Zoeva Rose Golden Luxury Set

4:00:00 PM

Hezkou neděli, lidi :))

V článku, ve kterém jsem vám psala o beauty věcech, co jsem našla pod stromečkem, jste mohli vidět i luxusní sadu štětců od firmy Zoeva a už tenkrát jsem vám slibovala recenzi :). Se štětci jsem se již několikrát líčila, několikrát je myla, takže si myslím, že je ten správný čas na to, abych vám prezentovala své názory na tyto štětce. Na blogu můžete najít i recenzi na paletku stínů, od stejné značky a musím vám říct, že ji miluju a používám téměř každý den :). Což mnohé prozrazuje i k sadě štětců Rose Golden Luxury Set! :)


Letos jsme si s přítelem řekli, že si navzájem napíšeme dopisy pro Ježíška, abychom měli aspoň nějakou inspiraci, co tomu druhému koupit. A já si logicky tuto sadu nemohla odpustit. Předem říkám, že to není levná záležitost, ale když sadu rozpočítáte na jednotlivé štětce a ještě na naprosto perfektní taštičku, není to vlastně tak hrozné (vlastně vás to vyjde levněji, než kdybyste všechny komponenty koupili zvlášť.. o hodně). 

Než se dostanu k samotné sadě, chtěla bych vám ukázat, jak skladuji všechny své štětce :)). Dříve jsem používala vyčištěnou sklenici od velké IKEA svíčky, ještě před tím, než změnili jejich tvar. Teď jsou totiž nižší a nejsou nahoře rozšířené. Byl to super způsob, tak akorát velikost. Ale v poslední době se moje sbírka o něco rozšířila a tato jedna sklenička už nestačila. Když jsem jednou byla v IKEA všimla jsem si, že mají bílé svícny, které vypadají opravdu roztomile a na štětce by se hodily perfektně. Tak jsem si jeden koupila, no a teď mám doma 3 :D. Štětce v nich vypadají opravdu krásně a je to hezká dekorace. Jedná se o svícen SKURAR - velikost 11 cm, což je ten nejmenší, co v sekci s dekoracemi najdete :). Nespleťte si ho s květináči, které v téhle řadě taky jsou. Ty jsou obrovské, i když se to nemusí zdát :). Věřte mi... Úplně původně jsem totiž nejmenší květináč koupila s úmyslem skladování štětců a mmm... Teď v něm je kytka :D.




Na začátek bych měla říct, že v této sadě je celkem 8 štětců - jak obličejových, tak na oči. Řekla bych, že Zoeva tuto sadu poměrně povedeně sestavila, protože dostanete ty nejpotřebnější štětce, které by doma měl mít každý a můžete s nimi vytvořit jednoduché, ale i velmi pokročilé a propracované líčení. Štětce vám přijdou v naprosto překrásné hnědé taštičce, která se dá použít jako kosmetická taštička, ale i jako psaníčko k normálnímu oblečení. Je opravdu krásná :). Ve vnitřní velké kapse je navíc i menší kapsička na zip na nejrůznější drobnosti. Takže opravdu paráda... Ale ten největší poklad najdete uvnitř. 8 štětců, které vypadají naprosto exkluzivně. Tmavě hnědá držadla s růžovozlatým kovem. Ach ach... Srdce mi zaplesalo :D. Pokud z nějakého důvodu nejste fandové této barevné kombinace, všechny štětce jsou ve stálé nabídce v klasickém provedení - černá držadla, stříbrný kov. Ovšem takto sestavená sada v klasických barvách k zakoupení není. 
Štětiny u všech štětců jsou krásně heboučké, nejradši bych celý den seděla a hladila se štětci po obličeji :D. Štětce jsem už asi 2 myla a nevypadla ani jedna štětina, navíc štětce drží svůj tvar naprosto bez problému. Když si vezmete štětec do ruky, mají hezkou váhu... Nevím, jak lépe to říct, ale zkrátka víte, že máte něco v ruce a pomůcku můžete tak velmi přesně ovládat.
Myslím, že to je k obecnému popisu vše, takže se pojďme podívat na každý štěte zvlášť :).

(Omluvte prosím fotky, blesk tyto krásné štětce trošku znehodnotil :D)

Pokud nějaký z těchto štětců má u jiné značky dvojníka a já o něm vím, určitě vám ho uvedu, abyste mohli zvážit jakou značku preferujete, nebo abyste je mohli posbírat všechny jako Pokemony :D (tak trochu můj životní styl).

102 Silk Finish
popis: Krátce střižený, hustý a pevný štětec. Perfektní na tekuté produkty, ale i minerální make-up. Při používání doporučuji krouživé pohyby, ale potom přes celý obličej štětec spíše "ťupkat", abyste rozetřeli případné viditelné tahy štětce. Já tento štětec miluju a přemýšlím i o tom, že bych si koupila ještě jeden z klasické nabídky. Oceňuji i širší držadlo, které hezky sedí v ruce. Je vážně super :).
materiál štětin: taklon
cena ve stálé nabídce: 385 Kč (koupíte zde)
dvojník: Sigma F82



106 Powder
popis: Tento kulatý štětec s delšími vlákny je opravdu heboučký. Tím, že má delší štětiny, tak vám na pleť nanese jen malé množství pudru, který vám podklad hezky zafixuje. Já osobně spíše preferuji štětce na pudr s kratšími štětinami, ale tenhle není vůbec špatný. Má kratší držadlo, takže já ho nejspíš budu nosit v kabelce pro případné opravy během dne. Ale upřímně, tohle je asi jediný štětec, ze kterého nejsem nijak uchvácená. Ale stále platí to, že je ze skvělého materiálu a svou práci dělá tak, jak má :).
materiál štětin: taklon
cena ve stálé nabídce: 385 Kč (koupíte zde)



110 Face Shape
popis: Tento štětec je pro mě asi největší překvapení celé sady. Je to vlastně taková zmenšenina 102, jen je o malililinko méně hustý. Já ho naprosto miluji pro roztírání korektoru pod očima a kolem nosu, ale byl by skvělý i na krémové konturování nebo na tekutý rozjasňovač. I u tohoto miláčka platí, že bych si klidně koupila jeden další do zásoby, protože takového štětce jsou úžasně multifunkční a jeden můžete mít na korektor a druhý na bronzer nebo i tvářenku :). Jako u všech štětců platí, že je krásně jemňounký a rozhodně se nikdy nestane, že by vám pleť jakkoliv podráždil. Za mě velké ano! :)
materiál štětin: taklon
cena ve stálé nabídce: 289 Kč (koupíte zde)



127 Luxe Sheer Cheek
popis: Toto je první štětec z celé sady, který má přírodní vlákno. Je opravdu neskutečně jemný (asi nejjemnější štětec, co doma mám). Je krásně hustý a šikmo střižený. Svým tvarem se perfektně hodí na aplikaci tvářenky, ale i bronzeru, protože se hezky přizpůsobí konturám obličeje. Díky přírodním štětinám nabere dostatečné množství produktu. Měla jsem trochu strach, jak to bude s mytím, jestli z něj barva pustí a nebyl to žádný problém. Vymyl se naprosto dokonale, nikde nezůstal obarvený :). Rozhodně jeden z mých favoritů v této sadě. 
materiál štětin: koza
cena ve stálé nabídce: 385 Kč (koupíte zde)
dvojník: Sigma F40, MAC 168



142 Concealer Buffer
popis: Řekla bych, že tento štětec je ještě další zmenšeninou 102 a 110. Už podle jména se skvěle hodí na rozetření korektoru. Hodí se na to opravdu skvěle. Je poměrně drobný, takže se dostane do všech záhybů. Myslím si, že by s ním dal celkem přesně konturovat obličej - kupříkladu nos. Já ho plánuji nosit v kabelce, protože se mi běžně stává, že během dne se mi make-up nebo korektor slijí do záhybů na obličeji a toto je skvělý pomocník na rozetření těchto linek. I když je štětec už poměrně krátký, stále si zachoval svou hebkost. Jeden z top štětců :).
materiál štětin: taklon
cena ve stálé nabídce: 261 Kč (koupíte zde)
dvojník: Sigma P82, Real Techniques Deluxe Crease Brush



227 Luxe Soft Definer
popis: Toto je skvělý štětec pro přesnější aplikaci stínů do očního záhybu. Není to ten největší chlupáč, proto se více hodí na přesnější blending stínů, například do vnějšího koutku oka. Tento heboučký miláček je hodně blízký dvojník legendárního štětce od MAC 217, který miluje snad každý člověk na světě a jeho babička taky :D. Já 217 od MACu nemám, ale ten magor ve mě ji plánuje koupit, i když je asi tak 3x dražší, než ten o Zoevy :). Ale zrovna toto je velmi univerzální tvar štětce a pokud budete mít doma 3 nebo 4, rozhodně toho nebudete litovat. Mám doma E25 od Sigmy a jsou opět téměř identické, jen E25 má o něco málo kratší chlup a je cca o 100 Kč dražší. 
materiál štětin: koza
cena ve stálé nabídce: 234 Kč (koupíte zde)
dvojník: Sigma E25, MAC 217



231 Luxe Petit Crease
popis: Tento štětec mě upřímně velmi překvapil, myslela jsem s totiž, že ho nebudu téměř vůbec používat, ale ejhle... Hned jsem věděla, na co se mi bude skvěle hodit. Jeho tvar se hodí jak na velmi přesnou aplikací stínů do očního záhybu, například pokud chcete vytvořit "cut crease", díky tomuto štětci to půjde vcelku snadno. Já ho ale miluji pro nanesení rozjasňujícího stínu do vnitřního koutku. Je totiž střižený do velmi nenápadné špičky, která hezky zapadne do malého prostoru, jakým vnitřní koutek je. Navíc je opět neskutečně jemný, takže oko nijak nedráždí. Klidně bych doma měla víc štětců tohoto druhu :).
materiál štětin: koza
cena ve stálé nabídce: 234 Kč (koupíte zde)


317 Wing Liner
popis: Wing Liner je klasický zkosený štětec na gelové linky. Já ho před pár dny použila pro vytvoření linky tmavě hnědým pudrovým stínem. Rozhodně ho můžete využít i pro vykreslení obočí. Neskutečně všestranný štětec, který by měl mít doma každý :).
materiál štětin: nylon
cena ve stálé nabídce: 206 Kč (koupíte zde)
dvojník: Sigma E65, MAC 266



Celou sadu koupíte za 1925 Kč tady!


To je k dnešní recenzi vše. Ještě bych chtěla říct, že štětce od Zoevy jsou skvělá investice a vlastně mám na cestě ještě jednu sadu, o které vám napíšu cca za 14 dní :). Jejich sortiment je neskutečně rozsáhlý a každý si najde to, co potřebuje a po čem jeho srdéčko touží :D. Tyto štětce jsou neskutečně kvalitní a pokud se o ně budete správně starat, vydrží vám desítky let. Já jsem prostě zastánce toho, že pokud chcete v beauty světě do někoho investovat, měly by to být pomůcky, které vám neprojdou, nespotřebujete je a ty peníze se vám prostě vrátí :). Velkou výhodou je to, že žádný ze štětců není limitovaný a můžete ho koupit v jejich stálé nabídce. Limitovaná je pouze jejich barevná kombinace, pro kterou bych umřela :D. To se jim prostě povedlo. Pro mě je tato sada jedním velmi uspokojivým odškrtnutím z wishlistu, stejně jako sada, která mi tento týden přijde. Snad jsem vás na firmu Zoeva o něco víc namlsala a třeba se rozhodnete sami něco vyzkoušet. To už je ode mě opravdu vše :)).


Mějte se a smějte se :)))

(tento článek není nijak sponzorovaný, všechny názory jsou mé vlastní)

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts