Každodenní kosmetické štětce a kolik stojí? | Update 2016

6:00:00 PM

Ahoj, ahoj :))

V lednu jsem vám psala článek o mém každodenním make-upu a na kolik mě přijde peněz. Ale co kdybych vám napsala i o štětcích, které k mému každodennímu líčení také neodmyslitelně patří? :). Většinu štětců, o kterých vám něco povím, opravdu používám denně. Jen když je nějaký hodně zaneřáděný, tak sáhnu po jiné alternativě, ale většinou moc změn nedělám. Ceny štětců jsou pochopitelně vyšší než u mé každodenní kosmetiky, ale také musíte mít na mysli, že když kosmetické pomůcky používáte tak, jak mají být používány, pokud se o ně dobře staráte, atd. atd., tak vám budou sloužit roky. A tím myslím i třeba 10 let u kvalitnějších kusů. Takže ano, štětce jsou rozhodně investice, ale já bych si bez nich líčení nedokázala představit. Navíc pro ně mám takovou malou úchylku a beru je i jako sběratelský předmět :).



Stejně jako u článku s dekorativkou vám budu vše budu popisovat v pořadí, v jakém štětce používám :). Většina kousků je buď od Real Techniques nebo Zoevy, ale ráda mám i štětce od E.L.F.u.

Jako první jde na řadu Sculpting Brush od RT. Z názvu vyplývá, že by se měl používat na konturování obličeje, ale já ho používám na zapracování make-upu nebo korektoru. Je hezky hustý, mírně zkosený a hlavně jemný. Dřív se mi stávalo, že mi štětce nechávaly za sebou viditelné tahy, ale s tímto štětcem se mi to nikdy nestalo. Jiný štětec na základ nepoužívám, protože tenhle je fakt top a přemýšlím i o tom, že bych si koupila ještě jeden :). Já jsem ho kupovala za 329 Kč na www.beauty-store.cz.



Další je u mě na řadě zapudrování celého obličeje. Na to mi skvěle slouží Powder Brush opět od RT. Je super velký, má tak akorát dlouhé štětiny a je hezky baculatý. Takže s tímto štětcem vám dá pudr i nějaké to krytí a nerozhází ho jen tak do větru :D. Občas když to trošku přeženu s bronzerem, tak vezmu tenhle štětec a celý obličej s ním přejedu a on ten přebytečný bronzer vezme s sebou a všechno je hezky rozetřené. Opět jsem ho kupovala na Beauty Store za 339 Kč.



Následuje bronzer. U něj celkem pravidelně střídám dva štětce. Buď je to Blush Brush od RT nebo Complexion Brush od E.L.F.u. Oba dva jsou úplně jinak střižené, ale dělají stejnou práci. S Complexion štětcem se dá i lehce konturovat, protože je u držadla stažený a zploštělý, takže je to spíš takový pádlovitý tvar, který hezky sedne pod lícní kost a nanese perfektní množství konturovacího pudru nebo bronzeru. Naopak Blush Brush je střižený do kulata a má jemnou špičku, takže vytváří hodně přirozený sluncem políbený vzhled. Nedělá žádné tvrdé linky, vše je rozetřené. Takže abych to shrnula - pokud chci trošku propracovanější vzhled, volím Complexion Brush, pokud jdu spíše do velice přirozeného looku a obličej chci proteplit, volím Blush Brush. Ten stojí 299 Kč, štětec od E.L.F.u 119 Kč.



V mém každodenním líčení zakončuji pleť tvářenkou. Občas použiju highlighter, ale rozhodně to u mě není každodenní věc, takže štětec na rozjasňovač zmiňovat nebudu. Na tvářenku velmi oddaně používám Luxe Sheer Cheek od Zoevy. Je z přírodních štětin, jemně zkosený a úplně božsky jemný! Fakt neskutečná krása :). Pudrovou tvářenku nanese přesně tam kde ji chci mít, nepřeskakuje a pokud to trochu přeženu, tak se s ním dá přebytek hezky ztratit. Já ho dostala v sadě, ale samostatně stojí 389 Kč. 



Přesouváme se na obočí. Na jeho lehké dokreslení používám klasickou spirálku od E.L.F.u za 49 Kč a Brow Line štětec od Zoevy za 208 Kč. Spirálkou obočí pročešu a narovnám ho do takového tvaru v jakém ho chci mít. Potom vezmu Brow Line a gel na obočí a obočí dokreslím. O tomhle štětci jsem vám psala myslím v TOP produktech za leden, takže můžete přejít tam a přečíst si o něm víc :). 



A tady moje každodenní rutina končí. Pokud mám trošku času, tak použiju klasický plochý štětec na oči, abych aplikovala světlý stín pod obočí, ale to můžete použít jakýkoliv štěteček, co doma máte :).

Když to sečtu všechno dohromady (u bronzeru počítám ten elfácký), tak jsem za tyto štětce zaplatila 1433 Kč. To se zdá jako hodně peněz (a ano, je to velká částka), ale jak už jsem zmínila na začátku - štětce jsou investice, ale můžete je mít do konce života. Takže mi to rozhodně nepřijde jako peníze vyhozené z okna. Štětců mám doma kolem 50ti a ano, používám všechny. Rozhodně ne všechny najednou, ale pro každý najdu využití :). A svou kolekci chci rozhodně navyšovat, protože štětce jsou prostě něco co mě baví, co sbírám a dělá mi to radost :)

Pokud byste chtěli nahlédnout do mého Wishlistu na štětce, tak napište do komentářů a já vám o něm napíšu :).


Myslím, že to je pro dnešek vše :). Jaké štětce patří do vaší každodenní rotace? Nebo používáte raději prsty a štětce máte doma třeba 2? Také nezapomeňte odebírat můj blog, aby vám neunikl žádný další článek :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts