Urban Decay x Gwen Stefani Eyeshadow Palette | Review and Swatches

6:00:00 PM

Hezké pondělí přeji :)

Dneska pro vás mám recenzi na produkt, ze kterého jsem naprosto nadšená. A nebýt Filipa, tak bych ho ani neměla. Chtěl mi udělat radost, tak pro mě koupil novou paletku od Urban Decay. Konkrétně se jedná o kolaboraci UD a známé a ikonické zpěvačky Gwen Stefani! Na paletku jsem už pár recenzí viděla a moc mě zaujala. Jak už designem, tak samotnými stíny. Jedná se totiž o mix neutrálních tónů s pár výkřiky barviček, kterými můžete líčení oživit. Recenze paletku chválily, ale občas vytýkaly určitou podobnost některých stínů. No uvidíme :). Pojďme se do recenze a swatchů pustit. 


Jako už tradičně začnu balením celé paletky. Ta vám přijde v papírové krabičce, která na sobě má zlato bílé geometrické vzory. Už ze samotné krabičky jsem naprosto nadšená a mám ji v pokojíčku vystavenou :D. Pokud trochu znáte Gwen tak víte, že geometrické tvary, zlatá, černá a bílá jsou její styl, takže bylo jasné, že se nějak projeví na vzhledu palety. Co je ještě větší pecka je to, že zevnitř je krabička růžová s bílými puntíky :D. Zezadu krabičky najdete náhledy všech stínů, které jsou v paletce a krátký popisek produktu. Samotná paletka je opět zlato bílo černá. Opět nemohly chybět geometrické tvary, tentokrát v podobě černých puntíků na bílém podkladu. Na přední straně je kovový štítek s logem UD a se jménem Gwen. Zezadu paletky najdete pouze informace o výrobci. 


Když paletku otevřete, vykoukne na vás 15 stínů v kulatém formátu (což není pro UD typické) a opravdu velké zrcátko, které je naprosto perfektní. Řekla bych, že zavírání je lehce magnetické, ale nijak extra bezpečné není, takže bych zvážila, jestli s touto paletkou cestovat. 


Jak už jsem zmínila, stíny jsou z většiny neutrální, ale najdeme i pár výrazných barviček. 12 stínů je exkluzivních pro tuto paletku, 3 jsou ze stálé nabídky UD. Gwen Stefani na nových stínech osobně pracovala a také je pochopitelně pojmenovala, proto najdeme stín se jménem Blonde nebo třeba Anaheim (rodné město Gwen Stefani). Na první pohled jsou stíny opravdu náááádherné, ale jaká je jejich textura?

Textura je naprost skvělá. Pokud znáte stíny od UD, tak je to stejná kvalita. Jemně namleté, pigmentované, máslové. Víc k nim ani říct nemusím. Jen jeden stín v paletce je o něco sušší a hrubší, ale zbylých 14 je naprosto skvělých!


První řada je rozhodně ta nejsvětlejší. Máme v ní 3 světlounké odstíny, potom světlou měděnou a tmavou hnědou.
Blonde - bílá až béžová s růžovým perleťovým odleskem.
Bathwater - champagne, teplejší než Blonde.
Skimp - béžová s broskvovým podtónem.
Steady - jemná měděná.
Punk - matná hnědá s lehký fialovým podtónem.

Z této řady se mi nejvíc líbí Blonde, protože je to nezvyklá barvička tím, že má až holografický růžový odlesk. Druhým favoritem je Punk, protože je to neutrální tón, ale je takový zábavnější :D. 




Druhá řada je stále neutrální, ale o něco tmavší. Takové každodenní líčení. V této řadě najdeme skvělé střední barvy, které udělají parádní přechody v očním záhybu.
Baby - velice kovová rose gold.
Anaheim - studená světle hnědá s až lehce šedým podtónem. Použitelné jako konturovací pudřík na obličej.
Stark - tělová barva s teplým podtónem. 
Zone - teplá středně hnědá.
Serious - tmavě šedá s lehounkým zlatým shimmerem.

Celá tato řada je má oblíbená. Baby je naprosto úžasná barva na celé víčko, do ohybu hodím Anaheim nebo Zone, přechod zjemním Stark a pokud budu chtít přidat trochu definice, použiji Serious do vnějšího koutku. Velký palec nahoru! :)




Tady začíná ta zábava, kterou paletka obsahuje. Na první pohled je to něco úplně jiného než první dvě řady. Máme tu tmavé stíny a nezvyklé barvy.
Pop - tohle je ten stín, který mi přijde v paletce nejslabší. Světlá rose gold s hrubšími třpytkami. Ale myslím si, že s Fix+ bude naprosto perfektní.
Harajuku - růžová se stříbrným třpytem.
Danger - námořnická modrá s šedým základem, který ani nejde odlíčit.
1987 - zlatá se zeleným podtónem.
Blackout - matná temně černá.

V této řadě naprosto zbožňuji Danger, 1987 a Blackout. Blackout je nejlepší černá jakou doma mám, 1987 je nezvyklá barva, ale jsem z ní nadšená a Danger je prostě neskutečná. Harajuku není úplně můj šálek kávy a o problému s Pop jsem se už zmiňovala. 




Co se textury týče, tak nejlepší mi přijdou odstíny Blonde, Steady, Baby, Zone, Danger, 1987 a Blackout.

Abych to shrnula, tak tato paletka mi přijde naprosto skvělá. Je velice dobře sestavená a pro mě je to určitě každodenní paletka. Pokud doma nemáte žádné stíny nebo paletky od UD a už několikrát jste zvažovali, jestli si koupit Naked 1, 2 nebo 3, tak bych vám poradila, abyste sáhly po této limitce. Obsahuje totiž studené, teplé, matné i lesklé stíny a kvalita je stejná napříč značkou. Urban Decay má ode mě velký palec nahoru! :)

Do této kolaborace bude patřit (v USA už patří) paletka tvářenek, rtěnky, konturky na rty a sada na obočí. Ale jestli vůbec přijdou k nám na trh to nevím. Paletku můžete koupit na Urban Decay CZ za 1550 Kč. Je to určitě investice, ale myslím, že velice dobrá.

Snad vám recenze byla nápomocná a donutí vás po paletce sáhnout také :D. Jak jsem zmínila, je to limitka a nevím, kdy jsi z trhu stáhnou, ale jsem opravdu ráda, že ji doma mám a budu si s ní moc pohrát. Do komentářů mi napište, jaká paletka je vaší nejoblíbenější nebo jakou máte na svém wishlistu. Já bych moc chtěla Pro Palette od Lorac a nebo Naked Smoky od Urban Decay :).



Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts