Nákup: World of Beauty & Spa 2014

2:59:00 PM

Ahoj všichni :),

v sobotu jsem jela do Prahy na veletrh World of Beauty & Spa. Ve dvou vystavovacích halách byly mraky stránky a 2x tolik lidí :D. To je ve zkratce můj dojem :D. Věděla jsem, že tam budou vystavovat značky, od kterých jsem chtěla nakoupit nějaké věci, takže jsem cíleně šla k jejich stánkům a nějaké věcičky pořídila. Pokud chcete vidět, co jsem pořídila, čtěte dál :).

První zastávkou byla návštěva Ardell a koupila jsem 4 páry řas. Jedna krabička stála 100 Kč (internetová cena je 99 Kč). Pořídila jsem typy 104, 117, 120 Demi a Daisy. Rozhodně mi pomohlo vidět všechny typy naživo, protože jsem původně podle fotek z internetu měla vybrané úplně jiné :). 


U jiného stánku jsem koupila pleťové masky a peelingy značky Freeman, kterou můžete koupit i v drogériích Rossmann. Měli fajn akci - 4 masky za 100 Kč. Normálně se cena jednoho pytlíčku pohybuje okolo 30-40 Kč, takže super cena :). Navíc jsem zadarmo dostala vzoreček pleťového peelingu. A jelikož jsem hrozně hodná, dva z těchto pytlíčku jsem dala ségře :D:).

Masky koupíte na www.klidnesiuzivam.cz.


Poslední zastávkou byli stánky firem Jordana a Milani, které byli propojené. Od Jordany jsem koupila jedny stíny a 2 konturovací tužky na rty. Od firmy Milani pak 2 rtěnky, tvářenku a dvoje stíny v tužce. Překvapilo mě, že ceny na veletrhu byli vyšší, než na jejich e-shopech. Myslela jsem, že to bude spíš naopak, měla jsem totiž v plánu koupit víc, ale co... Zbytek věcí, co jsem chtěla objednám přes internet. Ostatně balíček od Jordany přijde za pár dní :D


Rtěnky jsem koupila v odstínu 21 Sangria a 26 Nude Créme. K těmto odstínům jsem i vybrala konturovací tužky v odstínech Tawny a Cabertnet. Rtěnky krásně voní a jsou hezky krémové, takže za mě určitě palec nahoru. 


Shadow Eyez od Milani jsem pořídila v přírodních odstínech 03 Champagne Toast a 12 Golden Bronze. Stíny se neslévají do vrásek na očním víčku a jsou hezky krémové :).



Tvářenku od Milani jsem koupila v odstínu 07 Fantastico Mauve. Jedná se o zapečenou tvářenku ve vínovém výrazném odstínu, který bude perfektní na podzim, který se nezadržitelně blíží. Tvářenka má jemný třpyt a na tvářích vypadá opravdu hezky. Zároveň dodává takový zdravý, šťavnatý dojem :).


Poslední věcičkou jsou stíny od Jordany v odstínu 17 Supernatural. Musím uznat, že lehce práší, ale s primerem budou super. Jak název napovídá, jedná se o zlatavo béžový přírodní odstín :). V kombinaci s hnědou nebo fialovou budou parádní :). 



To je vše, co jsem na veletrhu koupila. Jak už jsem napsala, trošku mě mrzelo, že ceny byly vyšší než na internetu a sortiment nebyl nijak uchvacující, ale co se dá dělat :). Něco málo jsem pořídila a zbytek dokoupím na netu :). Máte zkušenost s nějakým z těchto produktů? Napište mi do komentářů :)).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts