Haul | AliExpress

6:00:00 PM

Čauky čau :))

Cože? Článek ve středu? :D Já vím, novinka. Ale to jen protože jsem vás v posledním článku nechala čekat na to, co jsem si na AliExpressu koupila, tak jsem vás nechtěla nechat čekat až do pátku. To jsem dobračka, co? :D Takže dnešní článek je o tom, co mi přišlo z mého prvního nákupu na AliExpressu. O celé mé zkušenosti a o tom, jak se na Ali vlastně nakupuje si můžete víc dopodrobna přečíst v minulém článku. V tomto už jen doplním věci, které se týkaly samotných produktů a minule jsem na ně možná zapomněla. Koupila jsem si jen dvě věci, ale jsem maximálně nadšená!



Říkám dvě věci, ale jedná se o dvoje sluneční brýle. Ani nevím co mě to napadlo, že jsem na začátku ledna prohlížela sluneční brýle, obzvlášť když jsem jedny dostala k Vánocům :D. No ale stalo se a dvoje mi moooc padly do oka. Takže po pár hodinovém rozmýšlení a vybírání barev jsem se rozhoupala a objednala si je. 

Jako první mi do oka padly tyhle! Úplně miluju zrcadlové brýle a přijde mi, že v Čechách na ně v krámu prostě nenarazíte. Úplně stejné jsem viděla u Nicole Guerriero, ale ona má ty pravé od Diora (model Technologic). Tím chci říct, že je tohle kopie těch diorovských, ale ty pravé stojí 370 euro :D. No a tyhle mě vyšly na cca 170 Kč. Opakuji, že bez poštovného. Po dlouhém vybírání jsem si nakonec objednala stříbrná skla se stříbrnými obroučkami. Brýle mají černé plastové nožičky, "opěrky" na nos a jsou úplně mega pohodlné. Na konci nožiček jsou takové kovové trojúhelníčky, takže když se v brýlích předkloníte, tak vám nesjedou na zem. Super vychytávka :).Vůbec na obličeji nejsou cítit a díky těm opěrkám se vám vůbec neopírají o čelo nebo o tváře, což já u brýlí vůbec neznám. Kvalita je super a hlavně jsou mega tmavé, takže myslím, že za sluníčka budou top. I samotný zrcadlový efekt je hodně silný, takže na vaše oči není téměř vidět. Samozřejmě mě na první pohled zaujal design a myslím si, že jsou docela neobvyklé a jen tak je na někom neuvidím. Stříbná se navíc hodí ke všemu, takže je v létě pravděpodobně nesundám z obličeje. 100% spokojenost.


Tyto brýle jsem objednala 9.1. kolem 10 večer. Domů mi přišly 28.1. Přinesla je klasická listonoška a ani nepotřebovala nic podepsat, takže pokud máte doma velkou schránku, určitě by ani nemusela zvonit. Přišly v malé kartonové krabičce, byly zabalené v igelitových obalech a celý balíček byl vystlán bublinkovou fólií. Brýle přišly nepoškozené, ani nebyly nijak zkřivené, takže super :)


A dostávám se k druhým kráskám. Myslím, že nejsem jediná, koho by hned zaujaly tyto brýle! Takové jsem za svůj celý život nikde neviděla. Nemají takovou tu příčku přes nos a obecně jsou takové jemné. Až tedy na tu šílenou barvičku, kterou jsem si vybrala :D. Moc se mi líbily světle modré, ale brýle s modrými skly jsem dostala k Vánocům, takže jsem vystoupila z běžné zóny a vybrala si křiklavě růžová skla se zlatými obroučkami. I tyto jsou zcela zrcadlové a já jsem z nic naprosto hotová :D. Je to rozhodně něco, co na první pohled přitáhne pozornost, takže pokud vám vadí, když na vás kolemjdoucí moc koukají, tak bych zvolila nějakou bezpečnější barvu. Jsou krásně lehoučké, hezký zrcadlové, ale jsou rozhodně křehké, takže opatrně :). Také mají opěrky na nos, takže i když nemají tu středovou příčku, tak na nose drží suprově. Až po tom, co mi přišly domů jsem zjistila, že i tento styl je kopií brýlí od Diora :D. Teď vypadám jako hrozná socka :D. Tyto krásky mě vyšli na necelých 190 Kč, opět bez poštovného. 



I tyto sluneční brýle jsem objednala 9.1. a i ony mi přišly 28. ledna. Ovšem tyhle přivezlo pošťácké auto a chtěli po mě podpis. Velikost balíčku byla stejná, i způsob zabalení jako u těch předchozích, ale distribuce v ČR byla jiná.

Co mě ale zaskočilo bylo to, že tyto růžovky byly z Číny poslány asi o 3 dny dřív než ty stříbrné a i přesto oboje došly ve stejný den, jiným způsobem, ale oboje přes Českou poštu. Začala jsem pátrat a zjistila jsem, že ty stříbrné byly poslány jako Ordinary Small Packet Plus a ty růžové jako Registered Air Mail. U růžových jsem navíc i viděla aktualizaci stavu, když 24.1. došly do ČR. U stříbrných nebyla žádná aktualizaci ode dne poslání z Číny. 


Jsem se zase rozkecala, jsem hrozná :D. Ale myslím, že jsem zmínila vše, co jsem chtěla :). Asi před týdnem jsem si objednala ještě jedny brýle (ups), opět zrcadlové (ups), takže až dorazí, tak bych vám napsala o všech brýlích co mám :). 


Jsem maximálně spokojená a určitě AliExpress všem doporučuji :). Oboje brýle mi hezky sedí a možná si je časem objednám ještě v jiných barvách :D. Nezapomeňte sledovat můj blog, abyste nepřišli o žádný nadcházející článek.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ahoooj :) Mohla bych Tě poprosit o radu jak nakupovat na Ali a kde bych tam našla ty druhé brýle, co máš na fotce :) děkujuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Článek před tímhle je fakt podrobný popis toho, jak nakupovat, tak se mrkni tam :) A brýle jsem koupila tady: http://www.aliexpress.com/item/AFOOF-2016-Newest-Fashion-Cat-Eye-Sunglasses-Brand-Design-Rimless-Women-Metal-Sun-glasses-Eyewear/32533742697.html

      Delete
    2. Děkuju, jsi moc hodná :)

      Katka

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Tak ty vypadají skvěle. :) Já už pěknou chvíli sháním nějaké podobné dámské sluneční brýle ale zatím bez výsledku. Dívala jsem se v pár obchodech tady u nás, ale přijde mi to hrozně drahé. Hlavně brýle jsou pro mě taková věc, u které vím, že je buď brzy rozbiju nebo ztratím, takže je pro mě docela zbytečné za ně dávat hodně peněz. Na Ali zkusím mrknout, třeba budu mít štěstí.

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts