Zoeva Pink Elements Complete Eye Set

5:00:00 PM

Opět vás všechny zdravím :)

Asi před 14 dni jsem vám psala o sadě štětců, kterou jsem dostala k Vánocům. Jako každý rok jsem ale dostala i menší obnosy peněz a tak jsem si řekla, že si udělám radost a zároveň si odškrtnu další položku z Wishlistu. Už dlouho jsem koukala po kompletní sadě štětců na oči od Zoevy, tak bylo vcelku jasné, co mi za pár dní přijde domů :). A už teď vám musím říct, že jsem opravdu ráda, že štětce doma mám a na druhou stranu to jen prohloubilo mou lásku ke kosmetickým pomůckám od této firmy a to znamená, že chci mít doma vše, co na stránkách nabízí :D Dejte mi čas... :D.


Jak už jsem zmínila, tato sada obsahuje štětce pouze k líčení očí. Celkem sada obsahuje 12 štětců. Nejde o všechny štětce, co se specializují na líčení očí, co má Zoeva v nabídce, ale jde o kousky, se kterými vytvoříte jakékoliv líčení. V sadě jsou blending štětce, klasické ploché štětečky a pak různě specializované - pencil štětec, smudger, štětce na linky.

Pokud jste četli mou recenzi na Rose Golden Set, tak tento není o moc jiný, co se týče balení a kvality. Complete Eye Set se prodává ve 3 barevných provedeních - klasické černé, poté Rose Golden a Pink Elements, které mám doma já. A proč jsem si vybrala růžovou? No, uvažovala jsem tak, že Rose Golden mám jako samostatnou sadu a štětce na oči jsem nechtěla mít stejné. Černá klasická sada je taky pěkná, je i levnější než ty barevné, ale pak jsem si řekla, že černé jsou téměř všechny štětce - ať už od MACu nebo Sigmy a zkrátka jsem sadu od Zoevy chtěla mít barevně odlišenou :). Navíc růžové štětce jsou nádherné. Mají růžové držadlo, bílé štětiny a tmavě šedý (gunmetal) kov. No jsou zkrátka nádherné :).

Všechny štětce jsou opět uloženy v nádherné šedé metalické taštičce, která by se opět bez problému dala použít jako kosmetická taštička nebo malé psaníčko. Taštička v sobě tentokrát nemá menší kapsu na zip. Každý štětec je dodáván s plastikovém obálku a chlupatější štětce měly štětiny chráněny plastovým pouzdrem. 

Jak je u Zoevy zvykem, štětiny u všech štětců jsou neskutečně hebké, dobře se vymývají, drží tvar a nepelichají. Nemusíte se tedy bát, že po použití černých nebo tmavě modrých stínů, by se vám štětiny nějakým způsobem obarvily a po umytí nebyly stoprocentně bílé. Když už mluvím o bílých štětinách... To je podle mě velká výhoda. Pokud máte totiž štětec se světlými chlupy, přesně vidíte, kolik máte na štětci produktu a nestane se vám, že byste si omylem udělali monokl :D.

Doufám, že jsem zmínila vše, co se obecných informací týče a teď už pojďme k bleskovým popisům jednotlivých štětců. Půjdu popořadě podle jejich prodejních čísel a jako tomu bylo u předešlé recenze - pokud budu vědět dvojníka daného štětce, určitě vám ho uvedu. 

(Omluvte prosím fotky, blesk tyto krásné štětce trošku znehodnotil :D)

142 Concealer Buffer
popis: Tento samý štětec byl i v Rose Golden setu, takže se o něm nebudu nijak dlouze rozepisovat. Je skvělý na roztírání korektoru pod očima, kolem nosu, ale i na maskování pupínků :). Jsem ráda, že tento štětec byl i v tomto setu, protože dva takového štětce se mi doma neztratí a když mám jeden špinavý jako prase, tak můžu sáhnout po dalším, který je čistý.
materiál štětin: taklon
cena ve stálé nabídce: 261 Kč (koupíte zde)
dvojník: Sigma P82, Real Techniques Deluxe Crease Brush



224 Luxe Defined Crease
popis: Tento štětec mě velice překvapil. Když jsem sadu otevřela, přišlo mi, že někdo vytrhal ze štětce tak půlku štětin, protože je poměrně řídký. Vše samozřejmě bylo v pořádku a při prvním použití jsem byla velice mile překvapena. Díky tomu, že má štětec málo štětin, které jsou ale docela dlouhé, je skvělý na ztrácení stínu v očním záhybu. Já ho většinou používám s nějakou tmavší barvou, když chci oko trochu víc prohloubit. Je poměrně drobný, takže by se dal použít i ke konturování nosu nebo jiných částí obličeje :). Jako u každého štětce - perfektní kvalita, jemné štětiny. Super!
materiál štětin: koza/synthetic blend
cena ve stálé nabídce: 224 Kč (koupíte tady)



226 Smudger
popis: Štětec tohoto typu mi doma hodně dlouho chyběl a já jsem ráda, že ho mám konečně doma, protože v drogérkách ho neseženete ani náhodou a dávat 500 Kč za takovýto štětec třeba v Sephoře mi přijde jako šílenost. Štětec má krátké, ale stále poměrně pohyblivé štětiny a je hodně hustý. Díky tomu se skvěle hodí k rozmazávání stínů na spodní lince oka, ale šel by použít i k rozšmudlání tužky nebo linky na pohyblivém víčku. Já jsem velice spokojena a klidně bych si koupila další, abych měla jeden čistý, když tenhle bude zrovna špinavý. 
materiál štětin: syntetika
cena ve stálé nabídce: 234 Kč (koupíte zde)
dvojník: Sigma E20, MAC 214



227 Luxe Soft Definer
popis: I tento štětec se nachází v sadě, o které jsem vám psala. Je ale naprosto skvělý a já se ani v nejmenším nezlobím, že mám doma další. Hodí se na přesnější aplikaci stínů do očního záhybu, ale s jemnějším držením štětce, ho můžete použít i na velké ztrácení přechodné barvy na víčku. Naopak pokud ho budete držet pevněji, můžete s ním aplikovat stín intenzivněji ve vnějším koutku. Takovýto štětec má mnoho využití a měl by ho doma mít každý. 
materiál štětin: koza
cena ve stálé nabídce: 234 Kč (koupíte zde)
dvojník: Sigma E25, MAC 217



228 Luxe Crease
popis: Tak tento štětec mi doslova vyrazil dech. Myslela jsem si, že Sigma E40, je ten nejlepší štětec pro aplikování přechodné barvy do očního záhybu, ale 228 od Zoevy je mnohem lepší a levnější! Štětiny jsou poznatelně jemnější a štětec je střižen do tvaru vajíčka, takže špička štětce skvěle sedne přímo do očního záhybu a poté už můžete šmrdlat sem a tam a štětec udělá práci za vás. Toto je můj nejoblíbenější štětec v celé sadě a koupím si tak ještě další dva, protože o můj bože :D. Pokud hledáte štětec pro tento účel - vyprdněte se na Sigmu a rovnou se dívejte na stránky Zoevy. Za top kvalitu vám ručím :).
materiál štětin: koza
cena ve stálé nabídce: 234 Kč (koupíte zde)
dvojník: Sigma E40



230 Luxe Pencil
popis: I klasický pencil brush jsem ve své kolekci dlouho postrádala a teď ho konečně mám doma :). Je kraťoučký a střižený do špičky. S takovýmto štětcem můžete vytvořit tzv. cut crease look, ale já ho používám i pro nanášení stínu na spodní linku oka. I když je poměrně krátký, tak rozhodně není nijak ostrý a nedráždí oko, což je velmi důležité. Parádní štětec! :)
materiál štětin: poník
cena ve stálé nabídce: 234 Kč (koupíte tady)
dvojník: Sigma E30, MAC 219



231 Luxe Petit Crease
popis: I tento štětec byl v Rose Golden sadě. Já ho nejčastěji používám pro aplikování rozjasňovače do vnitřního koutku, ale i pro nanesení tmavší barvy do očního záhybu. Mohl by se s ním i konturovat obličej, nebo i jemně rozblendit cut crease look, který byste vytvořili předchozím štětcem... Aby linka nebyla tak ostrá. I tento štětec má spoustu použití, záleží jen na vás, k čemu vám bude vyhovovat. 
materiál štětin: koza
cena ve stálé nabídce: 234 Kč (koupíte zde)


234 Luxe Smoky Shader
popis: Tento štětec je klasický plochý štětec pro nanášení stínů na celé oko. Je tak akorát velký, takže můžete barvu aplikovat poměrně přesně. Štětiny jsou opět velice jemné a na oku příjemné. Takovýto štětec má snad každá firma, takže koupit si tento od Zoeva rozhodně není povinnost :).
materiál štětin: koza
cena ve stálé nabídce: 234 Kč (koupíte zde)
dvojník: Sigma E52, Sigma E54, Sigma E55, Sigma E60, MAC 227



237 Detail Shader
popis: Toto je takové miminko předešlého štětce. Je drobný a tím je perfektní pro nanášení tmavších barev do vnějšího koutku, ale i pro roztírání stínů na spodní lince oka. Je krásně heboučký a opravdu multifunkční. 
materiál štětin: koza
cena ve stálé nabídce: 234 Kč (koupíte tady)
dvojník: MAC 228, Sigma E34



315 Fine Liner
popis: Další velké překvapení v tomto setu. Jedná se o štěteček na gelové linky, ale jeho "hlava" je ohnutá do jemného úhlu. Myslela jsem si, že takový štětec bude velmi těžké použít, ale opak je pravdou. Toto je ten nejlepší štětec na gelové linky, který doma mám! Tím, že je lehce ohnutý, se štětiny dostanou přímo ke kořínkům řas. Navíc linka je tenká a přesná. Štětinky jsou střiženy do jemné špičky, která je pro použití gelových linek naprosto perfektní! Tento typ štětce mi vyhovuje mnohem víc než klasický kosený štětec na linky. Pokud tedy máte problém s tím, že kosený štětec vám tvoří moc silnou linku, vyzkoušejte tenhle, protože já měla stejný problém.
materiál štětin: nylon 
cena ve stálé nabídce: 206 Kč (koupíte tady)
dvojník: MAC 209, MAC 210, MAC 211, Sigma E10



317 Wing Liner
popis: Toto je poslední štětec, který se opakuje v obou sadách, které mám. Jak jsem před chvilkou psala, přijde mi, že tyhle rohaté štětce dělají gelovou linku až moc tlustou, ale já je používám, když chci udělat linku stínem. Na to mi přijdou skvělé. Pokud máte podobné štětce rádi pro vykreslení obočí, s chutí do toho :). 
materiál štětin: nylon
cena ve stálé nabídce: 206 Kč (koupíte tady)
dvojník: Sigma E65, MAC 266



322 Brow Line
popis: Poslední štětec v sadě je tento lehce zkosený, ale hustý štětec. Další velké překvapení. Říkala jsem si, na co asi tenhle štětec použiju? No, a použití mám hned několik :D. Nejčastěji ho používám k nanesení highlight stínu přímo pod obočí, po celé jeho délce. Je totiž širší, ale zároveň je uzounký. Určitě by se dal použít i k začištění obočí korektorem, ale i k celému vykreslení obočí gelem nebo pudrem. Dá se použít i na vytvoření linky pudrem nebo k blendingu spodní oční linky. Opět velice multifunkční štětec a pro mě velké překvapení :).
materiál štětin: taklon
cena ve stálé nabídce: 206 Kč (koupíte zde)
dvojník: MAC 212




Celou sadu koupíte za 1925 Kč tady!

 Článek o Rose Golden Set od Zoeva: Recenze

To je k celé recenzi všechno. Slibuji, že o štětcích od Zoeva ode mě nějakou dobu neuslyšíte :D. Ale upřímně... Lepší štětce doma nemám. Za přijatelnou cenu dostáváte naprosto top kvalitu. Já mám napsaný celý wishlist jen na štětce Zoeva a to, že do jejich kolekce před pár dny přidali asi 6 nových štětců, mé závislosti moc nepřidává :D. Jak jsem už stokrát říkala, pokud chcete v kosmetickém světě do něčeho investovat, investujte do pomůcek, protože to jsou vaše nástroje, které líčení dělají jednodušších, rychlejší a dokonalejší. Nemusíte kupovat celé sady, ale když si uděláte jednoduchou matematiku a cenu sady si rozpočítáte, každý štětec vyjde cca na 160 Kč a to je o hodně levnější, než kdybyste štětce kupovali zvlášť. Pokud vás nějaký štětec zaujal a jen chcete vyzkoušet jeho kvalitu, určitě si ho kupte jednotlivě, pokud ale máte zálusk na víc štětců, doporučovala bych celou sadu. Navíc Zoeva nabízí hned několik sad, nemusíte kupovat tuto kompletní :). Doufám, že se vám článek líbil a třeba vás nahlodal k nějakému tomu utrácení :P.


Mějte se a smějte se :)))

(tento článek není nijak sponzorovaný, všechny názory jsou mé vlastní)

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts