Wishlist | Update I

1:37:00 PM

Halooo halooo :))

V půlce srpna jsem vám psala o mých tajných přáních v celém beauty světě. Teď jsme na konci září, takže tento seznam se lehce změnil. Několik předmětů jsem koupila, některé na seznam přidala a jiné zase odebrala, protože jsem si řekla, že to třeba není až zas tak extra a nebo vím o něčem, co funguje stejně, ale cenovka se pohybuje naprosto jinde :))). Takže co se změnilo? 


KOUPENO: 

Rtěnky Milani
Jsem úchyláček na rtěnky, takže mít ve sbírce nějaké od firmy Milani byl rozhodně můj "sen" :). Na veletrhu jsem si koupila odstíny Sangria a Nude Créme. Rtěnky krásně voní, mají moc příjemné a hydratující složení a pořád přemýšlím o tom, jestli si mám koupit 4 další :D. Mají totiž nepřeberné množství a těžko se jim odolává :). 


koupíte na Milani Cosmetics

Černé mýdlo
Černé mýdlo jsem koupila na internetu od značky Jericho, ale na trhu je spoustu značek, které ho vyrábí :). Pokud máte problematickou pleť, rozhodně doporučuji :).


Mary-lou manizer 
Mary-lou je můj poslední přírůstek do make-up sbírky a od té doby, co mi balíček přišel, ho používám každý den :). Opravdu nádherný rozjasňovač a to balení? :))) 1*. 


Umělé řasy Ardell
Řasy Ardell jsou podle mě jedny z nejlepších na trhu a vybere si opravdu každý. Po spolupráci s touto značkou mi zastoupení poskytlo dva páry a na veletrhu jsem koupila další 4 :D. Takže já mám na nějakou dobu vystaráno :). 


Palmer's Lip Butter
Tento balzámek jsem na seznam přidala, po tom co jsem si všimla, že ho v jednom ze svých videí zmiňuje Zoe (na youtube Zoella). A co má Zoe, to chci taky :D. Takže když jsem dělala nákup na Galaxii přání, tak jsem ho do košíku taky přihodila :). Koupila jsem příchuť Dark Chocolate & Peppermint a je moc fajn a dobře chutná :D. 




VYŘAZENO:

Z wishlistu jsem vyřadila celý nákup na stránce posh.me, kde jsem hrozně dlouho obdivovala jejich koupelové balistiky a tělové krémy, atd. A proč jsem se rozhodla u nich nenakupovat? když jsem totiž byla na veletrhu, byl tam velký stánek, kde byli všechny produkty, které jsou na té webovce v nabídce. Tak jsem celá natěšená myslela, že všechno bude krásně vonět a bude to hrozně super... Hm, omyl :D Nic nevonělo podle toho, jak se produkt jmenoval a pro mě to bylo jedno z největších zklamání. Takže jsem ušetřila spouuuustu peněz a to je vždycky příjemný :D. Druhou věcí, co jsem vyřadila byl šampon a kondicionér od Tigi. Přesněji jejich S factor, který má vonět jako jahody se šlehačkou. Řekla jsem si, že se šampony, které mám jsem spokojená a je pro mě tak nějak zbytečné tolik utratit za lahev mýdla :). 


PŘIPSÁNO:

Mezi největší položky, které jsem na seznam připsala je paletka od Make up Revolution - Eyes like Angels. Dalšími stíny, které mě neskutečně lákají jsou nové stíny od Milani - Bella Eyes. Mám vybráno asi 4-6 stínů a pořád se nedokážu donutit je koupit :D. Podle recenzí ale vím, že jsou vážně super, takže to časem určitě přijde :). A posledním přípiskem je opalovací pěna od St. Moritz. Je mnooohem levnější než třeba ta od Vita Liberata (která na mém wishlistu stále zůstává). S touto koupí čekám kvůli tomu, že mi ještě nějaké opálení zbylo z léta, ale až budu úplná bledule, určitě si jí koupím a otestuji :). Já totiž miluji, když mám během plesové sezóny aspoň lehké opálení a takováto pěna je rozhodně zdravější než solárko :). 


To je ode mě vše k dnešnímu updatu. Další přijde tak za měsíc až dva, stejně jako tento přišel po tom původním :). Co je na všem wishlistu? :))


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. ten samoopalovák od St.Moriz môžem len a len odporúča!:)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts