Spotřebováno: Listopad 2014

5:00:00 PM

Hezký poslední den v listopadu :)

No.. A je to tu zase... Další měsíc u konce, takže jsme opět blíž Vánocům :). A jak už je tu zvykem, na konci každého měsíce dělám další díl Spotřebováno. Musím říct, že tento měsíc byl hoooodně úrodný a mně se shromáždilo moře prázdných věcí. Takže si vezměte šálek čaje a nějakou sváču a pojďme na to! :)


Opět mám skupinkou věcí z LUSH :) Spotřebovala jsem tuhou pěnu do koupele Christmas Eve. Tuhé pěny z Lushe jsou super a musím říct, že tato nebyla výjimkou. Jednalo se o kořeněnější vůni, ale pořád působila velice relaxačně a navozovala vánoční atmosféru :). Druhou věcí byl Shoot for the Stars, což byla koupelová bomba. Po hození do vody bomba začala šumět v neuvěřitelné barvy, přes tmavě modrou až po fialovou, ale finální barva vody byla temně modrá, až černá. Navíc bomba v sobě měla drobounlinké třpytky, které navozovaly dojem noční oblohy plné hvězd. Poslední Lush věcí byl Melting Snowman, což je krémová koupel. Sněhuláček se jen pomalu rozpustil ve vaně. Nijak nešuměl, ani nebarvil - jen naplnil vanu zvláčňujícími oleji. Pro všcehny výrobky platí, že jsou krásně zvláčňující a pro pokožku velmi prospěšné, navíc krásně voní. Takže já jen doporučuji :).

Lush Christmas Eve
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 139 Kč
kde koupit: v kamenném obchodě nebo online

Lush Shoot for the Stars
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 139 Kč
kde koupit: v obchodě nebo tady

Lush Melting Snowman
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 119 Kč
kde koupit: v obchodě nebo tadyyy


Přesuneme se k vlasovým produktům. Spotřebovala jsem 2 šampóny a jeden kondicionér. První šampón je od Balea ve vůni červeného pomeranče. Na to, že stál asi 29 Kč, tak byl fakt super :D. A navíc vlasy mi krásně voněly po pomerančích. Tento druh je vyrobený pro barvené vlasy, aby se barva tolik nevymývala a byla dlouho svěží. Kondicionér k tomuto šampónu uvidíte v další Spotřebovánu :). Druhým šampónem je Garnier Ultra Doux s arganovým olejem a brusinkou. Měla jsem velkou 400 ml lahev a k ní mi akorát vyšel malý kondicionér, takže jsem asi poprvé spotřebovala šampon i kondicionér ve stejnou dobu :D. Oba produkty byly super. I tato dvojice je dělaná pro barvené nebo melírované vlasy. Krásně voněly a vlasy jsem měla hezký jemné a lesklé, takže určitě doporučuji :).


Balea Farbglanz Shampoo
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ano
cena: 29 Kč
kde koupit: v drogérii DM

Garnier Ultra Doux šampon pro barvené vlasy Arganový olej a brusinka
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 90 Kč
kde koupit: v drogériích nebo supermarketech

Garnier Ultra Doux balzám pro barvené vlasy Arganový olej a brusinka
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 50 Kč
kde koupit: v drogériích nebo supermarketech


Do další party jsem zařadila odličovací přípravky. Už typicky jsem dodělala dva balíčky Purex odličovacích ubrousků, takže už ani nemá cenu je nějak dál popisovat. Zmiňuji se o nich v každém Spotřebováno, takže se kdyžtak mrkněte :). Taky jsem spotřebovala mycí gel na obličej od Nivea. Přesněji Aqua Sensation. Tenhle gel si s mamkou kupujeme už několik let a je prostě nejlepší. Odlíčí naprosto všechno, dokonce i linky a řasenku. Obsahuje kuličky, které mají obsahovat plno kyslíku a mají obohacovat vaší pleť :D. No.. To úplně nevím, ale až budete příště v krámě, určitě po tomto gelu mrkněte! Je nejlepší!


Purex 3in1 facial wipes + Deep Cleanse facial wipes
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: 62 Kč za 3 balíčky
kde koupit: pouze tady

Nivea Visage Aqua Sensation
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 120 Kč
kde koupit: v drogériích nebo supermarketech


Předposlední kategorií je taková nepojmenovatelná směska :D. Mám tu sprchový peeling, tělové mléko a tělový sprej... Takže řekněme, že to jsou věci, po kterých budete hezky vonět :D. Tělový peeling jsem dostala od kamarádky v létě k narozkám. Byl od Yves Rocher v ostružinové vůni. Já tělové produkty od Yvese miluju a i tento peeling se mi docela zalíbil. Asi to není něco, co bych si sama jen tak koupila, ale byl fajn :). Krásně voněl a zrníčka byla příjemná, né moc hrubá. Také jsem spotřebovala tělové mléko od Body Basics, což byl poslední výrobek od této firmy, který jsem doma měla v zásobě. Jak už jsem psala, tato firma v Čechách končí, takže bohužel toto mléko už neseženu. Bylo ve vůni Lime & Grapefruit a ó můj bože. Celý pokoj voněl jako limetka. Navíc mléko není moc husté a krásně hydratuje. Takže je velká škoda, že BB už nebude k sehnání. Posledním zástupcem v této kategorii je tělový sprej od Avonu - Pomegranete & Mango. Krásná vůně, ale sprej na mě vůbec nedržel, takže jsem ho potom používala jako pokojovou vůni :D. Znovu bych asi nekoupila, protože si myslím, že tělové spreje od Oriflame jsou lepší.


Yves Rocher Exfoliating Shower Gel
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: 99 Kč
kde koupit: v kamenném obchodě nebo online

Body Basics Lime & Grapefruit Body Lotion
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano (ale bohužel už nemůžu :(()
cena: cca 120 Kč

Avon Naturals Fragrance tělový sprej s granátovým jablkem a mangem
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: 59 Kč
kde koupit: buď od Avon lady nebo třeba zde


A jsme u poslední skupinky vypotřebovaných věciček a tou skupinkou je dekorativní kosmetika. Mám pro vás rtěnku, balzám na rty, pudr, 2 korektory a lepidlo na umělé řasy. Začnu věcmi, o kterých jsem už kdysi mluvila. Spotřebovala jsem Stay Matte pudr od Rimmel London. To je pro mě stálice - jiný pudr ani nekupuji :). Je jemný a přirozeně zmatní, navíc není nijak extra drahý, takže co víc bychom si měli přát? :) Dalším produktem z řady Stay Matte, který za chvilku poletí do koše je Dual Action Concealer, o kterém jsem psala v posledním článku o nákupech. Má uprostřed zelené kolečko, které neutralizuje zarudnutí a kolem zelené složky je klasická pleťová barva, která maskuje nedokonalosti. Používám ho už roky a pořád mi vyhovuje :). Druhým korektorem je další můj svatý grál a je to ten od Essence, který byl podle mě v každém Spotřebováno. Víc už říkat nebudu :D Nemá to cenu :D. 
Vypotřebovala jsem i EOS balzám na rty. Tento mi kamarádka přivezla z USA a nemůžu se dočkat, až za 14 dní přijede znovu do Čech a přiveze mi další 3 různé příchuti! :) Toto je jeden z mých nejoblíbenějších balzámů. V Čechách stojí bohužel kolem 150 Kč, ale podle mě stojí za to. Já ale budu využívat kamarádky, která mi jich může přivézt kolik budu chtít a vyjde mě to mnohem levnějc :). Dalším produktem na rty je rtěnka od Catrice v odstínu 130 Frozen Rose. Jednalo se o světlounkou mléčnou růžovou. Byla to jedna z mých nejoblíbenějších rtěnek, ale k mému zklamání jsem zjistila, že tento odstín se již nevyrábí... Proč, pane bože, proč? :D
A úplně posledním listopadovým produktem je lepidlo na umělé řasy LashGrip. Toto je lepidlo od značky Ardell a je super :). Nemůžu si stěžovat. Řasy držely celý večer, neodchlipovaly se a zbytky lepidla šly potom snadno odstranit z víčka i z řas. Pokud hledáte spolehlivé lepidlo, můžu jen doporučit :).


Rimmel London Stay Matte Powder
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 100 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann nebo DM

Rimmel London Stay Matte Dual Action Concealer 
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 80 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann nebo DM

Essence Stay All Day 16h  Long-lasting Concealer 
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 80 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann 

EOS Lip Balm Sweet Mint
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 150 Kč
kde koupit: v USA nebo třeba tady

Catrice Ultimate Colour 130 Frozen Rose
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ano (ale tato barva byla stažena z výroby)
cena: cca 100 Kč

LashGrip Eyelash Adhesive
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 119 Kč
kde koupit: tady


To byla fuška! Ale jsme zdárně u konce :))). Za měsíc budeme v plném proudu vánočních svátků, takže uvidme, jak produktivní s články budu, ale Spotřebováno vám určitě neodepřu, protože jsou to jedny z nejčtenějších článků na blogu :). 

Snad se vám mé listopadové smetí líbilo :D. Jaké produkty se u vás objevují pořád dokola? Napište mi do komentářů :).

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts