INGLOT Freedom System Palette | Konec měsíce: Březen 2016

6:00:00 PM

Zdravíčko :))

Konec března přišel až nějak moc rychle, nemyslíte? :) Dneska pro vás mám rychlé ohlédnutí za paletkou měsíce, kterou byla moje na míru sestavená Inglot paletka. Pokud můj blog sledujete pravidelně, tak se možná divíte, protože tato paletka byla kouskem února, ale já ji prodloužila i na březen, protože jsem zkrátka kvůli startu ve škole (což pro mě znamená se prakticky nelíčit :D) neměla možnost kdy paletku použít. No, ale já se vám musím přiznat k tomu, že jsem se moc nepolepšila ani v březnu :D.


Se samotnými stíny není nic špatného. Nepráší, jsou hezky pigmentované a na oku drží celý den. Chyba se stala na mé straně - já si tuhle paletku prostě špatně sestavila. Úplně jsem při vybírání stínů nepřemýšlela o tom, jestli bude finální produkt použitelný sám o sobě, což bohužel není. Sestavovala jsem ji stylem "Jéé, tohle je krásný stín, a tenhle taky". V paletce mi rozhodně chybí světlá krémová, kterou bych projasnila víčko pod obočím a také vnitřní koutek. To je totiž něco, co používám denně, i když na sobě mám minimum makeupu. Na jednu stranu mě to trochu štve, ale rozhodně je to ponaučení pro příště a určitě zajdu do Inglotu a nějaké nové barvičky vyberu - nejen takové, aby se mi pochopitelně líbily, ale aby doplnily nedostatky mého prvního pokusu.

Když už jsem se s paletkou líčila, sáhla jsem po matném světlém odstínu do očního záhybu a na víčko jsem potom dala perleťový stín s broskvovým podtónem (prostřední). Tmavým čokoládovým stínem si i vcelku pravidelně dělám jemnou linku na horním víčku. Zbylé dva stíny jsou bohužel vcelku opuštěné.

Takže pro vás určitě mám malou radu - pokud do Inglotu zavítáte s úmyslem si paletku sestavit, tak si dopředu ujasněte, jaké stíny používáte opravdu pravidelně. Míchejte matné i lesklé finiše a třeba se podívejte i na paletky stínů, které doma máte a na to, jak jsou sestaveny ony. Je to totiž opravdu ohromující stát u pultů, kde jsou desítky barviček a vy najednou ani nevíte jak se jmenujete :D. Taky si nejprve vyberte velikost paletky a podle toho vybírejte barvy. 

Tyhle paletky jsou rozhodně velká investice, takže stíny vybírejte pečlivě a nespěchejte :). Přece jen výhodou těchto produktů, u kterých si můžete obsah maximálně přizpůsobit, je to, že by se vám měly všechny stíny líbit a měli byste je používat.


To je asi vše :). Na začátku dubna vyberu další paletku pro daný měsíc a doufám, že ji budu využívat častěji než tuto. A co vy? :) Dáváte si taky stranou vybrané produkty a snažíte se po nich sahat více než po jiných? Nezapomeňte mě sledovat jak tady na blogu tak na mém osobním instagramu @doubryyy.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts