Moje INGLOT paletka - Freedom System

4:00:00 PM

Hezký konec týdne :)

Už několikrát jsem se lehce zmínila o firmě Inglot a také o tom, že jsem si od nich sestavila paletku, podle mých představ. Řekla jsem si ale, že o této značce nemusíte všichni vědět a že vám napíšu více informací o značce, o jejich freedom systému a závěrem i o paletce, kterou jsem si já sestavila :). Inglot můžete najít v obchodních centrech Chodov a Černý Most, přičemž na Chodově je klasický kamenný obchod a na Černém Mostě je pouze stánek, kde ovšem mají snad kompletní sortiment. 


INGLOT je původem polská firma, která vyrábí téměř všechny kategorie v dekorativní kosmetice - make-upy, umělé řasy, stíny, řasenky, rtěnky, lesky, laky na nehty a mnoho dalšího. Značka je rozšířená po celém světě a v nabídce je přes 1500 barev! Hlavní dominantou značky je jejich Freedom System, který umožňuje zákazníkům sestavit si svou vlastní paletu barev a produktů. 
Inglot i zajišťuje make-up artisty na módních přehlídkách a podobných akcích. 

Teď už k samotnému Freedom Systemu :). Jak už jsem řekla asi 4165557451x - díky FS si můžete podle libosti sestavit paletku, která bude obsahovat barvy a produkty, jaké VY chcete a jaké budete VY nejvíce používat. Tím pádem by se vám nemělo stát, že si koupíte paletku stínů, která se vám moc líbí, ale stejně tam jsou jeden nebo dva stíny, které nikdy nepoužijete a máte je vlastně zbytečně. 
Základem FS jsou prázdné magnetické paletky. Prodávají se buď na obdélníkové nebo kulaté náplně. Inglot nabízí i spoustu velikostí těchto palet - od jedno produktových až po obrovské palety, do kterých naskládáte až 40 produktů! V nabídce jsou i kompakty se zrcátkem a paletky kombinované, ve kterých je místo na kulaté i obdélníkové náplně. Vybrat by si měl snad každý :). 
Druhou částí Freedom Systemu jsou již samotné náplně. Pokud se nepletu, tak do FS spadají produkty na obličej (kompaktní pudry, tvářenky, bronzery, konturovací pudry a pudry), rty (rtěnky), oči (vosky a pudry na obočí a stíny) a také vůně, které jsem ovšem nikdy netestovala. 

Pokud se rozhodnete si nějakou paletku sestavit, nejdříve si vyberete požadovanou velikost palety a poté už ji jen plníte vším, čím chcete. Můžete do ní hodit 2 rtěnky a zbytek vyplnit stíny (náplně mají stejnou velikost), nebo si sestavíte paletku s pudrem, tvářenkou a dvěma stíny. Make-up artisti určitě využijí velké palety o 40 náplních, ve kterých mohou mít všechny barvy duhy.

Velkou výhodou paletek je jejich velikost a balení, které je podle mě velmi propracované a na pohled luxusní. Víčko je z mléčného plastu, který se zbytkem paletky drží díky silným magnetům, takže se nemusíte bát, že by víčko lehce sjelo a obsah by se vám poničil. Část paletky, do které se náplně zasazují je z lehce lesklého černého plastu.


MOJE PALETKA
Já jsem si pro začátek vybrala paletku s pěti místy a věděla jsem, že ji chci vyplnit pouze stíny. Inglot nabízí hned několik finišů a já mám v paletce dva stíny matné a tři stíny s finišem AMC, což znamená, že jsou lesklé a máslové. Všechny součásti jsem koupila v Centru Černý Most a jako první mi do oka padl stín AMC 31 a podle něj jsem vybírala zbytek paletky. S výsledným produktem jsem velice spokojená, stíny jsou opravdu skvělé a používám je téměř pořád. 
Samotné stíny jsou veliké - mají 2,8 gramů (v porovnání MAC má 1,5 g) a jedna náplň stojí 170 Kč (MAC stojí 360 Kč). Ale mnohdy běží akce, že při nákupu 3 náplní do FS máte jednu další zdarma. Když už Inglot porovnávám s MAC stíny, tak na rovinu říkám, že INGLOT je LEPŠÍ. 
Stíny jsou vysoce pigmentované, máslové a dobře se roztírají. Lesklé stíny se krásně třpytí a jsou prostě nádherné! :D  





V paletce mám (zleva doprava): 337, AMC 11, AMC 31, AMC 37, 329.
Pozn: AMC 37 je spíše tmavě červená, něco jako bordó (do fialova) :). Na fotkách z nějakého důvodu vypadá jako hnědá. 

Podle mě je velkou výhodou to, že nemusíte paletku naplnit během jednoho nákupu. Můžete ji dokupovat postupně, takže to není tak finančně náročné, jako koupit celou paletku najednou. Další výhodou je to, že stíny v paletkách můžete neustále měnit, a to díky tomu, že jsou upevněny pouze magnetem. Pokud máte například větší paletku a plánujete jet někam na cesty, můžete si koupit prázdnou menší paletku a nastrkat do ní stíny, o kterých víte, že se vám na dovče budou hodit nejvíc :). Další výhodou je nepřeberné množství barev - chcete tyrkysovou? Vyberte si z 5ti možných, chcete matnou hnědou? Tady máte 15 druhů. Je to až trochu ohromující, stát nad tolika barvičkami a vybrat si jen pár :).
Jedinou nevýhodou co mě napadá je fakt, že čísla stínů jsou napsána na druhé straně samotného stínu, takže když máte náplně zasazené do paletky, tak nevíte, co přesně je to za odstín. Pokud tedy chcete, můžete si na druhou stranu paletky nalepit samolepky s danými čísly, já si ale paletku nechtěla kazit :).

Ještě mám v plánu si sestavit jednu paletku, která bude spíš studenější - mám tedy zálusk na šedé, stříbrné a černé stíny :). 

Na oficiálních stránkách najdete další informace a co mě příjemně překvapilo je i to, že mají e-shop :).



A co vy? Máte zkušenost s jakýmkoliv produktem od Inglotu? :) Určitě mi napište do komentářů :).


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts