma jeden mám, ale moc hezký přídavek k objednávce :). Na spodní straně faktury byla samolepka se jménem slečny, která celou mou objednávku balila, takže velké díky Lence N. :D :) Na závěr objednávky si každý může vybrat až 3 produkty, od kterých vám přijdou vzorečky. Já si vybrala Let the Good Times Roll (pleťový peeling), So White sprchový gel a Hot Toddy sprchový gel :). 


Teď už k tomu všemu, co jsem koupila :D. Vše přišlo jednotlivě zabalené v igelitových obalech. Pokud nakupujete v kamenném obchodě, vše si samy dávate do papírových pytlíčku, ale potom nevidíte, co je vlastně uvnitř, pokud to tedy nepoznáte podle názvu, takže tohle balení mi přijde zákaznicky příjemnější. Rozhodla jsem se, že vám ke všemu dám oficiální LUSH fotky, protože z bomb se uvolňuje prach a kousky, takže u některých není skutečná podoba tak hezká, jako na ofiko fotkách a určitě si tak i uděláte lepší představu o tom, co vám domů přijde :). Napíšu sem i ofiko popis produktu a pokud to bude třeba, tak i moje dojmy :)



BUTTERBEAR

Tenhle roztomilý medvídek vás ve vaně něžně objeme a ukolébá. Kakaové máslo vytváří jemnou krémovou koupel, která skvěle vyživí a ochrání vaši pokožku. Může se pochlubit stejnou uklidňující vanilkovou vůní, jako má oblíbená koupelová bomba Butterball. Vsadíme se, že se tento přátelský, sladce vonící medvídek stane vítězem srdcí všech dětí (i těch na první pohled dospělých)!
Opravdu příjemná, nijak výrazná vůně :)



CANDY MOUNTAIN

Oslaďte si život rozmazulící růžovou bublinkovou koupelí. Voní jako další naši růžoví favoriti, které prodáváme po celý rok: Creamy Candy a Rock Star. S fair trade vanilkovou absolue, lesklým bílým třpytem a kukuřičnou moukou, která dodá krémovou konzistenci, je tohle perfektní dáreček pro malé i velké děti. Navíc jsme přidali kouzelný narůžovělý nádech, který se ukáže na vrcholcích kopců bublinek.
Rozhodně jedna ze sladších vůni a na pohled vypadá tato kupička opravdu nádherně :)


DASHING SANTA 

Koupelová bomba s povznášející a náladu zlepšující vůní šťavnatých mandarinek. Koukejte, jak si to Santa štráduje kolem vany! Zatímco jeho zlaté boty rychle šumí, uvolňují se silice z mandarinek, bergamotu a pomerančového květu, aby pomohly nastartovat i váš krok.
Spíše citrusovější vůně, ale opět to není nic do nosu bijící :).


GOLDEN WONDER

Copak se to uvnitř ukrývá? Překvapení! Zachrastěte tímhle zlatým dárečkem a vhoďte jej do horké lázně, aby odhalil svůj třpytivý a duhový obsah. Voní stejně jako limitovaný tělový krém Celebrate po pomeranči a limetce s kapkou svátečního koňaku, takže se budete cítit povzneseni a zahaleni přepychem.
Vevnitř opravdu něco chrastí! :D No to jsem zvědavá, co to bude, až se tenhle nádherný a obrovský zlatý balíček rozpustí :).


FATHER CHRISTMAS

Tohohle veselého chlapíka si možná pamatujete z minulého roku, letos vás ale překvapí slaďoučkou vůní naší zbožňované Snow Fairy. Jakmile ho hodíte do vany, mění barvu z červené do jasně zelené a přinese spoustu zábavy i relaxace.
Krásná sladká vůně :) Pokud si pamatujete dětské Orbit žvýkačky, tak to je přesně ono :).


CHRISTMAS EVE

Příliš vzrušení ze Štědrého dne? Na zklidnění bušícího srdíčka (nejen)  24. prosince doporučujeme nadrobit tenhle dortík s jasmínem a ylang ylang do vany a pozorovat, jak se voda ve vaně halí do barvy půlnoční modři a nad ní se tvoří kopce pěny vonící po tropických květech. Vklouzněte pod ten teploučký koberec a relaxujte v měkkých, voňavých bublinách, než se odeberete do říše pohádkových vánočních snů.
Krásná uklidňující vůně a na pohled je to taky nádhera :). 


CHRISTMAS HEDGEHOG

Pokud se o svátcích cítíte tak trošku pichlavě, dopřejte si lázeň s touto změkčující pěnou vyrobenou z bio bambuckého a kakaového másla a uklidňujících esenciálních olejů. Rozdrobte ježečka pod tekoucí vodou a naložte se do hedvábně jemné lázně, zatímco silice z růží a ylang ylang zapracují na vaší mrazivé náladě, která v mžiku roztaje jak loňský sníh.
Po vůni mi trošku připomíná perník smíchaný s bylinnými oleji :D. Ale je neskutečně roztomilý!


LUXURY LUSH PUD

Uklidňující a utěšující koupel vás obejme vůní levandule a ylang ylang a připraví vás na cestu do říše snů, zatímco můžete počítat barvené puntíky vznášející se na hladině koupele jako pastelové ostrůvky.
Na pohled rozhodně jedna z nejhezčích bomb! :) Bohužel prášek ze spodní poloviny zasypal většinu pytlíčku, takže je to spíš růžová koule :D Ale ta vůně! Perník hadr :D


MELTING SNOWMAN

Otočte kohoutky, zašpuntujte a naplňte vanu horkou vodou, než hodíte kamaráda sněhuláka do vody. Pak se uvelebte a pozorujte, jak ve vodě taje, jako opravdický sněhulák za prvního jarního dne. Nelitujte ho, rád vám poslouží a rozpustí se do krémové koupele se skořicí, hřebíčkem a limetkou, aby vás zahřál a zjemnil vaši kůži mandlovým olejem a kakaovým máslem.
Můj po cestě ztratil nos :(


SHOOT FOR THE STARS

Uvolněte se pozorujte tu úchvatnou barevnou podívanou před vašima očima během toho, jak se kulička točí a šumí, doprovázena uklidňující medovou vůní. Stříbrný třpyt dodá koupeli kouzlo, zatímco se den pozvolna překlápí v temně modrou noc (a přesně to udělá i voda ve vaší vaně).
Nádherná bomba! :) A třpytí se :))))


SO WHITE

Čistá a prostá jako padlý sníh, voňavá po delikátních a křehkých jablíčkách, vykouzlí jemně růžovou koupel. Jakmile se rozpustí bílá vrstva a zahalí vás závoj delikátní a přitom řízně svěží vůně, přijde na řadu schovaný růžový střed se svými šumivými bublinkami. Bergamotová silice a růže absolue vám dopomůžou k pocitu klidu a pohody, zatímco neroliová silice a absolue z pomerančového květu vykouzlí dokonale sváteční náladu.
Na pohled nijak extra zajímavá, prostě bílá koule, ale čichtěte si :) Čerstvá jablka!


THE CHRISTMAS PENGUIN

K výrobě této pěny nás inspirovali tučňáci malí, žijící na australském ostrově Phillip Island. Tento druh tučňáka je nejmenší na světě! Do vínku jsme našemu tučňákovi dali populární vůni Olive Branch s pomerančovým květem a sicilskou mandarinkovou silicí, navíc obsahuje kukuřičnou mouku na změkčení vody. Šup s ním do košíku a do vany, není jenom pro děti!
Mého tučňáčka po cestě asi něco přejelo, protože je lehce zdeformovaný :D Ale to na jeho účelu rozhodně nic neubírá :))


Uuuuuf! Já vám říkala, že je toho hodně! :D Rozhodně mám vystaráno na celou zimu :D. Ještě chci dodat, že mi LUSH naprosto zadarmo, jako malý dárek, zaslal sprchový gel Flying Fox, který normálně stojí 215 Kč! Nevědí o tom, že jsem blogerka, prostě to byla jen pozornost pro zákazníka a za tu já moc děkuji :). Všechny ceny a zbytek vánoční kolekce najdete tady.



Snad jsem vás trošku navnadila, jak na produkty, tak na celou Vánoční atmosféru :). Myslím si, že se ode mě dočkáte krátkých recenzí, nejspíš v dalších Spotřebováno :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts