TOP 5: Každodenní rtěnky

5:14:00 PM

Ahoj, ahoj :))

Dneska pro vás mám druhý díl malé série TOP 5. Pokud bych si měla v celém světě vybrat jednu kategorii, kterou mám nejraději a nechtěla bych bez ní být, byly by to rtěnky, konturky, lesky, stainy, atd. Zkrátka všechno na rty :). A tak mi přišlo logické udělat mé top produkty pro každodenní líčení - do školy, do práce, na nákupy. Zkrátka něco, co není nijak extra výrazné a vypadá hezky a přirozeně. Většina produktů bude mít téměř stejnou barvu :D Ale.. ALE! Mám pro vás 3 rtěnky, jednu konturku a jeden vysoce pigmentovaný lesk, aby se mohl inspirovat každý :)


Mezi mé top kousky patří cenově rozmanité produkty. Jmenovitě jsou to MAC - Hue, Calvin Klein - Henna, Jordana - Tawny, Milani - Nude Creme a Rimmel London Apocalips - Phenomenom. Všechny produkty jsou v podobné barevné rodině, některé světlejší, některé tmavší, ale pro mě jsou ideální na každý den. U každé rtěnky zhodnotím cenu, dostupnost, výdrž, finiš, pigmentaci, abyste měli lepší představu o tom, jaké opravdu jsou :).


MAC - Hue 
cena: 550 Kč
dostupnost: v kamenných obchodech nebo třeba na www.lips2kiss.cz
výdrž: 4/5
finiš: Glaze - lesklý
pigmentace: 3/5 (daná finišem)

Toto je má první rtěnka od MAC. Jelikož cena není zrovna nízká, vybírala jsem barvu, kterou bych mohla nosit každý den a aby se mi tedy investované peníze jen tak neválely bez použití doma :). Hue je Glaze finiš, což znamená, že není tak pigmentovaný, ale samozřejmě se dá na rtech vybudovat. Jsem hroozně spokojená. Rtěnka je lehounce růžová a dělá krásné a šťavnaté rty. Navíc MAC rtěnky krásně voní po vanilce, no a já se těším, až si vybuduji svojí sbírku :). Kvalitou jsou totiž opravdu na stopě všeho, co jsem kdy zkusila :).


Milani - Nude Creme 
cena: 119 Kč
dostupnost: pouze na milanicosmetics.eu
výdrž: 4/5
finiš: saténový
pigmentace: 4/5

Milani rtěnky jsou asi mé neoblíbenější vůbec. Na výběr je nepřeberné množství barev a kvalita je neskutečná. Navíc příjemně voní. Jsou hezky krémové, mají velice slušnou výdrž a rty nevysušují. Rty jsou hezky lesklé, ale zároveň na sebe rtěnka nenalepí všechno, co lítá kolem (jako třeba vlasy :D). Vážně super, určitě mám v merku ještě několik odstínů. 


Calvin Klein - Henna 
cena: 149Kč nyní 129 Kč
dostupnost: pouze na www.galaxieprani.cz
výdrž: 4/5
finiš: saténový
pigmentace: 4/5

Moc příjemná rtěnka, za příjemnou cenu. Jen jediné, co bych vytkla je poměrně levně vyhlížející balení. Mohli se rozhodně víc pochlapit. Henna je jemně růžová a krémová rtěnka, která příjemně sedí na rtech a má velice slušnou výdrž. A vůně.. No.. Takové líčení našich babiček :D Určitě vůni starých rtěnek znáte. 



Jordana - Tawny
cena: 59 Kč
dostupnost: pouze na jordanacosmetics.eu
výdrž: 5/5
finiš: matný
pigmentace: 5/5

Za pouhých 59 Kč obdržíte parádní produkt vysoké kvality. Tawny je taková ta "barva mých rtů, ale lepší". Většinou ji nosím samu o sobě, bez čehokoliv navrch. Tím, že je tužka matná, drží na rtech opravdu dlouho. Občas mi rty lehce vysušuje, ale není to nic hrozného, co by balzám před nanesením nespravil. Doma mám ještě jiné 3 odstíny tohoto produktu a všechny jsou naprosto super :).




Rimmel London Apocalips - Phenomenom 
cena: 139 Kč
dostupnost: v drogériích Rossmann a DM
výdrž: 4/5
finiš: lesklý
pigmentace: 5/5

Posledním produktem je lesk na rty, tedy přesněji tekutá rtěnka. Apocalips jsou k dostání opět v nejméně 10ti barvách, od nude až po červenou. Mají velice zajímavý aplikátor, který rovnoměrně nanáší produkt po celých rtech. Tento produkt je bohužel poměrně dost lepivý, ale na rtech vypadá nádherně :). Takže pokud hledáte něco z českých drogérek, určitě mrkněte po těhle tekutých rtěnkách.





To je k tomuto článku vše. Takovéto nenápadné barvy jsou rozhodně mé nejoblíbenější a myslím si, že je může nosit každý, protože né všichni si odváží nosit tmavě fialovou nebo rudou rtěnku :). A to já naprosto chápu. Pokud byste ale měli zájem, určitě můžu napsat i o rtěnkách, které jsou výraznější a více vyzývavé :). Stačí napsat do komentářů. A jaký je váš oblíbený produkt na rty? :) Dejte mi vědět!

Mějte se a smějte se :)))




You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts