Milani Bella Eyes | Paletka měsíce: Duben 2016

6:00:00 PM

Hezké pondělí vám přeju :))

Začátek dalšího měsíce pro mě znamená rozhodování o tom, jaká z mých paletek, kterou doma střežím, se stane TOU vyvolenou pro následující měsíc. Pokud můj blog čtete už nějakou tu dobu, tak jste určitě zaregistrovali dvě velké recenze na single stíny Bella Eyes od značky Milani. Tyto recenze jsem psala pro eshop Dekorativka.cz a můžete je tedy najít i na jejich stránkách, nebo stačí zapátrat tady na blogu. Musím se ale přiznat, že jsem stíny zas až tak moc nevyužila a to možná i proto, že je mám uklizené v krabičce, kterou mám ve stole a nemám je tak přímo na očích. Tento projekt byl tedy ideální příležitost, jak se přinutit k tomu, abych po nich sahala více. Takže technicky vzato trošku podvádím, protože to není paletka, kterou si můžete koupit hotovou, ale na druhou stranu si myslím, že pokud by vás nějaký stín zaujal, můžete si koupit jen dva nebo tři kousky a nemusíte tak dávat spousty peněz za paletu, která by vás celá nebavila.


Tyto stíny jsem vychvalovala v již zmíněných recenzích, ale jen velmi rychle připomenu, že jsou opravdu krásně pigmentované, dobře se roztírají a na výběr je z velkého množství barev (myslím, že aktuální kolekce zahrnuje 31 barev). Jediným mínusem je to, že trošku práší, jejich aplikaci to ale nijak neznepříjemňuje.

Sice jsem řekla, že po těchto stínech moc nesahám, existuje ale pár výjimek. Odstíny Bella Caffé a Bella Cappuccino jsou moje nejoblíbenější barvy, které prakticky pokaždé použiju do očního záhybu. V létě jsem tyto středně hnědé doplnila stínem Bella White, který jsem dala na víčko a na světě byl opravdu svěží, projasněný look. Nesčetněkrát jsem použila i Bella Sand a Bella Champagne, protože jsou poměrně nenápadné a působí přirozeně. Zbytek jsem použila opravdu výjimečně nebo vůbec :D.


Takže mým cílem a i takovým předsevzetím je použít výrazné barvy jako je třeba Bella Teal, která je naprosto nádherná. Bella Mandarin se bude skvěle hodit pro nacházející jaro a léto. Bella Chiffon je údajně nádherná jako rozjasňovač na obličej a já ji párkrát použila do vnitřních koutků. Prostě musím všechno pořádně prozkoumat :D.


Musím říct, že se docela těším, až stíny víc využiju, protože jejich kvalita je super a když už jsem za ně dala tolik peněz, tak by byla škoda, aby jen tak ležely v šuplíku :). Nebudu se tajit tím, že v kolekci je pořád několik barev, na které mám zálusk, takže třeba časem bude i třetí díl recenze :).

A co vy? :) Zkoušeli jste někdy tyto stíny? :) A nebo jsem vás konečně nalákala na to, abyste svoje šminky využívali víc než normálně? :) Nezapomeňte odebírat tento blog a také mě můžete sledovat na instagramu @doubryyy. 

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Replies
    1. Jsou fakt super! :) Používám je pořád a musím říct, že Bella Cappuccino je pro mě asi lepší než Bella Caffé :)

      Delete
  2. Moc pěkný výběr, já tyhle stíny mám moc ráda a pár jich taky vlastním.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jaké máš barvy? :) Já bych si určitě ještě nějaké chtěla koupit, tak hledám inspiraci :)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts