TOP | Únor 2016

1:41:00 PM

Zdravím vás :))

Poslední den měsíce února je tu a to znamená jediné - top produkty pro měsíc únor. Pokud jste četli můj poslední článek, což měl být update na konci měsíce s vybranou paletkou, no, tak víte, že to úplně nevyšlo :D. A bohužel kvůli začátku letního semestru a tomu, že jsem na koleji a ne doma, tak jsem ani neměla šanci vyzkoušet moc nových produktů a spíš sázím na to, co znám a co stejně používám denně. Přece jen jsem ale trochu zapřemýšlela a dala dohromady několik beauty produktů a aby toho nebylo málo, tak zmíním i jeden random top :).


Pro dnešek nezačnu dekorativkou, ale spíš produkty na tělo a obličej. Pokud jste četli mé povánoční nákupy, tak jste určitě viděli velké balení opravdu velkých vatových tampónků z Primarku. Začala jsem je ale používat až nedávno a jsou opravdu super! Protože jsou tak velké, na do-odlíčení mi stačí pouze jeden, na který dám trochu micelární vody. Navíc z nich nelezou chlupy, které by se vám lepily na obličej, protože už i takové odličovací tampónky jsem zkoušela. Na jedné straně jsou i lehce vzorované, ale upřímně nevím, jestli to má nějaký vliv na jejich účinnost. Kupovala jsem je v Primarku za 2 eura, ale určitě takovéhle obry seženete i v českých drogérkách :). Řekla bych, že v DM budou určitě. 


Dalším produktem na obličej, který používám už hrozně dlouho, miluju ho, ale nikdy jsem vám o něm neřekla je mycí gel na obličej od Garnier s výtažkem z hroznů. Mám ho totiž na koleji, takže jsem si ho doma nemohla připomenout a zařadit ho do oblíbenců už třeba minulý měsíc. Obecně si myslím, že celá zelená řada od Garnier je super. Na koleji mám gel, doma zase peeling a ten je opravdu top, ale musím si koupit nový a třeba se objeví v článku příští měsíc. Tenhle gelík je moc příjemný, odlíčí i řasenku, pleť nevysušuje, ale zároveň mi přijde, že mi zklidňuje pupínky, když už se mi nějaký sem tam objeví. Obvykle nanesu mezi prsty tak dvě pumpičky a aplikuji ho na vlhký obličej. Vytvoří lehkou pěnu a vezme s sebou všechnu nečistotu. Myslím si, že by to byl skvělý gel na ráno, protože i hezky osvěžuje :).


Kdysi jsem vám v nějakém nákupu ukazovala i černé mýdlo. Občas jsem ho použila, ale nedávno jsem si řekla, že je škoda ho jen tak nechat sedět v koupelně a používám ho docela pravidelně. Černé mýdlo je dobré v boji proti akné, takže když mám obzvlášť rozlobenou pleť, tak použiju nějaký mycí gel a potom ještě černé mýdlo. A musím říct, že ráno mám pleť klidnější a pupínky jsou vysušené. Takže asi bych tento produkt úplně nedoporučovala lidem se suchou pletí, ale pro mastnou a problematickou pleť je super :). Navíc stojí pár korun a vydrží opravdu dlouho! Já bych řekla, že ho mám doma víc jak rok a rozhodně mi ještě tak půl roku vydrží.



A posledním ne-dekorativkovým produktem je tělové mléko od Dermacolu limetka a hroznové víno. Tenhle krém dostala mamka od Filipa k Vánocům v sadě ještě se sprcháčem a krémem na ruce a všechno si moc pochvaluje(me). Dokonce říká, že ten krém na ruce je lepší než ty od Neutrogeny, které stojí cca 3x tolik. I ten tělový krém je naprosto parádní. Není moc hustý, ale dostatečně hydratuje, nádherně voní a hlavně nelepí. To je něco, co u krémů nemůžu vystát. Navíc všechny tyhle tělové produkty od Dermacolu nejsou ani nijak drahé a najdete je v každé drogérii nebo supermarketu. V nabídce mají navíc hrozně moc vůní - já už zkoušela černou třešeň a meloun a oboje bylo super :).



Dostávám se k dekorativní kosmetice, i když toho nebude moc :). V poslední době jsem si oblíbila krémový rozjasňovač od Sleeku z takové té jejich originální paletky rozjasňovačů Precious Metals. Používám ho s navlhčenou houbičkou a to většinou po tom, co si nanesu tekutý make-up. Houbičkou naberu rozjasňovač a aplikuji ho na lícní kosti. Až potom celý obličej zapudruji a i před pudr je lehký lesk vidět, což je mi moc líbí, protože je to ideální na každý den - nebije to tolik do očí. V paletce jsou 3 krémové odstíny a jeden pudrový. Já konkrétně používám ten v levém dolním rohu (Renaissance Gold). K aplikaci rozhodně nemusíte používat houbičku, určitě by to šlo i prsty nebo štětcem. Mně se ale líbí jak houbička produkt hezky rozetře a zapracuje do pleti. 



A posledním produktem je rtěnka od Essence 02 Porcelain Doll. Jedná se o kousek z té jejich nude řady. Popsala bych ji jako světlou nude s meruňkovým podtónem. Vypadá naprosto úžasně na světlé pleti s bronzovým lookem. Když jsem opálená, tak ji moc nosit nemůžu, protože jsou rty potom až moc jako duch :D. Všechny tyto rtěnky jsou úžasně pigmentované, krémové a stojí myslím kolem 60 Kč. V nude kolekci by si měl ideálně vybrat každý podle své barvy pleti, já bych taky určitě mohla mít tmavší, protože na sobě mám ráda tmavé nahé rtěnky, ale nemám žádnou opravdu světlou, a proto jsem po ní kdysi sáhla. Pokud hledáte levné rtěnky z drogérie, které za něco stojí, tak tyhle od Essence můžu jen doporučit :).



A úplně posledním oblíbencem tohoto měsíce je nový vzhled blogu :). Na začátku února jsem si řekla, že to chce velkou změnu a trošku profesionálnější vzhled. Bála jsem se toho, abych případně nerozhasila i ten starý vzhled, ale myslím, že se všechno povedlo a já jsem neskutečně spokojená :). Pokud jste moje články četli už při starém vzhledu, můžete mi dolů napsat jak se vám líbí tento nový? :) Já jsem velký minimalista, takže černá a bílá byla jasná volba :). A vlastně všichni mi napište, jestli se vám design líbí nebo jestli je něco, co byste změnili :).


To je už opravdu vše. Děkuji vám, že jste četli moje články během celého února a třeba jste se i něco přiučili. Určitě mám stále v plánu články postovat každé pondělí a pátek, takže nezapomeňte odebírat můj blog, aby vám žádný nový článek neunikl. Pokud byste ode mě chtěli vidět nějaký specifický článek, tak mi o něm taky určitě napište dolů do komentářů - budu moc ráda :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts