TMI Tag!

5:09:00 PM

První článek nového roku je tu! :) 
Ahoj všichni :)

Řekla jsem si, že tento rok započnu něčím nenáročným, abych se odreagovala od soustavného vypracovávání maturitních otázek :D. Zvolila jsem TMI Tag, který na youtube a celkově na internetu letí už dlouho a je to celkem zábavná cesta, jak mě trochu víc poznat :).TMI znamená Too Much Information, pokud jste náhodou nevěděli. Tag obsahuje 50 otázek všechno druhu, tak se na to pojďme vrhnout :).

1. Co máš zrovna na sobě? 
Mmmm... Chlupaté ponožky, tepláky, tričko a přítelovu obrovskou mikinu, co si kdysi přivezl z Austrálie :D
2. Bylas někdy zamilovaná?
Ano ♥
3. Prošla sis někdy příšerných rozchodem? 
Bohužel ano. Samotný rozchod tak hrozný nebyl, ale později jsem zjistila pár ošklivých věcí.
4. Kolik měříš?
178 cm :)
5. Kolik vážíš? 
Číslo, které žena nikdy neprozradí :D
6. Nějaká tetování?
Zatím ne, jednoho dne určitě ano :)
7. Nějaký piercing? 
V každém uchu jedna dírka, ale jednoho dne bych chtěla piercing v pupíku.
8. OTP?
Jak jsem koukala na různá zpracování tohoto tagu, téměř nikdo nevěděl, co OTP znamená. Pak jsem ale koukala na mou oblíbenkyni Kathleen z KathleenLights a ona to věděla! :D OTP znamená One True Pairing. Pro mě to je Ross a Rachel z Přátel a Barney a Robin z HIMYM.
9. Oblíbený seriál?
Přátelé, Gilmorky, HIMYM, Sex ve městě, Hra o trůny, TBBT, Sherlock
10. Oblíbené kapely?
Maroon 5, Little Mix, Queen
11. Něco, co ti chybí? 
Přítel :)
12. Oblíbená píseň?
To si ze mě děláte srandu? :D:D:D
13. Kolik ti je let?
18 a půl!
14. Jaké jsi znamení?
Rak
15. Jakou vlastnost by měla mít tvá drahá polovička?
Milý, opatrující, mužný, vtipný, slušný...
16. Oblíbený citát? 
Líbí se mi jich víc... Carpe Diem (což není technicky citát), The time is always right to do what is right (M. L. King)... Na další si zrovna nevzpomínám :)
17. Oblíbený herec/herečka?
Tom Hanks, Robert Downey Jr., Tom Cruise, Emily Blunt
18. Oblíbená barva?
Šedá, tmavě červená, zlatá, bílá, černá
19. Hlasitá nebo klidná hudba? 
Oboje :)
20. Kam vedou tvé kroky, když jsi smutná? 
Do lednice nebo do e-shopu :D
21. Kolik času trávíš ve sprše?  
Někdy 5 minut, někdy 30 :)
22. Jak dlouho ti ráno trvá se ráno přichystat?
Budeme brát školní den. Takže od chvíle, kdy vstanu, až po okamžik, kdy zabouchnu dveře... Cca 40 minut.
23. Bylas někdy přímým účastníkem bitky?
Ne :).
24. Co tě přitahuje?
Oči, úsměv a zdravá drzost :D
25. Co tě odrazuje?
Namyšlenost, sebestřednost
26. Důvod, proč sis založila blog?
Protože na točení videí zatím nejsem tak odvážná, ale chtěla jsem se do tohoto beauty světa nějak zařadit :). Navíc mě baví psát :).
27. Z čeho máš strach? 
Pavouci, ale třeba taky z neúspěchu a děsivé smrti.
28. Poslední věc, která tě rozbrečela?
Já mám emoce děsně na hraně, takže mě rozbrečí téměř vše :D. Ale dojal mě novoroční polibek s přítelem... No jo, jsem divná :D.
29. Naposledy, co jsi někomu řekla, že co miluješ?
Dnes ráno :)
30. Význam tvého blogerského jména?
Home Made... Vše co umím, jsem se naučila doma v mém pokoji :) Takže asi tak :)
31. Poslední kniha, co jsi přečetla?
Deník Anny Frankové.
32. Kniha, kterou zrovna čteš?
Bylo nás pět :)
33. Poslední seriál, co jsi viděla?
HIMYM včera večer.
34. Poslední osoba, se kterou si mluvila?
Mamka
35. Vztah mezi tebou a osobou, které si jako poslední psala sms? 
Péťa... Skvělá kamarádka z aerobiku :)
36. Oblíbené jídlo?
Kari, sushi, kebab a jídla od mamky :).
37. Místo, které by jsi chtěla navštívit? 
Těch je... New York, Paříž, Londýn, Asie :)
38. Poslední místo, které jsi navštívila?
Včera oběd u babičky :D.
39. Platonická láska? 
Justin Timberlake :D
40. Naposledy, cos někoho políbila?
Dnes cca ve 13 hodin, když jsem se loučila s Danem :)
41. Naposledy, co tě někdo urazil?
Nepamatuju si :)
42. Oblíbená příchuť sladkostí?
Karamel
43. Na jaké hudební nástroje hraješ?
Hrála jsem na flétnu
44. Oblíbený šperk?
Prstýnek od přítele, co nosím denně :). Udělaný podle prstenu Kate Middleton :)
45. Poslední sport, cos hrála?
Poslední den školy jsme měly vystoupení - takže aerobik před 14 dny :).
46. Poslední písnička, cos zpívala?
Anastacia - Sick and Tired :D Neptejte se... :D 
47. Oblíbená balící hláška?
Nemám
48. Použilas ji někdy? 
Ne :) 
49. Naposledy, co ses s někým sešla?
Pokud budu zmiňovat příležitost, kdy jsem šla s někým ven, tak před vánoci na večeři s kamarádkou, co se mi vrátila na pár dní z USA :)
50. Kdo by měl tento TAG udělat příště?
Každý!!! Nebo mi aspoň do komentářů napište odpovědi na pár otázek, které se vám nejvíc líbí :)


To je k tomuto tagu vše :). Snad jste mě poznali zase o trošku víc :)) Jak už jsem psala, napište mi do komentů odpovědi na pár otázek, které vám přijdou zajímavé :)))


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts