Spotřebováno: Leden 2015

5:00:00 PM

Čau čau :))

Je to tu. První Spotřebováno roku 2015. Poslední díl této série jsem ukončila o něco dřív, což znamená, že tento díl bude pěkně obsáhlý :D. Víc čtení pro vás, víc psaní pro mě. Tato série patří k nejčtenějším článkům na blogu, což mě samozřejmě velmi těší a můžu vám slíbit, že tato série bude bez problému pokračovat, i když to jsou články, které mi s přehledem trvají nejdéle. Opět se mi sešla krásná směska všeho možného - dekorativka, parfém, pleťová a tělová kosmetika, ale i vlasové přípravky. No, dost bylo kecání, pojďme na lednové smetí.


Už to nebudu nijak víc zdržovat a vrhneme se na první skupinu, kterou tvoří dekorativní kosmetika. Velmi nečekaně jsem spotřebovala 2 korektory od Essence. Píšu o nich snad v každém Spotřebováno, takže to dál nebudu rozmazávat. Další stálicí v mém každodenním make-upu je i matující pudr od Rimmelu. Stojí něco okolo stovky a pracuje skvěle. Jak ale můžete vidět, opět se mi rozflákal :D. Přijde mi, že když máte v takovýchto kompaktech už hodně vidět  ten spodní plíšek, tak prostě není možné, aby zbytek produktu zůstal nedotčený, vždycky se mi zbytek pudru rozseká. Když mluvíme o tom, co se mi rozflákalo... :D. Bronzer od NYC v odstínu Sunny. Mezi youtuberkami je to velmi populární produkt, protože ho najdete v drogérce, je levný, není oranžový a vypadá přirozeně. V USA stojí asi 2 nebo 3 dolary, u nás kolem stovky. Byla jsem s ním moc spokojená, ale když jsem ho jednou používala, tak se mi ulomil kousíček, protože i v tomto případě jsem narazila na pánvičku pudru a chtěla jsem ten úlomek sklepnout do koše... Velká chyba :D Celý pudr se mi roztříštil a kousky pudru spadli do koše :D. Ten byl naštěstí prázdný, takže jsem největší kusy vylovila a vesele je používám dál :D. Používám dál i zbytečky pudru od Rimmelu. A posledním v této partě je balzám na rty od Palmers. Byla to čokoládovo peprmintová příchuť. Na rtech se krásně leskl, lehce chladil a hlavně voněl :). Dokonce i dobře chutná :D. Určitě někdy v budoucnu koupím znovu.



Essence Stay All Day 16h Long-lasting Concealer 
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 80 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann 

Rimmel London Stay Matte Powder
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 100 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann nebo DM

NYC Smooth Skin Brozing Face Powder
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 100 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann 

Palmer's Cocoa Butter Formula Lip Butter
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: 69 Kč
kde koupit: tady


Do další party jsem nastrkala vše, co má něco společného s vlasy. Musela jsem vyhodit můj starý Tangle Teezer, protože se mi naprosto rozložil. Kdykoliv jsem se česala, tak odpadával ta horní část, na které jsou všechny štětinky a navíc jsem nový dostala k Vánocům, takže jsem to mohla udělat. S tímto kartáčem jsem moc spokojená - v klidu rozčeše zacuchané nebo mokré vlasy a můžete s ním rovnoměrně nanášet různé vlasové masky nebo séra. Pokud máte hodně dlouhé vlasy, tak si myslím, že tento hřeben je nutnost, protože mi přijde, že mi tolik neláme konečky. A stala se neskutečná věc... Spotřebovala jsem šampon a kondicionér najednou! :D Chápete to? To se mi asi v životě nestalo :D. Jedná se o sadu od Balea pro hedvábný lesk vlasů. Hlavním důvodem, proč jsem si koupila tohle duo byla jeho vůně. Pokud máte rádi fíky nebo obecně ovocné vůně, tak tenhle doporučuji. Navíc za naprosto směšnou cenu dostáváte produkty skvělé kvality. Šampon hezky voní a balzám dostatečně hydratuje :). S čím jsem ale nebyla tak spokojená je jiná řada vlasových produktů od Baley. Přišlo mi, že jsem vlasy neměla umyté, jako kdyby po šamponu zůstával takový ten podivný film. Tuhle řadu už nikdy ne :).


Tangle Teezer Salon Elite  
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: 218 Kč
kde koupit: tady

Balea Seidenglanz Shampoo & Spulung
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: 29 Kč
kde koupit: v drogérii DM

Balea Professional Beautiful Long Shampoo 
spokojenost: 2/5
koupila bych znova: ne
cena: 39 Kč
kde koupit: v drogérii DM


Další partou jsou produkty na tělo, přesněji sprcháče, mléko a olej. O kokosovém oleji jsem psala samostatný článek a přijde mi, že ho miluji víc a víc. Používám ho jako tělový olej, nejčastěji když si oholím nohy, protože mám potom kůži krááásně jemnou a lesklou. Používám ho i večer jako pleťový krém, protože mám podivná suchá místa na očních víčkách a hlavně používáním oleje jsem zkrotila mou mastnou pleť (opět jsem psala celý článek na toto téma) a občas olej používám i jako masku na vlasy. Naplácám olej na celé vlasy, zamotám do drdolu a vlasy tak nechám několik hodin. Potom použiju normální šampon a kondicionér a vlasy mám hezky lesklé a zdravě vypadající :). Pro mě jeden z nejlepších produktů. Spotřebovala jsem i tělové mléko od Yves Rocher. Jejich krémy jsou opravdu super. Jsou poměrně tekuté, ale krásně voní a podle mě dostatečně hydratují. Ale moje ségra je má radši na léto, protože jsou lehčí, na zimu potřebuje něco hustšího. S mamkou jsem vypotřebovaly i dva sprcháče a mám pocit, že o tom od Bourjois jsem už jednou psala, takže vám povím spíš o tom od Palmolive. Lidi... Přestaňte dělat to, co právě děláte, vezměte si 50 Kč a běžte najít tenhle sprcháč. Je tak akorát hustý, hezky pění, ale to hlavní je jeho vůně... O můj... Já jsem spíše na sladší vůně, ale tahle vůně mě naprosto okouzlila. Voní tak nějak uklidňujícně (to asi není slovo :D) a jako lázně. Já jsem nadšená! A za 50 Kč? :)


Purity Vision BIO Kokosový olej
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 99 Kč
kde koupit: v drogériích a supermarketech

Yves Rocher Silky Lotion
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 120 Kč
kde koupit: v kamenných obchodech YR

Palmolive Thermal Spa Ocean Vitality 
spokojenost: 5/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 45 Kč
kde koupit: v supermarketech a drogériích

Bourjois Charm me!
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 65 Kč
kde koupit: v supermarketech a drogériích


Předposlední skupinkou jsou pleťové produkty. S mamkou jsme spotřebovaly půllitrovku Biodermy. Máme ji obě moc rády a kupujeme ji pořád dokola. Odstraní všechen oční a i pleťový makeup. Já ji většinou používám na dočišťování po tom, co si obličej umyju nějakým gelem. Nepálí v očích ani mi nedráždí pleť. Není to extra levná záležitost, ale myslím si, že se tato investice vyplatí. Pokud ale chcete podobný produkt z drogérky, tak se mrkněte po micelárce od Garnier. Četla jsem, že jsou prakticky totožné. Taky jsem zdělala odličovač očí od Rimmelu, který jsem dostala v nějaké sadě spolu s řasenkou. Nic extra to není, nemyslím si, že je nutné mít samostatnou vodičku jsem pro odlíčení očí. Posledním odličovačem byl dvousložkový odličovač na oči od Oriflamu. Kdysi jsem ho dostala od kamarádky jako dárek a moc ho nepoužívala. Před použitím ho musíte protřepat. Tím, že má v sobě olejovou složku, tak dokáže odstranit vodě-odolný make-up, ať už jde o řasenku nebo tužku (já ho používala pouze v případech, když jsem na sobě měla černou tužku Scandal Eyes od Rimmelu). A svou práci dělal skvěle, ale na to, že je cílený pro oči, tak mě pěkně pálil. A posledníčkem v této skupině je maska od Freemanu. Nejednalo se o typickou masku, která na pleti zaschne. Tato spíš připomínala peeling. Maska v sobě měla dřevěné uhlí a černý cukr, což znamenalo, že byla poměrně drsná. To mi ale vůbec nevadilo, protože při smývání jsem krouživými pohyby obličej omyla a potom jsem měla pleť krásně jemnou :). Je to rozhodně něco jiného, ale možná si jednoho dne koupím celou lahev této masky. 


Purity Vision BIO Kokosový olej
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 400 Kč
kde koupit: ve vybraných lékárnách nebo online

Rimmel London Gentle Eye Make Up Remover
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: cca 80 Kč
kde koupit: v drogériích 

Oriflame WaterProof Make Up Remover
spokojenost: 3/5
koupila bych znova: ne
cena: 209 Kč
kde koupit: u vaší Oriflame poradkyně

Freeman Facial Polishing Mask 
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ne
cena: 39 Kč
kde koupit: v drogérii Rossmann nebo online


Posledním produktem tohoto měsíce je parfém od Lady Gaga Fame. Parfém mi držel víc jak rok a měla jsem ho moc ráda. Jednalo se o sladší vůni, která ale do sebe měla něco hlubšího a vyspělého. Nosila jsem ji jak večer, tak přes den a ještě jedna věc, která se mi moc líbila je její flakon a taky fakt, že tekutina uvnitř vajíčka byla černá :). Nemusíte se ale bát, oblečení ani kůži nešpiní. Jedinou věcí, kterou bych vytkla je to, že by mohla déle vydržet.


Lady Gaga Fame 100 ml
spokojenost: 4/5
koupila bych znova: ano
cena: cca 500 Kč
kde koupit: třeba tady


Hurá! Prokousali jsme se až na konec :). Doufám, že i tento díl se vám bude líbit stejně jako všechny předchozí a třeba jsem vás navnadila nebo naopak odradila od nějakého produktu. Další článek snad bude ještě v neděli, ale přibývá mi víc a víc starostí ohledně maturitního plesu (ano, jsem ten magor, který má prsty téměř ve všem :D) a také maturita se velmi rychle blíží. 

Napište mi do komentářů, jaký typ článků byste na blogu chtěli vidět :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pudr Stay Matte je také moje stálice v každodenním líčení. Nedávno mi došel, takže teď mám doma pudr od Dermacolu, ale znovu se určitě vrátím k Stay Matte. Tangle Teezer jsem dostala k Vánocům a je super, jiný kartáč už nepoužívám.
    Recenze kosmetiky

    ReplyDelete

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts