TOP 5 | Jarní laky na nehty

6:00:00 PM

Hezké pondělí :)

Mám pro vás další díl do takové jarní kolekce článků, kterou budu postupně odtajňovat. První kapitolou byl článek z pondělí o parfémech z Esentis.cz (který měl úplně omračující úspěch a moc vám děkuji), dneska pro vás mám druhý díl, ve kterém vám ukážu mé typy na moc povedené laky na nehty, které podle mě úplně křičí jaro. Vybírání mi zabralo tak hodinu chození sem a tam po drogériích, prohledávání mé stávající kolekce, ale myslím, že všechny laky, které vám ukážu, jsou naprosto super :). Možná jsem měla zařadit modrou barvičku nebo něco do zelena, ale nenašla jsem nic, s čím bych byla na 100% spokojená. Vím, že Barry M má úžasné světle modré a tak, ale já chtěla vybrat kousky, pro které můžete skočit za roh do drogérie :).


Když si mám představit jaro a barvy s ním spojené, tak to jsou převážně pastelové odstíny fialové, růžové nebo oranžové. Občas ale vidím i úžasné syté odstíny, takže do tohoto mého výběru jsem zařadila jak pastelové, tak výrazné barvičky. Za všechny tyto značky a formulace ručím a sama je dlouho používám. Podle mě mezi velké drogérkové stálice patří Miss Sporty a Rimmel. Cena je super a na nehtech mi drží opravdu dlouho. Do mixu jsem zařadila i Sally Hansen, která je sice dražší, ale naprosto bombová :).

Začnu laky od Rimmelu. Oba dva jsou z kytičkové kolekce od Rita Ora. Tyhle laky mají super aplikátor, mají plné krytí po dvou vrstvách a dlouho vydrží. Pastelová meruňková je 408 Peachella (roztomilé jméno) a je to taková typická jarní barva. Sytá fialová se jmenuje 562 Pump Up the Purple a pro někoho je to možná až moc výrazné a tmavé, ale já si myslím, že i tohle je ideální barva na jaro, pokud nemáte úplně v lásce takové ty světlounké odstíny. Jeden lak stojí kolem 60 Kč, ale momentálně mají v drogérii Teta akci, kdy jsou tyto laky v akci 1+1 zdarma, takže cca 30 Kč za kus :). Naprostá paráda :).


Miss Sporty má naprosto neuvěřitelnou barevnou škálu laků. Cokoliv si vymyslíte, to oni na 99% budou mít. Navíc jedna lahvička stojí 35 Kč a ta kvalita je úplně top. Abych byla upřímná, tak to jsou asi moje nejoblíbenější laky vůbec. Jsou hezky krémové, mají velmi příjemný aplikátor a mně osobně na nehtech vydrží tak 5-7 dní. Mají jenom takové divné číslování, takže vám řeknu čísla, co jsou v černých rámečkách. 040 je naprosto krásná baby pink, která je na nehtech poměrně nenápadná, ale dělá takový hezký upravený vzhled - třeba pro nevěsty by se taky moc hodila. 190 je pastelová levandulová a na nehtech jsem jí teď měla asi 3 týdny v kuse. Naprosto nádherná barva a já si ji úplně zamilovala. 


A posledním kouskem je 540 Frutti Petutie od Sally Hansen (řada Complete Salon Manicure). Tyhle laky jsou rozhodně jedny z nejlepších, ale třeba v DM se cena pohybuje podle mě kolem 200 Kč. Pátrala jsem ale na internetu a na různých e-shopech se dají sehnat i za 50 Kč :). Šílené, co? Frutti Petutie je zářívá sytá růžová, skoro až fuchsiová, na jaro naprosto super a na 100% ji využijete i v létě. U tohohle odstínu stačí určitě jedna vrstva a díky širokému aplikátoru máte po dvou tazích nehet hotový. Sally Hansen má také opravdu širokou barevnou škálu a doporučuji i jejich druhou řadu Hard As Nails Xtreme Wear, která je v menších a rovných lahvičkách.



A to je k tomuto článku vše :). Jaké jsou vaše nejoblíbenější barvičky na jaro? :) Nebo tohle zkrátka neřešíte a nosíte to samé přes celý rok? :) Pokud se vám blog líbí, nezapomeňte do odebírat, abyste nepřišli o žádný nadcházející článek :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts