Spring & Summer Make-up picks

6:00:00 PM

Ahojky :))

Už asi po stopadesáté musím říct, že jaro je tady :D. A to počasí? No naprostá nádhera :)). Krom změny šatníku by to možná chtělo i obměnit obsah kosmetické taštičky, co říkáte? Teplé počasí pro mě znamená několik věcí, co se líčení týče. Hodně bronzeru, víc oranžové a bronzové obecně, výrazné a šťavnaté rty, fresh pohled a zářící pleť. Zkrátka look opálené rozzářené bohyně. Tak jsem zahrabal do veškeré mojí kosmetiky a vytáhla vše, co mi k letnímu líčení sedí - jen abych vám ukázala, co se nosí, co já osobně preferuji a třeba vás i na nějaký ten produkt nalákám. Shromáždila jsem toho docela dost, takže to projedu opravdu rychle, abychom tu nebyli týden :D.


Asi už tradičně začnu u produktů na obličej. Nechtěla jsem zmiňovat nějaký konkrétní make-up nebo korektor, protože to je hrozně individuální a někdo v létě nenosí nic, někdo nějaký BB krém atd. Ovšem každému bych doporučila nějaký pudr, protože v létě se musí aspoň trošku lesknout úplně každý :D. Takže co se bronzerů týče, tak já mám v létě nejraději mozaikový bronzer od NYC v odstínu All over Bronze Glow. Seženete ho v drogérce, je úplně matný a docela tmavý, takže je vidět i na opálené pleti. Mezi mé oblíbence patří i Balm Desert od The Balm. To je produkt, který můžete hodit na celé tváře, protože má v sobě trošičku růžové a nebo s ním jen konturovat. Údajně má být i voděodolný, takže na léto perfekt. 


Rozjasňovače! Další must have na léto. Úplně miluji, když už je večer, trošku chladněji a jdeme si sednout třeba na koktejl nebo večeři a rozjasňovač vám dodává takový úžasný zdravý look. Přes rozpařený den bych s ním šetřila, abyste nevypadali jako mastný párek, ale k pořádnému opálení neodmyslitelně patří. Mezi mé favority patří Blush Gems od E.L.F.u, Mary-Lou Manizer od The Balm a potom Fantastic in Gold od Milani. Poslední zmiňovaný nepoužívám ani tolik na obličej, ale jen ho tak zlehka nanesu na klíční kosti a ramena - super trik a vypadá to božsky :). 


Posledním produktem na obličej jsou tvářenky. Musím uznat, že si jsou všechny hooodně podobné, ale to je i tím, že v létě preferuji spíš meruňkové a oražovo-bronzové, než třeba růžové kousky. Člověk je z vedra takový přirozeně narůžovělý a to se mi nechce úplně zvýrazňovat :D. Sleek má úžasnou barevnou škálu a já si vybrala odstíny Sahara a Life's a Peach. Oba jsou matné, takže to pak můžete rozjet s rozjasňovačem :D. Často sahám i po Peachy Cheeky od E.L.F.u a nemohla jsem opomenout ani dvě zapečené tvářenky od Milani - Luminoso a Berry Amore. Zbylé 3 mají lehký lesk, který působí na tvářích neskutečně zdravě a šťavnatě. 


Další kategorií jsou oči. Řasenku a produkty na obočí má každý svoje, takže jsem nechtěla zmiňovat nic konkrétního. Někdo radši voděodolnou řasenku, někdo je nemůže vystát a bla bla. Co se ale pudrových i krémových stínů týče, to mám docela dost zástupců. Budu to omílat pořád dokola, ale Bella Eyes od Milani musí každý vyzkoušet. Na léto budou ideální Bella Gold, Teal, Chiffon, Mandarin a White. Věřte mi. Na tyto stíny je už několik článků, tak si jen do lupy nahoře v liště zadejte klíčové slovo a články vám to hned najde :). Zařadit jsem musela i Girl Talk od NYX, protože je sice docela nenápadný, ale dokáže vytvořit hodně otevřený a svěží pohled. Takovýto nenápadný stín je úplně ideální doplnit výraznou barevnou linkou. Já doma mám dva kousky od NYXu a musím je moc pochválit. Obě barvy jsem už měla na sobě - neopadávají, dobře se aplikují a barva je opravdu hodně výrazná. Navíc barevné linky se hodí i na dny, kdy se nechcete moc prdět s líčením a přitom chcete vypadat upraveně. Rozhodně si pořídím další barvičky.

A co se krémových stínů a stínů v tužce týče, tak tužky od Milani jsou fakt top. Neslévají se do vrásek na víčku, drží celý den a k dostání je hodně barev. Moji favorité na léto jsou ale Champagne Toast, Golden Bronze a Sand Dunes. A naprostá klasika od Maybelline On and on Bronze udělá neskutečně sexy look na letní večer u vína :).

Co se očí týče, tak na léto mám ráda hooodně řas. Ale občas nechci půl hodiny sedět u zrcátka s řasenkou v ruce, takže docela často sahám po umělých řasách. A moje favoritky na léto jsou rozhodně Wispies od Ardell.

A pokud chcete už hotovou paletku, abyste nemuseli kupovat 5 mono stínů, tak myslím, že na léto bude naprosto perfektní Cocoa Blend od Zoevy. I na tento kousek je na blogu recenze, takže se určitě mrkněte. Určitě pochopíte, proč si myslím, že na léto bude top. 


A poslední kategorií jsou rty. Ajajaj :D. Pokud blog čtete už nějakou dobu, tak víte, že já jsem na rtěnky docela ujetá. Takže jsem se nedokázala moc držet zpátky a vytáhla toho opravdu dost. Takže v rychlosti - Zoeva - Pop Stich, Melting Kisses, Floral Crown; Milani - Matte Orchid, Catwalk Pink; Maybelline - In with Coral, Vivid Rose, Hot Plum; NYX - Tokyo; Jordana - Raspberry Tart, Strawberry Cheesecake, Cherry Cobbler; Sleek - Hawaii Honey a Essence - Just Nude! Anoo, hodně růžové :D. A zařadila jsem i lesky, protože si myslím, že v létě vypadají lépe lesklé rty než úplně matné. Tak nějak mi to víc sedí k celému prozářenému letnímu looku :). 



A to je vše! Hurá, hurá, prokousali jsme se vším až na konec :). Na léto se opravdu těším - jsem letní miminko, mám ráda horko a bazén a opalování :D. Zima a já? Ne.e. Nikdy. Už mám naplánovaných několik letních článků, takže se těším až přijde ten pravý čas na to je napsat a postnout je. A je vůbec něco, co byste ode mě chtěli vidět? Určitě mi svá přání nechte dole v komentářích :).

Nezapomeňte sledovat blog (záložka Followers vpravo v menu) a taky můžete sledovat můj Instagram @doubryyy, na který odkazuje pohyblivá lišta úplně dole na stránce :). 

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts