Summer clothing haul | Primark

6:00:00 PM

Hezké pondělí všem :)

V pátek jsme s Filipem vyrazili do Drážďan, abychom vzali útokem Primark a popřípadě i další krámy (na to nedošlo, síly došly :D). Potřebovala jsem konečně vypnout po velmi náročném závěru semestru, kdy jsem se snažila zvládnout co nejvíc předtermínů (takže nějaká pořádná odměna byla na místě :)) a zároveň nabrat síly pro nadcházející zkouškové. Navíc ve středu s týmem odjíždíme do Karlových Varů na Mistrovství Evropy, takže můj rozvrh je teď opravdu nabitý. Prostě to chtělo vypnout a nemyslet ani na školu, ani na ME :). Už cca 14 dní jsem stalkovala webové stránky Primarku, stejně jako jejich Instagram, kde jsem ochala a achala nad každou druhou věcí :D. Takže co se mi nakonec povedlo ulovit?


Do Primarku jsem jela s tím, že si chci pořídit pár věcí na léto, nic extra jsem v hlavě neměla, takže co mi jednoduše padlo do oka, to jsem si taky odvezla domů. Jsem na sebe fakt pyšná, protože jsem si zkoušela jen boty, oblečení se mi zkoušet nechtělo, takže jsem velikosti jen odhadovala a do všeho se trefila, takže dobře já :D. 

Největší částku jsem utratila za společenské šaty a boty k nim. Na začátku června se mám zúčastnit svatby a tak to chtělo něco nového, na tuhle speciální událost. Po dlouhém vybírání jsem nakonec koupila pudrově modré šaty, které mají takový ten oprátkový výstřih a délkou jsou tak 10 centimetrů nad kolena. Jsou velmi lehké, mají podšívku a odepínatelný zlatý přívěsek. Je to klasický pytlovitý střih, ale díky tomu vysokému krku, véčkovému výstřihu a zapínání na knoflíček, které je vzadu na krku, mi přijdou hrozně zajímavé, ale zároveň jednoduché. Už doma jsem na internetových stránkách Primarku pokukovala po botách na podpatku, které na sobě mají několik pastelových barev, no a shodou náhod se skvěle k šatům hodí :). Jsou opravdu nádherné a budu se i po svatbě snažit je co nejvíc unosit, i když mají 10 cm podpatek a já normálně měřím téměř 180 cm :D. Šaty stály 17 euro a boty 16 euro.



Zůstaneme u bot - ve slevě jsem ulovila naprosto boží metalické gladiátorky na šněrování kolem kotníku nebo lýtka. Barvou jsou něco mezi rose gold a světle bronzovou, takže na léto naprosto parádní odstín, který se podle mě hodí naprosto k jakémukoliv oblečení, protože prakticky splývá v barvou opálené kůže. Jsou mi sice trošku těsnější přes nárt, ale doufám, že pásky trošku povolí, když tak je využije mamka, která má užší nožku:). Podobné botky jsem sháněla hrozně dlouho, protože se mi zavazování kolem nohy hrozně líbí, a tak jsem ráda, že byly ve slevě a místo nějakých 17 euro jsem platila 9. 

Tyhle metalické gladiátorky se krásně hodí k modrobílému overalu, který jsem si taky z Drážďan odvezla. Je bez rukávu, spodek je jako klasické šortky, v pasu se dá stáhnout šňůrkou a můžete ho trošku okořenit tím, že lehce rozepnete zip, který je mezi prsy. Tenhle zip i usnadňuje oblékaní, protože jiný způsob jak ho nějak rozepnout neexistuje :D. Na horké letní dny bude suprový, třeba i na koupaliště, kdy ho jen tak hodíte přes plavky. Overal stál 8 euro.


V neskutečné slevě jsem ulovila krajkový crop top, který je sice mega děravý, ale pořád mi přijde společenský a takový trošku formální. Krajka je hezky pevná, takže na těle podivně nevisí a top není ani extra krátký. Stál mě 3 eura a původní cena byla určitě před 10 euro. Už úplně plánuji, jak si ho na sebe vezmu s bílými džínami s vysokým pasem a černou podprsenkou, která bude lehce vykukovat přes díry v krajce. Skutečná barva je oproti fotce taková temnější a né tak křiklavá, ale nedařilo se mi barvy upravit tak, aby odpovídaly skutečnosti.


Další tričko jsem si nemohla odpustit, protože je na něm Minnie Mouse :D. Základ je takový světle běžový s šedým melírem a na něm černobílý potisk :). I tenhle top je takový kratší, ale materiál je neskutečně příjemný a měkký. Pro takové velké dítě, jako jsem já, naprosto jasná koupě. Tohle tričko stálo 8 euro.


V pánském oddělení jsem sáhla po obyčejné mikině na zip s kapucí. Když jsme byli v Primarku o Vánocích, Filip si koupil takovouhle mikču, ale šedivou a já si potom vyčítala, že jsem si taky nějakou nevzala, protože v dámském oddělení ty mikiny byly naprosto otřesné. Oproti těm pánským byly z hrozně shitského materiálu, takže jsem tentokrát nezapomněla a vybrala si tuhle úžasnou tmavě tyrkysovou barvu. Je naprosto neskutečně hebounká a sedí mi perfektně :). Takže to je takový tip - pokus sháníte mikinu, tak šup do pánského oddělení. A všechny tyhle mikiny stojí 11 euro.


Bez velkého okecávání jsem si koupila dvoje tanga :D. 2 eura za kus - v zimě jsem si koupila stejný střih, ale s jiným vzorem, takže jsem nad tím ani moc nepřemýšlela, protože jsem věděla, že mi sedí a jsou příjemné.


Proč nevyzkoušet nějakou kosmetiku z Primarku? Takže jsem sáhla po dvojbalení odličovacích ubrousků pro smíšenou pleť (1.50 euro), náplastech na nos proti černým tečkám (4ks v balení, 1.50 euro) a taky kompaktním zrcátku do kabelky (1 euro po slevě).


Nemohla jsem si odpustit i nějaké ty svíčky, protože oproti zimě, kdy mi nevonělo skoro nic, mi tentokrát vonělo téměř vše :D. A navíc mají krásné balení :). Takže ta čtvercová stříbrná je ve vůni Sweet Fig, což je vůně, která je jak sladká, tak lehce kořeněná a překvapivě silná. A druhou svíčkou je Clementine & Honey, která má naprosto úžasné balení a taky moc hezky voní :). A neodpustila jsem si ani plastový kelímek s brčkem - melouny a Life is sweet přímo volá po letní povalovačce u vody :). Sweet Fig stála 3 eura, Clementine & Honey 4 eura a kelímek taky 4 eura.


Jelikož jsem skvělá dcera, přítelkyně a sestra, tak jsem nakoupila i pár dárečků, které jsem ovšem nefotila, protože technicky nejsou moje :). Ale pro mamku jsem vzala naprosto úžasnou svíčku ve zlatém obalu a koženkový obal na brýle, ségra má v červenci narozeniny, takže i pro ni jsem vzala svíčku, tentokrát ovšem ve smaltovaném hrníčku a ještě takovou vtipnou utěrku a Filip má ve čtvrtek svátek, takže pro něj sem vzala trojbalení boxerek :). Jen doufám, že si tenhle článek do té doby nepřečte :D.


No a to je vše :)). Peněženka zaplakala, ale já jsem se vším moc spokojená. Primark máme z domova cca 2 hodiny, takže je to takový příjemný výlet. Takže pokud sháníte plno letního oblečení, pyžama, spodní prádlo nebo doplňky, tak Primark je na tohle super místo. I kvalita mi přijde perfektní a když se zpětně podívám na to, co jsem si koupila v zimě, tak vše krásně drží, nic se nesrazilo, nezničilo, takže za malé peníze hodně muziky.

Bohužel se obávám, že kvůli zmiňovanému ME nebude v pátek článek, protože to zkrátka nestíhám, ale příští pondělí určitě bude! :)) Nezapomeňte se stát odběratelem blogu a můžete mě sledovat na Instagramu @doubryyy.

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts