Wishlist | Update III

5:00:00 PM

Hezkou neděli, lidi :)

Mám pro vás další aktualizaci mé listiny přání, aneb co bych si chtěla koupit v beauty světě. Od posledního updatu jsem si pár věcí pořídila a to především díky tomu, že byly Vánoce. Mám i pár přídavků do tohoto seznamu, takže o nich vám taky napíšu :). Co se změnilo?

KOUPENO:

Sety štětců od Zoeva
O obou sadách jsem vám psala recenze, takže pokud budete chtít, můžete si o nich přečíst více informací :). Se štětci jsem moc spokojená a Zoeva si získala mé srdce. Štětce nejsou zrovna nejlevnější, ale pořád jsou levnější než Sigma nebo MAC. Od Zoevy mám i paletku stínů a i s ní jsem velmi spokojená :).

koupíte na www.zoeva.cz

MAC Fix+
Tento sprej na obličej je podle mě v beauty světě svatý grál a já ho dlouho chtěla vyzkoušet. Mám doma zatím jen malou cestovní verzi, ale až mi dojde, určitě koupím plnou verzi. Sprej používám k navlhčení štětců, když chci zvýšit intenzitu stínů a také ho používám k zafixování hotového líčení. Sprej hezky "uhladí" všechno, co si na obličej dáte, takže výsledek vypadá dokonaleji a přirozeněji. Sprej je bez zápachu, takže by neměl dráždit žádný typ pleti. Zázrak :).

koupila jsem tady

Samoopalovací pěna St. Moriz
Po této pěně jsem koukala dlouho a psala jsem vám o ní v úplně prvním Wishlish článku. Jak už jsem několikrát psala, tak se mi blíží maturitní ples a jelikož mám světlé šaty, chci být opálená. Solárko mi ale ještě nikdy nevykouzlilo takové opálení, jaké bych chtěla a tak jsem si řekla, že si konečně pěnu koupím. Když si navíc sečtu kolik peněz jsem za poslední roky do solárka naházela... Protáčí se mi z toho panenky :D. Pěnu i aplikační rukavici jsem si objednala dneska, takže ještě nemám názor, jaká je, ale četla jsem jen chválu :). Uvidíme :)

koupila jsem zde

Sleek 
Můj nákup Sleek produktů je jedním z posledních článků na blogu. Konkrétně jsem si ze seznamu mohla odškrtnout tvářenku Rose Gold a paletku rozjasňovačů. Zatím jsem s produkty velmi spokojená, ale od Sleeku mám vybráno ještě několik produktů, které prostě potřebuji :D.

koupíte na mnoha internetových stránkách


VYŘAZENO:

Makeup Revolution Eyes Like Angels
Tuto paletku jsem vyřadila z toho důvodu, že ji prostě nepotřebuju :D. Jednoho dne možná, ale teď ani nemám místo na skladování takovýchto velkých paletek :). Vyřazuju ji z toho důvodu, že by se jednalo o špatnou kvalitu, to ne :).


PŘIPSÁNO:

Na můj seznam jsem připsala spoooouuuustu štětců od Zoevy :D. Ku příkladu 101 Luxe Face Definer, 105 Luxe Highlight, 109 Face Paint nebo třeba 129 Luxe Fan. Jejich štětce miluji a nejradši bych doma měla všechny :D. Musím na ně ale našetřit :). Další věcičkou, kterou jsem si na seznam připsala je kulma od Remigtonu Pearl Pro Curl. Já mám doma kónickou kulmu ze stejné řady, která dělá pevné a drobné prstýnky a tu, co si přeju, tak je její velká ségra. Nemá ale kónický tvar a průměr barelu je 32 mm, takže bude dělat volnější a přirozenější vlny. Navíc díky perlovému povrchu jsou vlasy lesklé a nevypadají vysušeně. Zjistila jsem, že jsem si hodně oblíbila bronzery, takže bylo logické si připsat Hoolu od Benefitu. Další legendární produkt, který milují lidé po celém světě :). Dá se sehnat v Sephoře a cena se pohybuje kolem tisícovky. A poslední věcí, kterou jsem si připsala jsou matné rtěnky od Milani. Na český trh byly uvedeny před pár dny. V nabídce jich je 8 a já mám zálusk na 4 :D. Určitě na ně mrkněte :). Podle swatchů a recenzí vydají krásně.

To je k dnešnímu updatu vše :). Ještě bych třeba měla říct, že mám samostatný seznam jen na MAC produkty, na paletky a štětce :D. Pokud byste chtěli nějaký wishlist představit blíž, tak mi určitě napiště :). 

Co máte vy na vašem seznamu přání? :) 


Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts