UD x Gwen Stefani Eyeshadow Palette | Paletka měsíce: Květen 2016

6:00:00 PM

Ahoj, ahoj :))

Nový měsíc, nová paletka :). Opět jsem zapátrala v mojí kolekci a rozmýšlela, která se stane onou vyvolenou. Přemýšlela jsem, jaké období zrovna je, ale i to jestli mě čekají nějaké akce, nebo tak něco. Můj pohled padl na skvost, který doma nějakou dobu mám, dokonce jsem na něj psala i samostatný článek, ale nikdy jsem ji pořádně neozkoušela. Už víte? :)


Pokud můj blog sledujete, tak jste možná poznali, že mluvím o kolaboraci Urban Decay a Gwen Stefani. Tuto paletku mi nadělil Filip, protože já nad ní přímo slintala, ale ještě jsem ji pořádně nepoužila. Dělá mi hezkou ozdobičku na skříňce, ovšem myslím, že konečně přišel její čas :D.


Pokud chcete víc informací, tak zapátrejte mezi lednovými články a můžete si počíst. V rychlosti jen připomenu, že je to víceméně neutrální paletka, s pár barvičkami. Nádherná královsky modrá, růžová a zlatá se zeleným podtónem tuhle paletku trošku ozvláštňují a nabízí tak prostor pro menší experimenty. 

Dávám si předsevzetí, že sáhnu po co nejvíc stínech budu moct a nebudu se bát barev - s tím pořád trošku zápasím. Přece jen do školy se nemaluji téměř vůbec a když už někam vyrážím, tak to moc nepřeháním. Já se ale polepším! :)

Takže uvidíme, jak to s paletkou bude vypadat na konci května. Doufám, že bude naprosto suprová, protože její cena mi nic moc jiného najevo nedává :D:D. Navíc Urban Decay je top kvalita obzvlášť co se stínů týče, tak uvidíme, jestli je to opravdu něco, co jen tak něco nepřekoná.

Nezapomeňte odebírat blog a sledovat mě na instagramu @doubryyy.

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Ach, ta paletka je krásná! Kéž by byla má :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako je to vážně skvost :) Bohužel to byla limitka na stránkách UD už není :/ Můžeš ale kouknout po paletce tvářenek, nad kterou se mi taky tají dech :)

      Delete
  2. Paletku má také, ale poslední dobou je nějak u ledu, ale teď si mi ji docela připomněla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak super :) Na konci měsíce to můžeme navzájem zhodnotit :)

      Delete
  3. Je nadherna.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts