Zoeva Naturally Yours | Paletka měsíce: Leden 2016

6:00:00 PM

Čauky čau :)

Je to vážně divné... Paletky se stíny jsou patrně jeden z produktů, které mám nejraději, přijde mi výhodné je kupovat, ale na druhou stranu je skoro nepoužívám, protože nejsem úplně největší "používač" stínů :D. Používám je pokud si dávám trochu víc záležet na svém líčení, jako třeba na společenské akce nebo třeba na večeře nebo slavnostnější události. Řekla jsem si ale, že to chci změnit a paletky, které mám doma chci pořádně využít a opravdu zjistit, jestli jde o paletu, která se dá použít sama o sobě, nebo jestli při líčení s ní musím sáhnout po jiných stínech. Za tímto účelem jsem se rozhodla, že na začátku každého měsíce určím paletku, kterou budu v daném měsíci výhradně využívat.


Takže projekt bude probíhat asi takto. Na začátku měsíce danou paletku nafotím, třeba i popíšu jak a kdy jsem ji doposud využívala, jaké stíny jsem používala nejčastěji atd. A další článek bude následovat na konci měsíce, kde vše zhodnotím. Jaké stíny jsem přes měsíc používala, jestli se dá využít solo, jak často jsem se se stíny líčila, atd. 

Myslím si, že se tato metoda dá využít na jakékoliv produkty - můžete si vyčlenit 4 rtěnky a v měsíci využívat jen je, atd.

No a jakou paletku jsem zvolila pro měsíc leden? Bude to Naturally Yours od Zoevy. Na blogu můžete najít celou recenzi, která je věnovaná této paletce. Mám ji doma od loňského listopadu a musím říct, že ji využívám docela pravidelně. Ale určitě bych ji mohla milovat víc. 


Opravdu hojně jsem doposud používala dva nejsvětlejší stíny (Pure, First Love) a to ani ne tak na oči, ale k zafixování korektoru pod očima :D. Já vím trošku divné, ale já nemám takto světlé pudry na obličej, abych mohla projasnit oční okolí a tyto stíny jsou zcela matné a po jejich smíchání dostanu perfektní odstín. Do této paletky sahám i pro matný černý a tmavě hnědý stín, které jsou naprosto skvělé a já s nimi dělám linku na horním víčku, pokud chci trošku jemnější vzhled. Občas sáhnu i po stínu Smooth Harmony, který víčko hezky projasní a je poměrně nenápadný. 


Jinak je paletka téměř nedotčená, takže si dávám za úkol využívat i tmavší stíny a uvidíme, jak to bude na konci měsíce :). Pokud chcete, můžete se ke mně připojit. Vybrat si nějaký produkt a používat ho celý měsíc. Nemusí to být stíny, ale třeba tvářenka, rtěnka nebo i řasenka. 

Myslím si, že je to perfektní způsob jak opravdu využít make-up, který doma máte a když jste si ho koupili, tak jste měli fakt radost, ale postupem času ho nahradily další věci a doma vám teď jen leží a sbírá prach. 

Líbí se vám tato série? :) Inspirovala vás k tomu, abyste prozkoumaly zákoutí vaší vlastní sbírky? :)


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts