Essence All About Nude

1:00:00 PM

Halo, halo :)

Dneska pro vás mám krátkou recenzi velice dostupné paletky očních stínu od firmy Essence. Na internetu jsem viděla mnoho kladných recenzí, tak jsem chtěla na vlastní pěst zjistit, jestli je opravdu tak super :). V drogériích najdete 4 různé barevné variace, mě nejvíc zaujaly paletky All About Nude a All About Sunsire, ale nakonec jsem koupila pouze první zmiňovanou :). Pokud vás zajímá můj názor na toho drobečka, pokračujte ve čtení. 


Produkty od Essence najdete v drogériích Rossmann a všechny 4 variace této palety stojí 105 Kč/kus. V paletce je 6 stínů, ani jeden z nich bych nenazvala 100% matný. Některé jsou saténové, jiné více třpytivé, ale musím říct, že každá z 6ti barev je nádherná. Stíny jsou laděné do růžových a vínových odstínů, což mi na podzim přijde perfektní. Mé nejoblíbenější jsou asi poslední stíny v obou řadách :). K mému velkému překvapení jsou hezky máslové a nepráší. Pigmentace je taky na jedničku :). Ale rozhodně intenzitu můžete kontrolovat. Trošku mi chybí aspoň jeden matný odstín, který by se mohl dát do očního záhybu, ale určitě si nějak poradím :).






Takže za mě rozhodně ano! :) Pokud chcete dobrou kvalitu za směšnou cenu, určitě po těchto paletkách mrkněte. Chtěli byste vidět nějaké jednoduché líčení s tímto produktem? :) Pokud ano, určitě mi dejte vědět!


Mějte se a smějte se :))) 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts