Velký podzimní úklid!

1:01:00 PM

Zdravím vás třetí den v řadě :))

Přišel podzim a jelikož jsem nemocná, využila jsem volné chvíle k tomu, abych prohrabala všechny mé šminky a laky na nehty a upřímně se zamyslela nad tím, jestli to všechno potřebuju. Jestli už není čas se s něčím rozloučit, ať už kvůli tomu, že to prostě nenosím, nebo je to prošlé, vyschlé atd. A musím říct, že jsem na sebe pyšná :D.

Jako první jsem projela sbírku laků a z celkového počtu 36 laků jich 6 vyhazuju, 9 nabídnu ségře a zbytek, tedy 21, si nechávám. Většinu z nich tvoří laky od E.L.Fu a Miss Sporty, který mají skvělý štěteček a nepřeberné množství barev :). A hlavně když uděláte takovou čistku, tak zjistíte, k jakým barvám tíhnete a jaké vám zase chybí :). Já třeba zjistila, že se mi na mně vůbec nelíbí oranžové laky, takže ty si už kupovat nebudu, i kdyby v lahvičce byly sebehezčí :D.

Těžší rozhodování přišlo při úklidu šminek... Ale i tady jsem si položila ruku na srdce a řekla si, že něco mi opravdu jen zabírá místo, absolutně mi to nevyhovuje, ale bylo mi líto něco vyhodit. Kdybych tímhle stylem pokračovala dál, akorát bych kupovala nové věci, kterými bych chtěla nahradit to, co doma mám, ale absolutně mi to nevyhovuje a je mi jasný, že by se mi kolekce trochu vymkla z rukou :D. Navíc v pokoji nemám tolik místa, abych mohla mít mraky a mraky věcí. 
Takže vyhazuji dva pudry, který jsou v naprosto nesmyslně tmavých odstínech a nechápu, jak sem si někdy mohla myslet, že je to barva pro mě :D. A nedělejte, že doma takové kousky taky nemáte :D. 
Vyhazuji i dva bronzery od E.L.Fu. Jeden z nich je zapečený v odstínu Maui a je prostě moc oranžový, jakoby měděný a vůbec mi nesedí. Ani jako stíny ho použít nemůžu, protože na mně osobně se bronzové stíny nelíbí. Druhý bronzer byl v kompaktu spolu s tvářenkou. Toto duo je vychvalováno na Youtube, ale nikdo nemluvil o tom, v jakém odstínu. Dřív byl totiž jen jeden a dnes jsou v nabídce myslím 4 varianty. No a samozřejmě jsem objednala tu špatnou a bronzer je jak nutella :D. Ani ta tvářenka není nic moc. Jedinou výhodou je velké zrcátko ve víčku. Takže pokud byste tenhle kompakt chtěly, tak objednávejte odstín St. Lucia :D To je ten nej :D
Do koše letí i dvoje stíny. Jedny naprosto rozflákané od Essence a druhé od Oriflame, které jsem dostala jako dárek, ale mají nulovou pigmentaci.
Loučím se i s jedním štětcem, u kterého se odlepila ta část s štětinami od rukojeti. Vyhazuji jednu rtěnku, taky Soft Mat Lip Cream od Manhattan, protože v tý barvě vypadám jako idiot :D. Letí i vyschlá tužka na oči, tužka na rty, která je taky mimo a nakonec i make-up od Rimmel. Jde o ten pěnový Stay Matte - no to je hrůza :D Koupila jsem nejsvětlejší odstín a barva je fakt hrozná... Na pleti působí až šedavě, vůbec ne přirozeně a navíc je hrozně hutný... Hrůza prostě :D.

Takže to je tak nějak vše :) Zamyslete se nad tím, jestli je nutné skladovat produkty, o kterých víte, že jsou hrozné a jestli náhodou není lepší trochu investovat a najít něco, co pro vás bude jako svatý grál :). Při projíždění jsem zjistila, že ke mně vůbec nepasuje oranžová... Ať už to jsou laky, rtěnky, stíny, tužky na rty, atd. :) Dobré zjištění, co mi nějakou tu korunu v budoucnu rozhodně ušetří :D.


Pár odkazů na produkty, o kterých jsem mluvila



Napište mi, jestli taky občas podnikáte takovéhle úklidy :)) A věřte mi, je to potřeba :D


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts