UPDATE: Proč nebyly žádné články?

5:00:00 PM

No ahoj všichni, známe se ještě vůbec? :D

Někteří z vás si možná říkají, kde jsou články? Jakto, že teď nějakou dobu žádný článek nebyl? Žiju ještě? :D 

Ano, žiju, ale jak jsem předpokládala, mám práce až nad hlavu. 14. března mám maturitní ples, takže sháním boty, doplňky atd. atd. Šaty už mám naštěstí dlouho doma :). Jelikož jsem poměrně akční člověk a ráda mám věci podle sebe, tak jsem v organizačním výboru, podílím se na výzdobě a všechno možné okolo plesu. Ovšem tohle všechno znamená, že mám neskutečné práce, pořád musím někam chodit, zařizovat věci, atd. K tomu stále chodím do školy, musím se učit na maturitu, protože nás učitelé už postupně zkouší a musím uznat, že jsem si k maturitě nevybrala zrovna nejlehčí předměty. Abych mou vytíženost podtrhla, tak do toho všeho mám 4x týdně trénink a trénuji i malé děti. No prostě no time a přitom milion věcí k zařízení.

Volného času mám minimum, a když už mám, tak se snažím odpočívat nebo se věnovat příteli. A toto všechno jsou důvody, proč teď nebyli články 2x týdně, jako tomu bylo doposud.

Abych pravdu řekla, ani jsem na blog nějak neměla náladu, neměla jsem nápady na články a bohužel ani peníze, abych mohla někde nakoupit spoustu věcí, o kterých bych vám mohla napsat a když už peníze mám, tak je vrazím do plesu. Prostě jsem teď v naprostém útlumu a to mě neuvěřitelně štve. Na blogu mi totiž záleží, jsem ráda, že vy, čtenáři, mé články čtete a snad se vám i líbí a mně teď přijde, že jsem nezklamala nejen sebe, ale i vás. Přijde mi to k vám nefér, ale na druhou stranu nechci psát články, které budou odfláknuté a nezajímavé. 

Napadlo mě ale, že bych vám třeba mohla napsat článek o tom, jak se připravit na velkou událost, abyste v TEN den vypadali nejlépe. Také jsem za poslední měsíc pořídila pár rtěnek (to je moje závislost), tak bych vám třeba mohla napsat o nic, takovou mini recenzi. Na konci měsíce určitě bude Spotřebováno :). To je povinnost :).

Ale co byste chtěli číst vy? :) Já jsem opravdu s nápady v koncích a žádám vás o pomoc :). Napište mi do komentářů, co byste chtěli na blogu vidět :). Doufám, že se na mě nezlobíte a vyčkáte do té doby, kdy se v mém životě vše uklidní a já zase budu mít čas na blogování. Velmi mě těší, že každý den na blogu přibývají zobrazení :). Opravdu moc :). 


Děkuji vám :)

Mějte se a smějte se :)))

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář :))

Napište mi :)

Name

Email *

Message *

Popular Posts