MOTN: Stužkovaná

5:14:00 PM

Ahoj ahoj :) 

Dneska pro vás mám něco, co jsem na blogu ještě nepostnula :)) MOTN - Makeup Of The Night :) Jelikož jsem v maturitním ročníku, dnes večer mě čeká stužkovaná (vím, že tato tradice není po celé ČR). Řekla jsem si, že vám ukážu, jak jsem se na dnešní večer namalovala :)) Tak se na to pojďme mrknout :)




TVÁŘ:

1) Revlon Colorstay 150 Buff
2) Essence Stay All Day 16h long-lasting concealer
3) Rimmel London Stay Matte pudr 001 Transparent
4) NYC Smooth Skin Bronzer
5) The Balm Mary-lou Manizer
6) Essence Silky Touch Blush 20 Babydoll

OČI: 
1) Jordana Brow/Eye Shadow Powder 01 Natural Taupe
2) Inglot stíny 337, AMC 11 a AMC 31
3) Jordana Fabuliner 02 Brown
4) L'oréal Paris Mega Volume Miss Manga
5) Ardell řasy Daisy + Lash Grip

OBOČÍ:
1)Jordana Brow/Eye Shadow Powder 01 Natural Taupe
2) Milani Brow Gel

RTY:
1) Jordana Easyliner for lips Tawny
2) MAC Hue



Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts