Haul | Maybelline, L'Oréal, Garnier

6:00:00 PM

Zdravíčko :))

Před pár týdny jsem jela metrem a všimla si takové té reklamy, co je uvnitř soupravy. A ta reklama byla na "online drogérii" Ageo.cz, takže adresu jsem si hned zapsala do telefonu a jakmile jsem dorazila domů, tak jsem na jejich web skočila, abych se vůbec podívala, co takové Ageo nabízí. A nestačila jsem koukat... Seženete tam prostředky na úklid, ústní hygienu, plenky, ale také kosmetiku. Šampony, krémy, laky na nehty a k mému potěšení i dekorativku. Když jsem začala všemi produkty z dekorativní kosmetiky brouzdat, tak jsem si jen mohla říct, že jsem objevila mou novou nejoblíbenější stránku na světě!


Nejenom, že téměř vše mají ve slevě, ale také nabízí (třeba u make-upů) odstíny, které se do českých drogérií nedováží. Takže jsem trošku ulevila peněžence a koupila si několik věcí, po kterých jsem dlouho koukala, ale nikdy je nekoupila. Díky této stránce jsem ušetřila několik stovek a ještě mám odstíny, které tu ani nejsou :).

Jestli jste četli mou recenzi na nový make-up od Milani, tak jste určitě zaregistrovali i to, že i ten nejsvětlejší odstín byl hrozně tmavý a já si tak trochu posteskla, že jsem stále na honu za dostatečně světlým make-upem, který by měl přijatelnou cenu a seděl mi i v zimě. A při brouzdání na Ageo jsem narazila na úplně světlounké odstíny produktů od L'Oréal. Jeden ten make-up už doma mám, ale v tmavším odstínu (nejsvětlejší, co se prodává v obchodě) a ten druhý je tak hrozně opěvovaný, že jsem ho taky chtěla hrozně vyzkoušet. Oba dva se jmenují téměř stejně, jen se liší ve výsledném finiši. Pořídila jsem si Infallible 24H Stay Fresh Foundation v odstínu 015 Porcelain, a potom Infallible 24H-MATTE v odstínu 10 Porcelain. A halelujah! Oba mi sedí! :D Konečně!!! Určitě na oba plánuju napsat recenzi, takže je už teď víc popisovat nebudu :). Oči na šťopkách :). 

L'Oréal Paris Infallible 24H Stay Fresh - 279 Kč (původně 398 Kč)
L'Oréal Paris Infallible 24H-MATTE - 225 Kč (původně 322 Kč)


Dál jsem v jejich nabídce zahlédla ikonické rtěnky od Maybelline Color Sensational. Několik let po nich koukám, ale abych řekla pravdu, tak se mi úplně nechtěla platit plná cena z drogérie, takže když jsem viděla dva odstíny, po kterých jsem koukala a navíc se slevou, bylo to jasné :). Konečně mám ve své sbírce Hot Plum a Vivid Rose. Nááádherně voní, jsou hezky krémové a pigmentované. Na rtech navíc opravdu svítí, takže na jaro a léto budou top! :)

Maybelline Color Senstational rtěnky - 119 Kč (původně 178 Kč)


Zůstáváme u Maybelline :). Už pár měsíců všichni básní o řasence Lash Sensational a tak jsem taky konečně podlehla a koupila si ji :). Zatím jsem ji nezkoušela, ale pokud bude tak úžasná jako všichni tvrdí, tak by se mohla objevit samostatná recenze. Má umělý kartáček, který je lehce zaoblený a díky němu mají být řasy objemnější a má jich být více. Myslím, že jsem neslyšela jedinou negativní recenzi, takže jsem opravdu zvědavá. 

Maybelline Lash Sensational - 169 Kč (původně 223 Kč)


Maybelline nedávno i na český trh přineslo nové Color Drama Intense Velvet Lip Pencil. Koukala jsem na ně na začátku února v Rossmannu a tuším, že jedna stála 100 Kč. Při brouzdání na Ageo jsem našla všechny odstíny (tuším, že v nabídce je 10 odstínů) za 75 Kč. Pak jsem ale pátrala na internetu dál a na jiné stránce jsem je našla za 45 Kč! Takže jsem 4 barvy vzala za 45 Kč a zbylé dvě barvy, které jsem chtěla a tamta stránka je nenabízela, jsem vzala na Ageo za 75 Kč. Příští týden na ně bude komplet článek, ale opět jsem neviděla žádné jiné, než pozitivní recenze a ohlasy, takže se moc těším, až je vyzkouším :). Navíc jsem ušetřila fakt hodně peněz.

Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil - 75 Kč (původně 118 Kč)


A úplně poslední produkt, který jsem si koupila je nové balení mycího gelu na obličej od Garnier. Psala jsem vám o něm v únorových top produktech, takže když tak zamiřte tam. Používám ho dlouho a na koleji už skoro žádný nemám, takže když jsem ho viděla na tomto e-shopu, bylo jasné, že si ho koupím zase.

Garnier Skin Naturals Essentials čistící pěnový gel - 79 Kč (původně 124 Kč)


To je k tomuto haulu vše :). Pokud si chcete pořídit nějakou drogérkovou kosmetiku, určitě na Ageo zamiřte, protože v 90ti % nějakou tu korunu ušetříte :). A ne, tenhle článek není nijak sponzorovaný, všechno jsem si koupila sama. Nad tisíc korun je doprava zdarma, nebo si můžete balíček vyzvednout v jejich kanceláři v Praze, jako jsem to udělala já. I celkové zpracování objednávky bylo rychlé, takže tohle určitě nebyl můj poslední nákup na této stránce :). Se vším jsem moc spokojená a opravdu se můžete těšit na řadu recenzí :).

Máte něco vy na seznamu přání z drogérky, ale zatím jste nebyli ochotní si to koupit? :) Napište mi o těchto produktech do komentářů a samozřejmě nezapomeňte sledovat můj blog, aby vám neunikly žádné nadcházející články :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts