Spotřebováno: Říjen 2014

4:43:00 PM

Ahoj všichni :))

Tento článek znamená jediné... Další měsíc je u konce a Vánoce se nezadržitelně blíží :))). Musím říct, že Spotřebováno patří k nejčtenějším článkům na blogu a já jsem moc ráda, že se vám líbí, protože i já ráda sleduju cizí smetí :D. Né vážně... Podle mě jsou tyhle článku skutečně užitečné a vypovídají o tom, co stojí za vyzkoušení a co je k ničemu. Tak pojďme na to - Spotřebováno: Říjen 2014!


Tento měsíc byl docela plodný, ale opět jako na potvoru mám asi 3 produkty, ve kterých zbývá jen kousíček, takže ty budou hrát roli až v listopadovém Spotřebováno :).

První skupinkou jsou produkty z LUSH :) Pokud jsme četli článek o mém šílenství na Lush e-shopu, určitě víte, že mám teď doma téměř kompletní vánoční kolekci :D. Jako první jsem použila tuhou pěnu do koupele Christmas Penguin. Toto bylo poprvé, co jsem zkoušela tuhé pěny a musím říct, že jsou super. Produkt jen rozdrobíte pod tekoucí vodou a okamžitě se vám vana začne plnit bublinkami :). Co mi navíc přišlo super je to, že v průběhu koupání se bublinky neztrácely - pořád jich byla plná vana. Tučňák i hezky voněl - lehce sladce a tak nějak relaxačně :). Druhou věcí byl Butterbear, což byla klasická koupelová bomba. Méďa voněl jako Vánoce, moc hezká vůně :). Neměl v sobě žádné barevné překvapení, takže voda nebyla nijak zběsile zbarvená. Pro oba výrobky platí, že jsou krásně zvláčňující a pro pokožku velmi prospěšné, takže já jen doporučuji :).

Lush Christmas Penguin
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 139 Kč
kde koupit: v kamenném obchodě nebo online

Lush Butterbear
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 99 Kč
kde koupit: v obchodě nebo tady


Zůstaneme v koupelně, dobře? :D Do další party jsem dala vlasový kondicionér, sprcháč a tělový peeling. O sprchovém gelu už nebudu nic říkat, protože je v každém článku :D Je to Radox Uplifting s růžovým grepem a bazalkou. Tohle je má nejoblíbenější vůně, hezky svěží a jemná. Takže palec nahoru. Dalším produktem je tělový peeling od Body Basics, který jsme v mamkou v koupelně měly roky :D. Pak jsem si řekla, že to tak dál nejde a že ho spotřebuji a stalo se :).Tohle byla jahodová vůně a byla opravdu silná a příjemná. Samotný peeling byl taky fajn, zrníčka byla malinká, ale poměrně drsná, takže jsem potom měla pokožku hezky jemnou. Poslední prázdnou věcí je balzám na vlasy od Garnier. Jak už to u mě bývá, šampony spotřebuji rychleji než kondicionéry, takže jeho šamponový kámoš už je dááávno v popelnici, ale tento balzám dělal super službu. Byl hezky hustý a příjemně voněl. Vlasy zanechával krásně jemné a lesklé :) Co víc byste od balzámu chtěly? :)


Radox Uplifting Shower Gel
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 65 Kč
kde koupit: v drogériích a supermarketech

Body Basics Strawberry Peeling Shower Gel
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne 
Celá firma Body Basics v Česku skončila

Garnier Fructis Color Resist Posilujicí balzám
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 85 Kč
kde koupit: v jakékoliv drogérii nebo supermarketu


Třetí skupinku bych pojmenovala "mazadla" :D. Prvním z nich je hřejivá masážní emulze od Alpy. No co? :D Jsem sportovec a přítel taky, takže něco takového se občas hodí :). Tahle opravdu krásně hřála, ale ta vůně :D Pfff :D Až moc přírodní :D. Další přírodní věcí je kokosový olej :). O něm jsme psala celý samotný článek. Já ho používala hlavně na vlasy a také jako tělové mléko, když jsem byla vysušená jako sušenka :D. Pokud máte mastnější pleť jako já, tak moc nedoporučuji používat jako pleťový krém... Mně po něm vyskákaly jemné pupínky. Jinak super věc, určitě koupím znova :). Posledním členem této bandy je tělové máslo z Body Basics. Opět jahodová vůně, opět super produkt. Škoda, že ho už nekoupím :/. Příjemně vonělo a opravdu intenzivně hydratovalo. Takže budu muset najít jiné máslo, které bude takhle fajn :).


Alpa Masážní emulze Hřejivá
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 100 Kč
kde koupit: já ji kdysi koupila v drogérii DM

BIO Kokosový olej
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 90 Kč
kde koupit: ve zdravé výživě nebo v drogérii DM

Body Basics Strawberry Body Butter
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
Celá firma Body Basics v Česku skončila


Předposlední skupinku tvoří produkty na čištění pleti. Největší balení zastává Bioderma Micelle Solution. Neskutečně profláklá micelárka, ale s mamkou jinou nepoužíváme :). Odstraní všechen makeup, pleť nijak nedráždí a mě osobně ani nepálí v očích, což je super :). Určitě v drogérkách najdete levnější alternativy, ale já si ji nemůžu vynachválit. Další vodičkou je bylinné tonikum Aknestop od Ryoru. Nevím, jestli dělalo nějaké zázraky, ale používat tonikum se doporučuje, tak sem to zkusila. Bylo fajn, ale nic extra, si myslím. Příště v drogérce zapátrám po nějakém jiném, abych mohla porovnat. A posledním produktem jsou opět zvlhčené ubrousku od Purex 3in1. Jsou opravdu super, hezky odlíčí, nepálí a jsou jemné. Jedinou nevýhodou je to, že je musíte koupit v balení po 3 balíčcích a navíc co sem koukala naposled, tak Galaxie přání zvedla jejich cenu o cca 10 Kč.

Bioderma Micelle Solution 500 ml
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 350 Kč
kde koupit: ve vybraných lékárnách nebo online

Ryor Aknestop bylinné tonikum
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: 129 Kč
kde koupit: drogérie Rossmann

Purex Visage 3in1 Facial Wipes
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: 62 Kč za 3 balíčky
kde koupit: online tady


A jsme u konce, před námi je poslední prázdné produkty, které patří do dekorativní kosmetiky. Spotřebovala jsem 4 produkty, ale vlastně 3 :D. Mám totiž dva stejné. Tímto produktem je můj oblíbený korektor od Essence. A musím vám říct, že jsem spotřebovala 3, ale řekla jsem si, že to už je moc, tak jsem ten poslední vyhodila :D. Tohle byl hold náročný měsíc, no. Měla jsem závody, takže jsem se často odličovala a znovu malovala, takže spotřeba byla velká. Další věcí je řasenka od Rimmel London - Scandal Eyes Retro glam. Tahle řasenka je má oblíbená. Hezky zahušťuje a i přes zvláštní tvar kartáčku řasy neslepuje. Momentálně jsem docela zoufalá s řasenkami, co doma mám, přijdou mi všechny hrozný, takže se asi vrátím ke starým ověřeným klasikám, jako je tahle, nebo Lycra Flex. Posledním kouskem je peeling na rty od E.L.F. Jednalo se o cukrový peeling ve formě rtěnky. Vlastně to byl jen slepený hnědý cukr :D. Svou práci odváděl dobře, ale nic světoborného to nebylo :). 


Essence Stay All Day 16h Concealer
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: 75 Kč
kde koupit: drogérie Rossmann

Rimmel London Scandal Eyes Retro Glam
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 100 Kč
kde koupit: drogérie Rossmann a DM

E.L.F. Lip Exfoliator
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: 97 Kč
kde koupit: na stránkách E.L.F. tady 


A to je pro tento měsíc vše. Jak jste si už za těch pár měsíců mohli všimnout, hodně produktů se opakuje stále dokola :). Hold sázím na věci, u kterých vím, že se mi peníze vrátí zpátky a s jejich kvalitou budu spokojená :).


Bez jakých produktů vy nemůžete žít? :)) Určitě mi napište do komentářů.

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts