TOP | Květen 2016

6:00:00 PM

Po krátké odmlce vás opět zdravím :)

Tentokrát pro vás mám oblíbence za měsíc květen. V příštím článku tak nějak shrnu vše, co se v krátké minulosti dělo v mém životě, protože toho opravdu nebylo málo, takže se můžete těšit na ukecaný post :D. Dnes to bude ale velmi tradiční a povím vám o několika produktech, po kterých jsem v květnu sahala nejvíc a získaly si tak mé srdce. Myslím, že jsem opět vybrala poměrně rozmanitý mix produktů, takže si snad každý najde to svoje - nehty, vlasy, dekorativka. Tak pojďme na to :).


Tak poslední dva měsíce jsem zcela propadla lakům na nehty. Nikdy mě lakování nehtů moc nebavilo, tedy ráda jsem si s ním vyhrála, aby vše bylo dokonalé, ale celou mojí práci zkazilo to, že jsem nenechala vše dostatečně zaschnout a druhý den jsem měla na nehtech otlačené povlečení. Určitě nejsem jediná, komu se to děje. Už několikrát jsem slyšela o údajně naprosto magickém svrchník laku, který má urychlit schnutí nehtů, prodloužit výdrž laku a dodat úžasný lesk. Jedná se o Seche Vite Dry Fast Top Coat. Pátrala jsem na internetu a našla jediný e-shop, kde ho prodávali, takže jsem si hned jeden vzala. To bylo tak na přelomu března a dubna a od té doby si nehty lakuji s radostí :). Opravdu funguje naprosto skvěle - nanesu ho klidně na tři silné vrstvy barevného laku, který není ještě úplně zaschlý a on dokáže naprosto dokonale vše vysušit, dodá nehtům lesk a drží mi třeba týden bez jediného oprýskání. Fakt naprostá dokonalost! :)) A co se barevných laků týče, tak jsem asi nejvíc používala O.P.I. It's a Boy! a dvě barvy od Miss Sporty - konkrétně 020 a 190


Co se dekorativky týče, tak u mě rozhodně vedla zapečená tvářenka od Milani v odstínu Luminoso. Konečně jsem si ji koupila na Inter Beauty a používám ji téměř pokaždé, když se líčím. Na slunečné počasí je skvělá, protože v sobě má lehký třpyt a tak dodává tvářím zdravý vzhled. S tímto počasím se mi pojí i hodně proteplený obličej a jelikož mám lehké opálení, tak teď sahám po mozaikovém bronzeru od NYC v odstínu All Over Bronze Glow. Má ideální barvu na to, aby působil jako pravé opálení a i texturou je moc příjemný. Dobře se roztírá a drží mi celý den. 


Přesuneme se do koupelny, ok? :D Doma mi došel šampon a tak jsem jednou na nákupu s mamkou sáhla po lahvi šamponu a kondicionéru od Garnier Grow Strong. Abych řekla pravdu, tak mě k nim táhla ta úžasná modrá barva a jak jsem zjistila potom, tak i jejich úžasná vůně. Co je ale podstatnější je to, že vlasy naprosto dokonale umyje, balzám vlasům dodá dostatečnou výživu a vlasy mi vydrží bez mytí 3-4 dny. Garnier má navíc i cenově velmi dostupné produkty, takže za málo peněz hodně muziky. Ať už sáhnete po jakékoliv verzi, tak si myslím, že nebudete litovat. Navíc všechny opravdu silně voní a vůně potom drží i na samotných vlasech. 


Asi moc lidí nemluví o žiletkách, co? :D Při jiném nákupu jsem si všimla, že v Albertu měly v různých akcí různé žiletky od Venus Gillette. Ta moje poslední byla už dost hrozná, i ten samotný strojek nic moc, tak jsem se odměnila a koupila si komplet nový. Nevím jak vy, ale zrovna výměna hlav na žiletce není něco, na čem bych si dávala záležet a dělala to nějak pravidelně. Asi i pro to, že náhradní hlavice nejsou zrovna nejlevnější záležitost. Je to ale určitě potřeba, protože s tupou žiletkou uděláte víc škody než užitku. Nicméně tyhle Venus Breeze na sobě mají gelové proužky, které nahrazují pěnu na holení. Opravdu mám nohy potom krásně hladké a jemné. Jediná nevýhoda je ta, že se gelové proužky postupně rozpouští a pak vám kolem břitů nezbude nic a stejně nějaký kondicionér nebo pěnu musíte použít. 


Abych ukončila koupelnové produkty tak musím zmínit kávový tělový peeling od firmy Mark. Na tento produkt jsem psala celý článek a musím naprosto upřímně říct, že jsem si ho zcela zamilovala. Krásně voní, je dostatečně drsný na to, abych po sprše cítila nějaký rozdíl, co je jemnosti kůže týče a navíc je hydratační, protože obsahuje přírodní másla. Používám ho i na obličej a musím říct, že dělá jen dobrotu. Není to sice úplně levná záležitost, ale platíte za přírodní bio produkt, takže určitě doporučuji a plánuji si koupit další, až tenhle spotřebuji :). Více informací najdete v celočlánkové recenzi. 


A květnové oblíbence ukončím vůní. Doma ji mám už opravdu dlouho, ale v nedávné době, kdykoliv jsem si ji vzala, tak mi někdo polichotil. Mluvím o parfému Katy Perry Killer Queen Oh So Sheer. Lehce květinová, příjemně sladká a překvapivě i docela dlouho drží. Katy Perry asi není úplně vůně, po které byste cíleně koukali, ale měla jsem i klasickou Killer Queen a pochval dostala neskutečně moc :). Takže se opět budu opakovat - za málo peněz hodně muziky. A navíc to balení hezky vypadá na poličce :D.



A to je ode mě vše. Co patřilo mezi vaše nej produkty za květen? :) Určitě mi nějaký napište dolů do komentářů, abych se mohla inspirovat. 

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts