Cargo Vintage Escape Eye Palette

6:00:00 PM

Hezký začátek týdne přeji všem :))

Dneska pro vás mám představení paletky očních stínů od firmy Cargo. Cargo je americká značka a tato paletka není žádnou novinkou. Nedávno se ale objevila na Galaxii Přání za neuvěřitelnou cenu (téměř s 50ti % slevou), a jelikož jsem o ní hooodně slyšela od amerických youtuberek, ani chvilku jsem neváhala a koupila ji :). A jsem opravdu šťastná, protože tato krasavice je skutečně nádherná :))).


Paletka je v krásném světle hnědém koženkovém obalu a při otevření na vás přímo vykoukne podzim :)). Všechny barvu jsou v zemitých odstínech, od opravdu světlounkých, přes rezavé, hnědé až po modrou a černou. Součástí balení je celkem slušně velké zrcátko a oboustranný štěteček, který si myslím, že bude dokonce i k něčemu dobrý :D. Paletka obsahuje 5 matných a 7 shimmerových stínů. Obecně platí, že ty s leskem jsou lépe pigmentované, u těch matných se musí trochu více pracovat.

 

Mými oblíbenými stíny jsou Frolic a Cinnamon, které jsou krásně máslové. Hot Cocoa a Autumn budou parádní do očního záhybu. Harvest Moon můžete použít jako highliter. Crisp mi hodně připomíná rozjasňovač od The Balm, ale je trošku více třpytivý :). Se stíny Withered Leaves a Twigs můžete barevně trochu obohatit neutrální líčení - jsou to opravdu krásné barvičky. Jediným zklamáním je pro černý stín Black Crow, který moc pigmentu nemá a přijde mi, že se nedá moc rovnoměrně nanést, ale třeba s bází pod oční stíny to bude lepší. To samozřejmě platí pro všechny stíny :). 


Abych to nějak zaobalila, paletka je opravdu skvělá. Stíny jsou krásně máslové a pigmentované, ale u některých se musíte více snažit. Pokud ji chcete chytnout za super cenu, moc bych neváhala :) Najdete ji tady. Eshop nabízí i druhou barevnou variaci Let's Meet in Paris, ale ta už není tak neutrální, najdete v ní spíše odvážné a výrazné barvičky. Má ovšem podle mě hezčí obal :D. 


Už se těším, až si s paletkou více vyhraju, na podzimní líčení je jako stvořená :))). Máte i vy doma tuto paletku? :) Líbí se vám? :)) Dejte mi vědět do komentářů :))


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts