Wishlist | Update II

5:00:00 PM

Ahoj lidi internetu :))

V září jsem vás všechny informovala o tom, jak se změnil můj wishlist a myslím si, že je čas na další update. K mému potěšení jsem si pár věcí pořídila a některé na seznam přidala (chudinko, peněženko) :). Začala jsem si uvědomovat, u jakých produktů se vyplatí připlatit si a u kterých stačí drogérková verze, takže na mém seznamu přibyly i luxusnější věci, které mi vydrží opravdu dlouho :). Takže co se změnilo? 

KOUPENO: 

Kosmetický organizér
O průhledném kosmetickém organizéru jsem vám psala už v prvním wishlist článku. Opravdu sem ho chtěla, no tak jsem si ho jednoho dne prostě objednala. Upřímně jsem čekala, že bude trošku větší, ale vlastně mi i tato velikost stačí na všechno, co jsem tam chtěla dát. Organizér se skládá z dvou oddělitelných částí - spodní část tvoří dva šuplíčky a na nich je posazený různě rozdělený díl, do kterého podle tvaru a velikosti přihrádky můžete nastrkat nejrůznější věci. Já si do organizéru dala věci, které používám téměř denně, abych k nim měla rychlý přístup. 


koupíte na www.kosmeticke-organizery.cz (model Doble)

Milani Bella Eyes
Tyto nejnovější stíny Milani nabízí ve 30ti odstínech! Já jich doma mám 6 (zatím), ale ještě mám zálusk na pár stínů :). Koupila jsem je ze stránky www.dekorativka.cz, protože tam jsem členkou blogerského klubu a vyjde mě to levněji, než kdybych Milani produkty kupovala z ofiko Milani stránky. Na Dekorativce sice nemají celou barevnou škálu, ale ty nejzajímavější barvičky tam mají. Navíc jejich nabídka se neustále mění a rozšiřuje, takže žádné strachy. Na recenzi a podrobný článek se můžete těšit zítra!

Zoeva Naturally Your pallete 
Sice je mi 18 let, ale pořád si píšu dopis pro Ježíška. Řekla jsem si, že tam přihodím i pár věcí, co jsem měla na wishlistu a jedním z nich byla i paletka od Zoevy - Naturally Yours. No a před pár dny jsem měla svátek a jelikož mamka nevěděla, co mi koupit, tak mi řekla, že mi prostě objedná tuto paletku :). No štěstím jsem byla bez sebe :). Je nááádherná a elegantní, naprosto miluju to balení. A kvalita stínů? To je něco neskutečného. Neskutečná pigmentace a jsou krásně jemné a máslové. Takže v blízké době očekávejte recenzi :) (následující týden bude takový stínový :D).



koupíte na www.zoeva.cz

Urban Decay Naked 2
Jak už jsem řekla, před pár dny jsem měla svátek a tuto paletku mi nadělil můj perfektní a úžasný přítel, který mě maximálně podporuje v tom, co dělám :). Upřímně? I s Danem jsem si navzájem napsali dopisy pro Ježíška a tato paletka byla na tom pro něj, takže i on se tímto seznamem inspiroval a jednu z věcí mi koupil ještě před Vánoci :). Na tuto paletku recenzi psát nebudu, protože to není žádná novinka a na internetu najdete stovky swatchů a recenzí :). Je to prostě takový ikonický předmět, který jsem chtěla mít doma ve své sbírce :). Nicméně... Některé stíny jsou naprosto perfektní, pigmentované a máslové, ale jiným pigment chybí a nebo se drolí. No uvidíme, jak budou vypadat s primerem. Ale třeba pro vás nachystám nějaké líčení ;).


Inglot
O značce Inglot podle mě každý slyšel, ale praxe už hodně lidem chybí. Jednoho dne jsem byla v OC Černý Most a zastavila u Inglot stánku. A jelikož jsem si chtěla sestavit jsou vlastní paletku, tak jsem to udělala :). Inglot nabízí jednu úžasnou věc - Freedom System. V praxi to vypadá tak, že si koupíte prázdnou paletku, jakou chcete (2 stíny, 5, 10, 20, 40) a naplníte si ji stíny, které si sami vyberete podle toho, jaké se vám líbí :). Takže by to ve výsledku měla být na míru dělaná paletka, ve které budete používat všechny barvy (neříkejte, že se vám nestalo, že v již hotové paletce nepoužíváte všechny barvy, protože né každý si troufne na brčálově zelenou :D). Stíny jsou obrovské a ta kvalita je naprosto nepřekonatelná! Celý Freedom System je magnetický (samotné stíny a i víčko paletky). Jeden stín stojí 170 Kč a cena paletky se liší podle její velikosti. A kdyby jste náhodou jednoho dne celý stín spotřebovali, můžete ho z paletky vyndat a nahradit úplně novým. Pokud byste chtěli článek na stíny, které jsem si já vybrala, určitě mi dejte vědět :)).


koupíte v OC Černý Most nebo OC Chodov - popřípadě na inglotcosmetics.cz

Sigma E25 a E40
Sigma štětce jsou legendární. A pokud čtete mé články, tak už určitě víte, že štětce jsou něco, za co ráda utrácím a hlavně se do nich vyplatí investovat, protože vám vydrží i desítky let, pokud se o ně dobře staráte. Takže jsem si koupila dva štětce na oči - přesněji E25 a E40. Štětce doma ještě nemám, ale jsou na cestě ke mně. Využila jsem akce na www.cosmetics4you.cz a doufám, že mi ke štětcům přijde i Mini Spa Glove na čištění štětců :))) (psala jsem vám o ní v článku o mytí štětců). Sigma štětce nejsou nic levného, ale platíte za kvalitu. Oba štětce jsou takové chlupatější, které budou perfektní na blending stínů do očního záhybu a na kouřové líčení. A myslím si, že v drogérkách pořádně chlupaté štětce neseženete a E40 od Sigmy je přímo legendární a má ho snad každá youtuberka :). Tak uvidíme, jakou službu mi udělají :). I na tyto štětce možná napíšu recenzi :).


PŘIPSÁNO:

A co jsem na seznam přidala? Zůstaneme u Sigma štětců. Mám zálusk ještě na F80, což je flat top kabuki (perfektní na make-up). Dále ještě na E64 a E35. Zoeva přišla na trh s dvěma novými paletkami, které prostě musím mít :D. Přesněji to je paletka Smoky a Mixed Metals. Co se týče paletek, vůbec bych se nezlobila, kdyby mi někdo nadělil Chocolate Bar Pallete od Too Faced. Sleek přišel na trh s paletkou rozjasňovačů Precious Metals Highlighting Pallete, která obsahuje tři krémové a jeden pudrový highlighter. A na seznam jsem připsala i bronzer od NARS v odstínu Laguna. To je další legendární produkt, který létá po celém světě a všichni ho milují. Je ale opravdu drahý, takže na něj budu muset asi cíleně šetřit, protože to pro mě není něco, co bych si koupila jen tak, když vejdu do Sephory. 

To je ode mě vše k dnešnímu updatu. Vánoce se blíží a já doufám, že dostanu něco, co na seznamu už nějakou dobu mám :). Co je na všem wishlistu? :))


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts