Random Favorites | Food, Fashion, Music, ...

6:00:00 PM

Hezký pátek :))

Tentokrát pro vás nemám TOP produkty za duben (protože toho moc nového nebylo), ale řekla jsem si, že udělám Random favority. Zkrátka velký miš-maš všeho, co mám ráda, ale úplně se to nehodí zmínit v mých klasických beauty oblíbencích. Tento typ top produktů bych asi dělala tak jednou za 2-3 měsíce, abyste mohli nahlédnout na trošku jinou stránku mého života - co mě baví, co poslouchám, co nosím atd. :).


Co se jídla, a obecně kuchyně, týče, tak jsem si neskutečně zamilovala dýňový olej. Já ho většinou kápnu na zeleninový salát nebo třeba jen na mozzarellu s rajčaty. Jídlu dodá jemnou oříškovou chuť a já se po něm můžu vážně utlouct. Určitě doporučuji :).


Nedávno jsem si z Aktin.cz objednala dvě oříšková másla od R3ptile. Musím vám všem doporučit jejich Cheat Spread, což je vlastně taková zdravá pomazánka. Vybrala jsem si příchuť Peanuts & Pecan Maple Pie a je naprosto vynikající! Ideální věc na palačinky, lívance, do ovesné kaše nebo jen tak na lžičku :D. Myslím, že mi o moc déle doma nevydrží a budu kupovat znovu. A je bez lepku, pokud někomu nedělá dobře :).


Posledním oblíbencem co se jídla týče je náš nový mixér, co jsme si domů pořídili. Přesněji se jedná o Philips HR7761. Má různé vyměnitelné nádoby a bla bla, ale já ho používám hlavně na dělání smoothie. Hotové koktejly chutnají jako ty z Uga - jsou dokonale rozmixované a dokonce až našlehané. Prostě dobrota :). Dřív jsem používala klasický tyčový mixér, to se ale s tímhle výkonným mixérem nedá srovnat. 


Propadla jsem seriálu Sběratelé kostí. Vím, že to není žádná novinka, ale já na něj nikdy nekoukala, možná tak 10 minut, když ho dávali večer v televizi a já zrovna přepínala mezi kanály. Během tak 3. týdnů jsem se dostala do 6. série a jsem prostě úplně závislá :D. Už jen čekám na díl, kdy spolu Kůstka a Booth začnou chodit :D. 

Další věc, které věnuji své volné chvíle je hra Toy Blast. Tu tedy hraju už docela dlouho, ale pořád mě baví. Můžete ji hrát na Facebooku a principem je to hodně podobné Candy Crush. Jen vám přátelé nemusí posílat jízdenky pro postup do dalších epizod. Pomáháte malé holčičce procházet jednotlivými světy tím, že vyboucháváte stejně barevné kostičky. Samozřejmě postupem hry se levely ztěžují, musíte plnit různé úkoly atd, ale pokud hledáte hru na odreagování, tak tohle je super volba. Já se u toho teda i dost vztekám, ale to je asi docela normální :D.

Co se módy týče, tak u mě vedou roztrhané boyfriend džíny, které jsem si koupila v září v New Yorkeru. Ze začátku jsem se snažila, aby se rozdrbané části úplně neprotrhly, tomu ale úplně zabránit nešlo :D. Takže teď si zas říkám, že čím víc budou roztrhané, tím líp. Je to taková ta délka ke kotníkům a nosit se k nim dá téměř vše. Já je nosím s jarní parkou nebo i s teplejší bundou, většinou nazuji conversky nebo balerínky, k tomu tričko nebo košili a hotovo :). Určitě by se k nim daly vzít i boty na podpatku a sako a máte takový sportovně elegantní look :). Vlastně pokud byste měli zájem o typy, tak stylizovat roztrhané džíny, tak mi napište do komentářů :).


A nakonec vám vyjmenuji pár písniček, na kterých poslední dobou ujíždím :D. Ať už při cestě autobusem, v posilovně nebo jen na poslech, když třeba píšu posty na blog :)


1. všechno od Jenn Glyne (Take me home, Hold my hand, Don't be so hard on yourself)
2. Sigma & Rita Ora - Coming home
3. Ariana Grande - Dangerous woman
4. Pan!c at the Disco - Victorious
5. Ektor - Dřep
6. Beyoncé - Flawless
7. Blonde - Feel Good
8. Hellberg ft. Aaron Richards - Synchronize
9. Zayn - Pillowtalk
10. Coldplay (Hymn for the weekend, Adventure of a lifetime)
11. Troye Sivan (Wild, Talk me down)
12. Duke Mont - Won't look back
13. Andy Grammer - Honey, I'm good
14. Sigma ft. Ella Henderson - Glitterball 
15. Jennifer Lopez - Jenny from the block

A ten seznam by mohl pokračovat :D. Jak vidíte, tak nemám moc vytříbený styl hudby. Jak hodně často říkám - poslouchám to, co se mi líbí :).

A to je asi vše :). Určitě bych mohla pátrat hloub a zmínit ještě něco, ale to si třeba nechám pro příště :). Co patří mezi vaše největší random favority? Určitě se o to podělte dole v komentářích, ráda si počtu a nechám se inspirovat :). Nezapomeňte odebírat blog, sledovat mě na instagramu a já se na vás budu těšit u dalšího článku.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts