Přivítejte jaro s novým parfémem | Parfumerie Esentis.cz

6:00:00 PM

Čauky lidi :))

Už jsem určitě asi tak 20x zmínila to, že velmi rychle přichází jaro a s ním i léto (jako kdybyste to nepoznali sami :D). S touto tématikou chci spojit několik nadcházejících článků a dneškem to celé začne. Nevím jestli jste jako já, ale já mám určitě spojené parfémy a vůně jak s denní dobou, tak s ročním obdobím. Na zimu mám radši těžší vůně a na jaro a léto spíše lehčí, sladší a svěží kousky. Dnešní článek vznikl díky spolupráci s internetovou parfumerií Esentis.cz a chtěli bychom vám tak představit pár vůní, které budou pro sluníčkové počasí perfektní :). Už teď vám můžu říct, že tuto společnost můžu jen doporučit, ale k tomu se dostanu i během článku.


Pokud jste na Esentis nikdy nenarazili, tak se jedná o firmu, která dělá vůně, které jsou inspirované drahými a velmi oblíbenými parfémy. V jejich sortimentu tak najdete vůně inspirované značkami jako Armani, Chanel, Dior, YSL nebo třeba Thierry Mugler. Co je super, tak jejich sortiment se neustále rozšiřuje jak o nové značky, tak o samotné vůně. Na eshopu seženete jak dámské, tak pánské vůně. 



Všechny vůně mají objem 22 ml, což je naprosto perfektní velikost do kabelky nebo na cestování. Dalším plusem je to, že se nejedná o kuličkový aplikátor, ale o klasický rozprašovač, který navíc dělá fakt jemnou mlhu parfému a nijak podivně neprská. 


Já na tuto stránku narazila třeba před čtvrt rokem díky nějaké reklamě na Facebooku. Vcelku mě to zaujalo, protože je to super způsob, jak vyzkoušet určitý typ vůně, jestli si sedne s vaší "chemií" a nemusíte hned vyhazovat tisíce (doslova tisíce) za originální vůně. Navíc pokud by vám tedy vůně nesedla, nemusíte zoufat, protože jde o poměrně kompaktní a malé balení a navíc jedna lahvička stojí pouhých 90 Kč. No není to super? :) Takže potom už je to jen na vás - jestli zůstanete u verze od Esentis, nebo jestli si pořídíte originální parfém.

Tým od Esentis mi poslal poměrně rozsáhlý seznam parfémů, které by se hodily pro jaro - jsou tedy svěží, lehké, atd. atd. Musím říct, že se mi naprosto neuvěřitelně trefili do vkusu, protože snad 90% z jejich seznamu jsem měla v hledáčku já sama. Mohla jsem si vybrat 5 vůní a to jsem s velkou radostí udělala :). Musím říct, že jejich zákaznický servis a celá komunikace a ochota je naprosto špičková a mohl by se od nich učit každý druhý obchod :). A jak už jsem kdysi zmiňovala, tak pokud za značkou stojí super lidé, mám mnohem větší chuť u nich dál nakupovat :). Takže ještě jednou děkuji a zdravím celý tým :).


První vůní, kterou jsem si vybrala, je Si od Armani. Tato vůně od svého vydání vyskočila na top místa ve všech žebříčcích a musím říct, že zaslouženě. Já měla malý vzoreček z nějakého časopisu a ségra ji dostala k Vánocům. Je to hodně netypická vůně, poměrně silná, lehce sladká a obecně bych řekla, že je taková vyspělejší a těžší, proto bych ji nosila spíše na večer. Má v sobě hodně květin, čehož já nejsem velký fanda, ale u tohohle kousku mi to vůbec nevadí. Co musím říct, tak tato Esentis verze je naprosto identická s tou originální :). Takže pokud třeba máte zálusk na Si, vyzkoušejte nejdřív tuto a zjistěte, jestli je to opravdu VAŠE vůně :).

Vůni můžete koupit zde.


Druhým kouskem je Coco Mademoiselle od Chanel. U této vůně musím říct, že je to něco, co jen tak v krámě nenajdete - opravdu netradiční a neotřelá vůně. Mně osobně připomíná vyprané prádlo a nebo třeba takové ty olejové kuličky do koupele :D. To nemusí znít úplně líbivě, ale mě tato vůně naprosto uchvátila. Je to takový mix květin a citrusů, spíše tedy denní vůně a na jaro je naprosto perfektní. Je svěží, lehká a čistá. Opravdu moooc doporučuji :).


Koupíte tady.


Třetí vůní je Dolce&Gabbana Light Blue. Tento parfém je opravdu velká klasika a myslím, že skoro každý ví jak voní. A pokud nevíte, tak si představte, že stojíte někde pod citroníkem a cítíte všechny ty esence, co se z citrónů uvolňují (vůbec nezním jako totální úchyl :D). Prostě je to super citrusová vůně, která je fakt svěží a perfektní na léto. Hodně mi připomíná i I Love Love od Moschino, to je skoro to stejné. Když se na kůži trochu ohřeje, tak cítím i trochu květin, ale ve většině je to jen citrón. Takže pokud máte rádi hodně svěží parfémy, tak tenhle je ten pro vás.


V případě zájmu koupíte tady.


Poslední dámskou vůní je Black Opium od YSL. To je podle mě jedna z novějších vůní a popsala bych ji jako... Sexy. Tohle je podle mě opravdu sexy vůně. Ideální na večer, na večeři nebo do baru. Je podle mě hodně neobvyklá a úplně nevím, jak jí popsat, ale je taková dospělejší, lehce sladká ale taková dřevitá a cítím i trošku kávy. Opravdu zajímavá kombinace a myslím, že se bude líbit hodně lidem, protože každý si v ní najde to svoje. Možná moje nejoblíbenější z tohohle celého výběru, protože to je něco, co jsem asi nikdy nezkoušela :).


Koupíte zde.


A poslední vůní je kousek pro pány :). Nemohla jsem Filipa opomenout, když mi Esentis dalo na výběr i pánské vůně. Vybrala jsem tedy Invictus od Paco Rabanne. To je podle mě další tradiční kousek ve světe vůní a tak jsem byla zvědavá, jak vlastně voní. Já bych ji popsala jako klasickou pánskou vůni - jako když se chlap umyje sprcháčem :D. Svěží, trošku kořeněná. Lehká, ale přitom je poznat, že se člověk něčím navoněl. Mně i Fílovi se líbí, takže jsme spokojeni oba. 

Můžete se na něj podívat tady.



Co je výdrže týče, tak u všech bych řekla, že to rozhodně není na celý den. Jelikož je  ale balení tak skladné, rozhodně není problém vůni hodit do kabelky a kolem poledne se přestříknout. Filip ale říkal, že z oblečení tu svou cítil ještě druhý den. A já Black Opium na sobě cítila i po sprše :D. Musím ještě jednou pochválit balení. Každý flakonek vám přijde ve vlastní "rakvičce", která je barevně inspirovaná a stejně je na tom i samotné skleněné balení. Každá vůně má jinak barevné víčko, tekutinu a některé jsou dokonce z takového toho mléčného skla. Zkrátka balení vychytané do detailu, což já, jakožto velký estét, oceňuji. 

Abych to nějak shrnula, tak s Esentis.cz jsem nadmíru spokojená. Od komunikace, přes bleskové doručení, tak po samotné produkty můžu psát jen superlativy. A ne. Není to jen proto, že mi produkty byly zaslány v rámci spolupráce. Kdyby mi něco nesedělo, tak bych to naprosto otevřeně řekla. Taková já prostě jsem a nemám potřebu si vymýšlet nebo něco zatajovat :). Pokud tedy chcete nějaký nový parfém, ale nechce se vám za něj utratit moc peněz, tak určitě mrkněte na www.esentis.cz a třeba najdete něco, co vám bude opravdu sedět a nebo zkrátka jen vyzkoušíte něco, co jste viděli v časopise, ve výloze nebo v reklamě. 

Berte ale na vědomí, že Esentis se originály jen inspiruje, takže je možné, že se nějaké výrobky budou lehce odlišovat. To ale podle mě není vůbec na škodu. 

Pro mě to určitě nebyla poslední zastávka na této stránce a už teď mám vybraných několik dalších kousků, které bych ráda přidala do své sbírky :). Ještě jednou děkuji týmu Esentis a skvělou spolupráci !:)


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Super článek! Já na svůj balíček čekám, jsem zvědavá snad v pátek dorazí!
    Beauty by K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju :) Snad budeš stejně spokojená jako já :)

      Delete
  2. Děkuji za hezký a nápomocný článek. Na Esentis jsem také narazila díky reklamě na Facebooku. Jelikož miluji parfémy Chanel, chci vyzkoušet i verze od Esentis. Zatím jsem našla samé kladné recenze a tomu výběru se nedá odolat.
    Děkuji a přeji hezký večer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem ráda, že se článek líbil :) Určitě vyzkoušejte, nebudete litovat :)

      Delete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts