INGLOT Freedom System Palette | Paletka měsíce: Únor 2016

6:00:00 PM

Zdravím vás :))

Už pár dní máme všichni na kalendářích únor, takže je načase vybrat paletku pro tento měsíc. Po dlouhém rozhodování jsem se rozhodla pro mou Inglot paletku, kterou jsem si sama sestavila a mám v ní 5 stínů. O paletce jsem kdysi psala samostatný článek s podrobným popisem, takže klidně zapátrejte. Člověk by si řekl, že když už si něco sestavím sama, tak to určitě budu používat pořád, protože tam jsou jen stíny, které se mi líbí a měla bych je tedy nosit pořád. No jo, jenže jak už jsem zmiňovala dřív, tak já stíny rozhodně nepoužívám denně, takže jsem na mojí krásku tak nějak zapomněla. 


Po paletce jsem sahala hlavně kvůli tmavě hnědému stínu, protože s ním ráda dělám kouřové, jemné linky. Je to opravdu bohatá tmavě hnědá, která je komplet matná a skvěle pigmentovaná. Občas jsem použila i dva světlejší lesklé stíny, přes celé víčko. Oba dva mají nádherný lesk, neopadávají a na oku drží. 


Do paletky jsem si vybrala i studenější matnou barvu, abych s ní mohla dělat přechody a použít ji v očním záhybu, ale až zas tak moc jsem ji nevyužívala. Hodně zanedbávaná je i nejtmavší lesklá barva. Taková červeno hnědá se zlatým shimmerem. Určitě se mnou budete souhlasit, že to je spíš stín na výraznější líčení. Já osobně bych pro něj v každodenním líčení asi moc využití nenašla. 

Když tuto paletku srovnám s Naturally Yours, tak je to úplně něco jiného. V paletce od Zoevy je více světlých stínů, které jsou pro mě na každý den ideální. Paletka od Inglotu je taková výraznější a bude to pro mě asi docela výzva po paletce sáhnout pokaždé, když se budu chtít nalíčit i stíny. No uvidíme :). Od toho jsem tento projekt začala, abych viděla, jestli může využít vše, co doma mám. Jestli je to paletka, která je použitelná sama o sobě :).


Na konci měsíce vám o mém "boji" napíšu. Rozhodně se netajím tím, že už dlouho mám zálusk na vytvoření další paletky u Inglotu, takže případně budu moc koupit stíny, které by tuto krásku doplnily. Ale zatím tomu nechám čas :D. 

A co vy? :) Inspirovala jsem vás k tomu, abyste pořádně využili make-up, který máte doma? :) Jakou paletku, rtěnku nebo tvářenku jste si vybraly pro měsíc únor vy? 

Nezapomeňte sledovat můj blog, aby vám neutekl žádný článek! :)

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts