Nákupy za poslední týden

7:00:00 PM

Hezký středeční večer všem :))

Dneska pro vás mám souhrn toho, co jsem koupila online za poslední týden (cca 10 dní). Nějaké věci jsem potřebovala a jiné jsem dlouho chtěla vyzkoušet. Mám směs produktů na rty, pleť a oči, takže od každého něco :). Většinu jsem ještě moc nezkoušela, ale u těch produktů, které už ozkoušené mám, vám dám mini recenzičku. To mě přivádí k tomu, že pokud zde uvidíte něco, co vám více zajímá a chcete, abych o tom napsala celý článek, kde produkt rozpitvám více do hloubky, určitě mi dejte vědět :)) Dost bylo žvanění... Pojďme na to!


První dva předměty jsem objednala ze stránky www.parfumissimo.cz. A co jsem tam koupila? Byl to tekutý make-up Revlon Colorstay v odstínech 110 Ivory a 150 Buff. Tento make-up jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, tak jsem začala hledat a na tomto e-shopu ho měli ve velké slevě, takže jsem moc neváhala. Zvolila jsem dva nejsvětlejší odstíny a verzi pro smíšenou až mastnou pleť. Mají i složení pro pleť suchou až normální. Odstín Ivory je více růžový a stál 189 Kč. Odstín Buff je spíše se žlutým podtónem a stál 170 Kč. Víc už toho říkat nebudu, protože make-up nijak extra ozkoušený nemám, ale myslím si, že na něj určitě napíšu recenzi i s dalšími informacemi a fotkami :).


Další nákup jsem provedla na www.dekorativka.cz. Kromě malého dárečku pro mojí ségru jsem si koupila 3 věci od firmy Milani. Všechny 3 jsem měla na seznamu věcí, co jednou chci od Milani koupit. Tou první byl gel na obočí. Podle recenzí jsem věděla, že je opravdu super a i z osobní zkušenosti musím souhlasit. Obočí skutečně drží hezky na místě a vypadá hezky učesaně a upraveně :). Takže rozhodně nelituji. Gel stál 119 Kč. Zbylými věcičkami byli 2 rtěnky do mé sbírky. Rtěnky od Milani jsou mé oblíbené a velkou výhodou je i obrovská barevná škála a velice příznivá cena. Já si tentokrát pořídila odstíny 09 Pink Frost a 27 Dulce Caramelo. Oba odstíny jsou poměrně silně perleťové, ale pokud rty jen lehce poklepete, na rtech se vám vytvoří velice příjemný třpytivý efekt. Dulce Caramelo se mi asi líbí o něco víc. Jedná se o tmavší nude barvu a podle mě by byla skvělá i pro zralejší ženy. Pink Frost je světle růžová s opravdu silným, až metalickým, třpytem. Jak už u Milani rtěnek platí - jsou hezky krémové a vůbec nevysušují. Opravdu je to asi moje nejoblíbenější značka, co se rtěnek týče :)


Poslední utrácení jsem udělala na www.parfemy-elnino.cz. V nedávném článku jsem si stěžovala, jak teď moc nejsem spokojená s řasenkami, co mám doma, tak jsem udělala hon na nějakou novou. Znovu jsem si koupila Scandal Eyes Retro Glam od Rimmelu, kterou jste mohli vidět v mém posledním Spotřebováno. Mám ji fakt ráda a přišlo mi, že na stránkách měli všechny produkty od Rimmelu nějak podezřele levné :D. Do košíku jsem hodila i řasenku od Astor - Big & Beautiful False Lashes Volume Mascara. Tuto řasenku jsem nikdy nezkoušela, ale docela se mi líbil kartáček a hlavně měli v nabídce dvoj balení za 192 Kč, což je většinou cena za jednu tubu. A jelikož se blíží Vánoce, tak tu druhou dostane ségra :). Uvidíme jaká řasenka bude - určitě vás budu blíž informovat. No a poslední dva produkty jsou zase stejné, jen jiné odstíny. Jedná se o Stay Matte Dual Action Concealer od Rimmel London. Opět jako u řasenek... Hoodně levný, téměř od 50 Kč než je cena v drogérkách. Tento korektor pro mě není žádnou novinkou. Já i mamka ho používáme hodně dlouho. Koupila jsem si odstíny 010 Ivory a 030 Classic Beige. Uprostřed korektoru je zelená část, která má zklidňovat zarudnutí a okolo je prstýnek pleťové barvy, který vše zakryje. Korektor má skutečně vysoké krytí a já ho mám fakt ráda :). 



Revlon Colorstay - 110 Ivory - 189 Kč
Revlon Colorstay - 150 Buff - 170 Kč
Milani Gel na obočí - 119 Kč
Milani Rtěnka - 119 Kč
Rimmel London Korektor - 64 Kč
Rimmel London Scandal Eyes Retro Glam - 92 Kč 
Astor Big & Beautiful False Lashes Volume Mascara - 192 Kč

Tak to je vše :)). Možná se vám toho zdá málo, ale já jsem o hodně peněz lehčí :D. Jak už jsem psala na začátku - pokud chcete u nějakého produktu vidět hlubší recenzi, určitě napište. Budu moc ráda :)). 
Teď po nějakou dobu zase moc nákupů neuvidíte, protože se blíží Vánoce a peníze budu raději vrážet do lidí mě blízkých :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts