Boyfriend TAG | Get to know me (I mean... us)

6:00:00 PM

Zdravíčko :)

Dneska pro vás mám další TAG a jelikož se blíží mé první výročí s Filipem, řekla jsem si, že by se mohl hodit Boyfriend tag. Párkrát jsem se o něm už zmínila, ale možná byste o nás chtěli vědět víc :). Myslím, že díky tomuto článku se toho hodně dozvíte i o mě samotné, protože jsme to udělali tak, že Fíla dostal otázky, odpověděl na ně a já je potom okomentovala :). Jestli se strefil nebo ne :D. V celém tohle mém blogování mě moc podporuje a tak jsem si řekla, že bych jeden článek věnovala jemu, jako malé poděkování :).


1. Kde jsme se potkali?
F: No, pořádně jsme se seznámili na Facebooku, předtím jsme na sebe jenom mávali :D.
K: Joo, Filip totiž chodil s mojí kamarádkou, takže když ji doprovázel na trénink, tak jsme na sebe jen mávli na pozdrav. Já v té době měla taky přítele. Nicméně oba jsme potom prošli rozchodem a narazili na sebe na Facebooku a nějak se to vyvinulo :D.

2. Kde bylo naše první rande?
F: První rande jsme v podstatě neměli, párkrát jsme byli venku a pak odjeli na wellness víkend.
K: Když už jsme si nějakou dobu psali, tak jsem se potom na Filipa jela podívat na trénink, co měl s dětmi. Potom jsem ho odvezla na autobus :D. No a potom mě přemluvil, abych s ním jela na wellness víkend, který dostal jako dárek od rodičů. A až potom jsme spolu začali chodit.

3. Jaký byl tvůj první dojem ze mě?
F: Že si neskutečně rozumíme, na druhou stranu že je bohužel o kousek vyšší :D.
K: No, já jsem taková žirafa, takže tak :D.

4. Kdy jsi poznal rodinu?
F: Mojí rodinu hned po wellness a Káti tak týden, možná 14 dní po tom co jsme spolu chodili.
K: Když jsme se vraceli z víkendu domů, tak mi nabídl, abychom jeli k jeho babičce, já souhlasila, ale netušila jsem, že poznám nejen rodiče, bráchu a prarodiče, ale taky dalších asi 12 lidí, protože se zrovna celá rodina sešla u jeho prarodičů :D.

5.  Mám nějaké divné posedlosti?
F: Ano, všude musí být pořádek a ujíždí na rtěnkách! :D
K: Ehm.. :D Pravda :D.

6. Jak dlouho jsme spolu?
F: 26. Dubna to bude rok.
K: Přesně tak, k tomu asi není co dodat :).

7. Máme nějaké tradice?
F: No, já hrozně rád slavím skoro všechno, ale jinak ne.
K: Nějaké velké tradice nemáme, ale každý měsíc, je kolem toho 26. snažíme jít na večeři nebo do kina. A tradicí by možná mohlo být i to, že v pátek téměř pravidelně vařím oběd.

8. Jaký byl náš první roadtrip?
F: Prvním byla asi cesta na wellness do Nového Boru.
K: Nový Bor byl rozhodně první, ale velký roadtrip byla cesta na Lipno, přes celou republiku :D.

9. Čeho sis na mě nejdříve všiml?
F: Výška a dlouhý nohy :D:D
K: Bez komentáře :D

10. Jaká je má oblíbená restaurace?
F: Trappola v Mladé Boleslavi.
K: Joo, ta je super, je to taková italská restaurace. Hlavně já asi ani nemám úplně nejoblíbenější restauraci, spíš několik oblíbených.

11. Kvůli čemu se nejvíc hádáme?
F: Nejvíc kvůli mně a tomu, že u ničeho nevydržím moc dlouho.
K: Ano, ano a Filip je taky docela žárlivec a to já netrpím :D.


12. Kdo ve vztahu nosí kalhoty?
F: Rozhodujeme oba a snažíme se vyjít vstříc, ale spíš Káťa si umí dupnout.
K: Jak už jsem někde zmínila, tak jsem docela panovačná, no... Pardooon.

13. Když se dívám na televizi, na co se dívám?
F: Seriály, sportovní přenosy.
K: V televizi fakt asi jedině sport, jinak na telku koukám hooodně málo. U večeře třeba.

14. Jaké jedno jídlo nemám ráda?
F: Rajská omáčka.
K: Rajská, koprovka, játra... To ne.e :D.

15. Jaké pití si objednám, když jíme v restauraci?
F: Víno.
K: Většinou ano a k němu neperlivou vodu.

16. Jaká je má velikost bot?
F: 40 - 40,5.
K: Ještě aby to nevěděl, když mi k Vánocům koupil boty.

17. Jaký sendvič je můj nejoblíbenější?
F: Sýr, šunka, kečup.
K: To úplně nevím kde vzal :D. Ale poslední dobou jsem si oblíbila panini - nejlépe s tuňákem nebo kuřecím masem. A nepohrdnu ani Sýrovým mlsounem od Crocodille. 

18. Na co mám talent?
F: Nejde napsat pouze jedna, je jich mnohem víc, např. aerobik, vaření, dělání make-upu.
K: :)))) 

19. Co bych jedla každý den, kdybych mohla?
F: Těstoviny.
K: Ty jo, sama úplně nevím, ale na těstovinách si potrpím :).

20. Moje nejoblíbenější cereálie?
F: Nějaká směs od Mixit s ovocem a čokoládou.
K: A prdlačku :D. Jednoznačně Ciniminis.

21. Nejoblíbenější hudba?
F: Taneční, energická. Nemá nejoblíbenější skupinu.
K: Já poslouchám to, co se mi líbí, takže to opravdu nejde blíž specifikovat.

22. Jaký je můj nejoblíbenější sportovní tým?
F: FC Barcelona :D.
K: Nevím jestli je to nejoblíbenější, ale ráda ho mám :D. Jinak asi boleslavský hokej a florbal.

23. Barva očí?
F: Ty nejkrásnější modrý oči na světě!
K: No, já mám spíš šedý oči :).

24. Kdo je moje nejlepší kamarádka?
F: Silvie :).
K: Joo, Silvuš mi hodně přirostla k srdci. Seznámily jsme se na uvítací párty na začátku zimního semestru a od té doby bez sebe nedáme ránu. Takže společný pokoj na koleji je na další rok jasný :D. Pokud mě sledujete na Insta, tak jste ji mohli zahlédnout.

25. Jakou věc dělám a ty bys byl radši, abych ji nedělala?
F: Fandí Barceloně :D:
K: Znáte tu rivalitu mezi Realem a Barcou? Jop, proto to říká :D.

26. Odkud pocházím?
F: Mladá Boleslav.
K: Born and raised :).

27. Jaký dort bys mi upekl k narozeninám?
F: Krtkův dort :D.
K: Tak to vůbec, to je Filipův oblíbený dort :D. Já asi nejradši buď hodně marcipánu a nebo hodně čokoládový. Co se zákusků týče, tak indiáni a věnečky, all day everyday.

28. Dělám nějaký sport?
F: Joo, tenis, kuželky :D, badminton, plážovej volejbal a závodně aerobik.
K: Ježiš ten hrozně kecá :D. Ale závodně aerobik a pak tak nějak všechno :). Sportovní typ, no.

29. Co můžu dělat celé hodiny?
F: Koukáním na youtube.
K: Ups :D. Poslední dobou hodiny trávím i na Ali Expressu.

30. Kdybych mohla žít kdekoliv, kde by to bylo?
F: Anglie nebo Amerika.
K: Jako bylo by to super, ale doma je doma :).



A to je vše :). Doufám, že jsem vás tímto pro mě netypickým článkem neunudila a že jste se o mě dozvěděli něco nového. Příští post bude už klasicky spadat do mých obvyklých kategorií :). Nezapomeňte sledovat tento blog a můj Instagram @doubryyy.

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts