Milani Bella Eyes | Konec měsíce: Duben 2016

6:00:00 PM

Zdravím vás :))

Dnešek je dnem, kdy se opět ohlédnu za uplynulým měsícem a zhodnotím, jak moc jsem využívala zvolenou paletku měsíce. Pro duben to úplně technicky nebyla paletka, ale spoustu mono stínů Bella Eyes od Milani. Psala jsem na ně celé dvě velké recenze, jsou to moje oblíbené stíny, ale zkrátka jsem po nich nesahala tak často, jak bych sama chtěla. Takže tohle byla opět skvělá příležitost, jak se přinutit po nich sáhnout pokaždé, když jsem chtěla splácat nějaký rychlý look. Tak jak to teda bylo? :))


Musím se pochválit - fakt že jo. Po stínech jsem sahala opravdu často, zkoušela nové věci, které obvykle nenosím a se vším jsem byla spokojená, takže myslím, že tyhle stíny budou moje životní stálice a určitě pořídím víc odstínů.

Mezi velké hvězdy, po kterých jsem sahala prakticky ode dne kdy jsem si je koupila, patří Bella Cappuccino a Bella Caffé. Ideální stíny do očního záhybu a pod spodní řasy. Pokud chcete tyto stíny jen zkusit, tak tohle jsou ideální adepti. 

Cappuccino a Caffé do záhybu a Bella Sand nebo Bella Champagne na pohyblivé víčko. Bum, máte hotový look. Tyto další dva stíny jsem zařazovala do svého líčení taky hodně často a nikdy mě nezklamaly :).

Konečně jsem se odhodlala a použila jsem výraznější barvičky jako Bella Mandarin a Bella Teal. Bella Mandarin jsem většinou jen tak lehce naprášila do záhybu a look byl najednou o něco teplejší a takový víc svěží. Jednou jsem na večeři vyrazila s Bella Teal pod spodními řasami. Nebála jsem se toho a tuto úžasnou barvu jsem aplikovala poměrně výrazně. Na začátku jsem si nebyla moc jistá, ale postupem času se mi to hodně zalíbilo a určitě to někdy zopakuji. 

Bella White byla velká pomocnice na projasnění okolí pod obočím. Pokud chcete hodně fresh look tak opět Bella Cappuccino do záhybu a Bella White na víčko. Neskutečně to otevře oči a obličej to krásně probudí. Taky jsem experimentovala s Bella Chiffon jako s rozjasňovačem na obličej a do vnitřních koutků. Funguje naprosto suprově, takže pokud nemůžete najít cenově dostupný rozjasňovač, tak určitě pořiďte tenhle stín za nějakých 140 Kč. 


Na zbylé stíny se v tomto měsíci nedostalo, ale Bella Gold je úplně jasná, až budu mít hodně opálení :). Myslím, že na víčku vytvoří naprosto nádherný efekt :).

Máte vy nějakou zkušenost s těmito stíny? :) A určitě mi věřte - pokud po nějaké barvičce pokukujete, tak si ji kupte, protože nebudete vůbec litovat a pak ani nemrknete a budete je doma mít všechny :D. Tenhle měsíc jsem na sebe fakt pyšná. 

Nezapomeňte mě sledovat na instagramu @doubryyy, kde můžete vidět vše, co jsem si pořídila na Interbeauty (nebojte, i článek bude). Taky mi uděláte radost, když budete odebírat tenhle blog :).


Mějte se a smějte se :))).

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts