Rimmel London Wonder'full Mascara

1:42:00 PM

Zdravím lidi internetu :D :))

Dnes pro vás mám rychlou recenzičku na "novou" řasenku od Rimmelu. Jelikož na celý víkend odjíždím a online budu až v pondělí, řekla jsem si, že vám napíšu aspoň tenhle článek :). Řasenku jsem koupila před pár dny a už jsem si na ní stihla udělat nějaké názory, takže pojďme na to! :))


Tato řasenka má v sobě arganový olej, který je obecně velmi prospěšný pro vlasy. Má je posílit a vyživit, tak proč ho neprdnout i do řasenky? :D Nevím... časem třeba uvidím nějaký rozdíl, že mám třeba o metr delší řasy a jsou silný jako lana, ale spíš jsem toho názoru, že je to jen něco, čím se chtějí tento produkt odlišit od milionu ostatních, které na policích vidíme :). Co je překvapující - tuto řasenku koupíte exkluzivně v drogériích DM. Nevím proč nebo jak, ale je to tak :D.
Co se týče balení... Pojďme si vzít chvilku, abychom ocenili toto krásné měděné (trochu rose gold) balení. to se opravdu povedlo :) Má i zajímavý tvar. Jako kdybyste vzali váleček z modelíny, chytili do za oba konce a o kousek pootočili :D. Moc povedené, takže za celé balení 1*.


Teď už k samotné řasence. Má poměrně velký, gumový kartáček. Musím říct, že já preferuji klasické štětiny, ale už jsem narazila na gumovky, které mi seděly. Složení je opravdu krásně černé, ani ne moc husté ani moc vodové. Prostě ideál. Co mi ale nesedí je to, jaké řasy mi řasenka tvoří. A hodně to souvisí s tím gumovým kartáčkem. Řasy mi krásně prodlouží, nemám je slepené, ale nevytvoří řádný objem. Zkoušela jsem nanést i třeba 3 vrstvy, ale pořád to nebylo to, co já chci a co mám ráda. Takže jsem řasy přejela i Miss Mangou a bylo to super! :)) Ještě bych chtěla dodat, že neopadavá a nedělá panda oči (černé šmouhy pod očima).





Takže pokud chcete řasenku, která vám vytvoří mega objem, od téhle to nečekejte. Pokud naopak chcete separaci a prodloužení, tohle je miláček pro vás :). Já nemám problém vrstvit různé druhy řasenek a zrovna ve spojení s Miss Manga dělá krásné řasy :)). 

UPDATE: Po pár měsících, co mám řasenku doma, jsem po ní sáhla asi tak 3x. Chtěla jsem jí nabídnout ségře, ale ta z ní taky nebyla nadšení, i když preferuje mnohem přirozenější líčení. Upřímně... Řasenka nedělá vůbec žádné řasy a já nemám úplně čas se 10 minut piplat s jedním okem :D. Ale někdy, kdy vůbec nejsem namalovaná, ale musím vyběhnout třeba jen na nákup, tak se s ní namaluju, jen aby bylo vidět, že mám nějaké oči. Pro mě je to taková řasenka na nic :). Ale proti gustu...

Stojí 189 Kč a seženete ji v drogériích DM :).


To je ode mě vše :) Já vám říkala, že to bude rychlé a krátké :)) Máte i vy zkušenosti s touto řasenkou? Určitě mi napište do komentářů :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts