MARK Coffee Peppermint Scrub | Hýčkejte svou pokožku

6:00:00 PM

Zdravíčko lidi :))

Doufám, že váš dnešní den byl super a přesně podle vašich představ. Dnešní článek bude o naprosto úžasném přírodním produktu, který přímo dokonale hýčká vaše tělo. Tento článek vznikl na základě spolupráce s firmou Mark, která mi tento produkt velmi laskavě zaslala k recenzi :). To ovšem nemění nic na tom, že veškeré moje názory a celá recenze jsou založeny na mém upřímném názoru a nic není žádným způsobem ovlivněno. Takže co tenhle zázrak vlastně je?


Ze začátku bych asi měla něco málo říct o firmě Mark. Já na ni narazila přes Facebook a velmi mě zaujala. Zprostředkovává totiž přírodní tělové a obličejové peelingy, které jsou vyrobené z kávy. Jsou zcela bez chemických přídavků a neobsahují ani konzervanty. Kromě kávy scruby obsahují ještě hnědý cukr, přírodní oleje, esenciální oleje, mořskou sůl a vitamín E. Zkrátka naprosto úžasný koktejl všeho dobrého pro vaši pokožku.

Káva probouzí pokožku a spolu s cukrem a solí odstraňuje odumřelé částečky kůže. Oleje kůži zpětně hydratují a výsledkem je hebká a jemná pokožka. 

Co musím vypíchnout je jejich balení. Mně přijde naprosto krásné, jednoduché a navozuje mi přírodní složení produktu. Jeden balíček obsahuje 200g a je plný opravdu až po okraj :). Co se konzistence týče, tak bych ji přirovnala s vlhkému písku a díky částicím kávy, cukru a soli je poměrně dost abrazivní. Nebojte se scrub použít jak na tělo, tak na obličej - je formulovaný pro obě použití. Má pomoci i v boji proti akné, ale o tom vám podám nějaký update o trochu déle.

A jak se Mark používá? Do dlaní naberte malé množství a pořádně s ním odrbejte celé tělo. Peeling potom nechte klidně chvilku působit (5-10 minut) a pak už jen vše opláchněte. Já podobné produkty naprosto miluji během léta a jsou vhodné i pro uživatele opalovacích pěn a krémů. Přirozené i umělé opálení je potom mnohem rovnoměrnější a pleť přímo září.


Na výběr je ze 4 vůní - kokos, peppermint, samotná káva a citrusy. Já si vybrala peppermint a ta vůně je naprosto omamující. Je to opravdu bohatý mix kávy a máty a už jen ta vůně vás probudí. Na kůži je peeling neskutečně příjemný a po použití jsem měla pokožku doslova jako dětskou prdýlku :D. Odstranil každičký kousíček suché nebo mrtvé kůže a všechny malé nerovnosti. Na obličej mi nejdřív přišel až moc hrubý, ale ozkoušelo ho už tolik lidí, že jsem pokračovala dál s masírováním. A po opláchnutí jsem si obličej nemohla přestat hladit :D. Úplně hlaďoučký. Peeling během působení začal jemně chladit a po opláchnutí tento pocit chvilku přetrvával. Oleje kůži opravdu hezky zvláčnily a pokud netrpíte extra suchou pokožkou, tak byste se potom asi už i obešli bez namazání krémem. Fakt naprosto úžasný produkt! 

Tento peeling seženete na www.markscrub.cz a můžete si tam přečíst i další recenze od jejich zákazníků. Sledovat je můžete taky na Instagramu @scrub_mark nebo na Facebooku. 

Pokud hledáte něco trošku netradičního, přírodního a naprosto skvělého, tak produkty od Marka naprosto doporučuji :). Musím vypíchnout i jejich zákaznický servis a bleskové dodání - v pátek balíček poslali ze Slovenska a v pondělí jsem ho v poledne měla doma. Tleskám! :) A určitě v budoucnu vyzkouším nějakou další vůni, protože ta peppermintová mě naprosto uchvátila a myslím, že mi moc dlouho doma nevydrží :).


To je ale ode mě vše, teď už je jen na vás, abyste Marka vyzkoušeli. Sledujte mě na Instagramu a odebírejte blog, aby vám neutekl žádný článek.

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vyzerá to skvelo, škoda že nemajú aj slovenský e-shop.Kika – Blog for smile

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale mají :)) https://www.markscrub.com/ - Tak šup utrácet :)))

      Delete
  2. vyzera super, citala som na neho uz vela recenzii a hadam ziadna zla :)
    Pozyvam na velku predletnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts