TOP 5 | Ardell řasy

6:30:00 PM

Ahoj, ahoj :)

Mám pro vás další příspěvek do série TOP 5. Jelikož jsem si všimla, že jedním z nejčtenějších článků je recenze na řasy Ardell, řekla jsem si, že vám představím mé nejoblíbenější styly řas, které jsem koupila již několikrát a vím, že vždycky budou vypadat dobře :). Kolem vánočních svátků měli 30% slevu na celý sortiment, takže jsem této nabídky samozřejmě využila a nakoupila řasy do zásoby :). Skvělou věcí na těchto řasách je to, že je můžete použít 5-10, aniž by vypadaly nějak zničeně. Tím, že můžete řasy používat pořád dokola, se vám vaše investice velmi rychle vrátí :). Dost bylo breptání, pojďme na mých Top 5!


1. Ardell Natural 120 DEMI

cena: 109 Kč

dostupnost: tady

Tyto řasy jsem si opravdu zamilovala a v případě potřeby po nich sahám nejčastěji. Jsou tak akorát dlouhé, poměrně husté a na vnějších koutcích jsou delší a více do stran, což dodává efekt kočičích očí. Mají průhledný a velice ohebný pásek, takže se velice snadno aplikují a můžete je nosit i bez oční linky. Toto jsou takové řasy, které vám dodají trochu více dramatičnosti, ale na první pohled není jasné, že máte nalepené řasy :). Takový ideální střed a neskutečně je doporučuji :). Tyto řasy používám na různé společenské akce, ale pokud si dobře vzpomínám, tak jsem je měla i na Vánoce :).



2. Ardell Runway Daisy
cena: 119 Kč
dostupnost: tadyyy

Toto jsou řasy Daisy z Runway kolekce a zařadila jsem je na druhé místo hned po 120 DEMI. V porovnání jsou o něco delší, ale méně husté. Podle mě vypadají velice přirozené, protože znám lidi, kteří mají dloouuuhé řasy a tyto umělé krasotinky dělají stejný efekt. Opět mají průhledný a ohebný pásek, takže jsou super jednoduché na aplikaci. Tento styl není tolik rozšířený ve vnějším koutku, takže řasy směřují spíš nahoru k obočí a dělají opravdu dlouhé řasy. Sahám po nich třeba když jdeme s přítelem na večeři a já chci být o něco víc "načančaná" :D.




3. Ardell Glamour Wispies
cena: 109 Kč
dostupnost: zde

Toto byl ještě tak před půl rokem jediný typ řas, jaký jsem používala. Wispies jsou velmi oblíbené mezi světovými youtuberkami a já je taky chtěla vyzkoušet a skutečně - nic jiného jsem nenosila. Jsou hooodně dlouhé a tím, že jsou jakoby překřížené, teď dělají takový vějířkovitý efekt. Úplně nevím, jak nejlépe to popsat... Prostě jako kdyby vaše řasy byly jako peříčka, tak se jen tak vznáší a dělají parádu :D. Nejdelší řasy jsou uprostřed pásku, celkově jsou řasy stavěné do půlkruhu, takže na krajích jsou víceméně stejně dlouhé a nejdelší jsou uprostřed. Nosím je hlavně na plesy a jiné společenské události, protože pro mě jsou poměrně dramatické. Pokud je mezi vámi někdo, kdo má své řasy od přírody velmi dlouhé, tyhle umělé vám dodají takový ten hustší a panenkovský pohled. Já mám řasy poměrně krátké, takže tohle je pro mě strop. Kdyby byly o něco delší, bylo by to až moc nepřirozené :). Opět mají průhledný pásek pro snadnou aplikaci.



4. Ardell Natural Demi Wispies
cena: 109 Kč
dostupnost: tady

Demi Wispies jsou taková miminka běžných Wispies. Jsou kratší a tvarově připomínají spíš 120 DEMI. Vlastně bych řekla, jsem jsou téměř totožné, jen 120 jsou hustší,méně roztřepené a jemné. Takže Demi Wispies by měly působit přirozeněji než 120 DEMI. Upřímně na očích takový rozdíl nevidím :). Opět mají průhledný a tenký pásek, se kterým se jednoduše pracuje. Tyto řasy volím na společenské akce, ale i večeře nebo párty :). Demi Wispies jsou jedny z nejpopulárnějších modelů, protože dodávají trochu víc objemu, ale nejsou nijak extra dlouhé nebo nepřirozené tvarované :). Pokud tedy hledáte něco, co si můžete nalepit téměř ke každé příležitosti, tyhle budou ideální :).



5. Ardell Spiky 385
cena: 109 Kč
dostupnost: tady

Tyto řasy jsou novinkou do mé sbírky, ale naprosto sem si je zamilovala a když jsem je na internetu viděla, věděla jsem, že je musím mít :D. Jsou totiž velmi dramatické a svým tvarem velmi neobvyklé. Už podle jména Spiky, je zřejmé, že jsou řasy nastavené do skupinek, které jsou tvarované do špičky. Tím, že se po celé délce pásku střídají různé délky řas, jsou řasy velmi dramatické a dodávají hodně sexy pohled :). Takovéto řasy by byly perfektní na nějaké focení, ale i na společenské akce. Řasy mají silný a černý pásek, který je obtížnější na aplikaci, proto tyto řasy moc nedoporučuji nováčkům, protože by mohli mít velké problémy s aplikací. Pokud ale zkušenosti máte, určitě je zkuste, protože to je něco, co jen tak neuvidíte. Já zvažuji, jestli si je nevezmu na můj maturitní ples :). Celé líčení ale budu muset ještě hodně zvážit a naplánovat :D.



Tak a to je vše :). Doufám, že jsem vám pomohla s případným nákupem na stránkách Ardell (www.ardell.cz). Ještě bych chtěla zmínit špičkový zákaznický servis, opravdu bez chyby :). Řasy od této značky jsou populární po celém světě a i já jsem z nich nadšená. Jestli tedy hledáte kvalitní řasy, které vás nebudou stát jmění, určitě zkuste tyto :). Navíc mají v nabídce desítky stylů, takže vybrat by si měl každý. Na stránkách můžete koupit i lepidlo a jiné pomůcky pro aplikaci, což je podle mě super.

Budu se na vás těšit v dalších článku, který bude buď Nákupem nebo Recenzí :). Ještě uvidíme :). Pokud máte i vy zkušenost se značkou Ardell, určitě mi napište do komentářů.


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts